پودر دکلره, راهنمای خرید

راهنمای خرید بهترین پودر دکلره

راهنمای خرید بهترین پودر دکلره

راهنمای خرید بهترین پودر دکلره : برای آشنایی با مشخصات بهترین پودر دکلره با ما همراه باشید در فری لاو استور

ویژگی‌های پودر‌ دکلره خوب و باکیفیت :

✅ هنگامی که پودر‌ دکلره را با اکسیدان ادغام می‌کنید نباید روی محلول‌ حالت کف تشکیل شود .

✅ این پودر‌ نباید با سپری شدن وقت مشابه گچ عمل کرده و سفت گردد . یعنی در طول کنش‌های بی‌رنگ گشتن حالت خود را حفظ‌ کنید.

✅ هنگامی که محلول هدف را به موها زده و داخل فویل آلومنیومی گذاشتید ، نباید محلول‌ از درون آن به بیرون نشست نماید .

✅اگر از پودر دکلره مطلوب و باکیفیت بکارگیری کنید نباید،حالت گرد‌ و خاک از آن برون گردد.این وضعیت را نباید تا مسافت ۳۰ سانتی‌متری از جایی که آن را داخل آن خالی می‌کنید مشاهده گردد .

راهنمای خرید بهترین پودر دکلره

راهنمای خرید بهترین پودر دکلره

 

خرید اینترنتی پودر دکلره از فروشگاه فری لاو

دکلره پودری می باشد که با آن می شود موها را بی‌رنگ‌ نمود. هنگامی که شما قصد دارید رنگ موهای خودتان را به صورت‌ کامل‌ تغيير دهید ، بطور‌ مثال از رنگ سیاه به رنگ بلوند ، موهایتان را تغيير دهید آنوقت به دکلره احتیاج پیدا‌ میکنید .

دکلره از مواد‌ پراُکسید تهیه گشته ، که این مواد‌ می تواند جهت بی‌رنگ‌ نمودن موها گردند . مطلبی دیگری که بایستی به آن دقت نمود این می باشد که دکره حتما باید در کنار‌ اکسیدان بکارگیری گردد ، درصورتی‌که دکلره را با آب قاطی بکنید ، دکلره کارآمد نخواهد گردید پس برای دکلره نمودن نیاز به خریداری اکسیدان هم دارید فری لاو بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی می باشد.

 

نکات مهم هنگام خرید پودر دکلره :

قیمت پودر‌ : دایماً به دنبال نمونه هایی بروید که بها آن‌ها خیلی ارزان نباشد . پیوسته اجناس ارزان بی‌کیفیت بوده و نباید آن‌ها را تهیه کنید . زیرا موی سر بخش با اهمیتی بوده و هزینه‌های کاشتن‌ مو بسیار‌ زیاد‌ خواهد بود . پس برای پیشگیری از ریزش مو کالا قیمت متوسط رو به بالا را تهیه نمائید .

نوع پودر : پودر‌ دکلره در دو گونه شیمیایی‌ و طبیعی در فروشگاه ها وجود خواهد داشت . هر یک از این نمونه ها را از طریق رنگ آن‌ها می‌توان شناخت . پودر‌های‌ رنگ آبی و سفید شیمیایی‌ می باشند و از ماده‌ غیرطبیعی آمونیاک تولید می‌شوند . به اضافه اینکه رنگ‌های طوسی و بنفش‌ هم جزو رنگ‌های گیاهی و بی ضرر به شمار می رود و عوارض کمتری در مقابل دو نمونه قبلی دارند.

جنس مو : مهم‌ترین نکته‌ای که زمان خریداری پودر‌ دکلره باید به آن دقت نمایید جنس موهای شما است ، اگر موهای شما ریزش دارند و خیلی ضعیف و شکننده‌ می باشند از بی‌رنگ کردن‌ آن‌ها صرف نظر کنید . اما اگر به بی‌رنگ‌ نمودن موهای خود تمایل دارید از پودر‌های‌ گیاهی یعنی خاکستری و بنفش‌ بکارگیری نمائید . چون علاوه بر شتاب بالای بی‌رنگ گردیدن به موهای شما هم صدمه وارد نمی‌کنند .

پایه مد نظر : شما بایستی با دقت به پایه‌ای که باید موهای شما روشن گردد از پودر دکلره ویژه آن بکارگیری کنید . اگر در پی پایه‌های خیلی روشن‌ می باشید ، حتما از پودر‌ آبی و خاکستری‌ بکارگیری کنید برای‌اینکه پایه موهای شما را تا ۱۲ هم روشن‌ می‌کنند و اگر علاقه ای به پایه‌‌های‌ خیلی روشن‌ ندارید ، توصیه می‌کنم از پودر‌ سفید‌ و بنفش‌ بکارگیری نمائید . با این عمل سلامت موهای خودتان را کمتر به مخاطره می‌اندازید .

برند پودر : از خرید پودر‌های‌ پیمانه‌ای و فله‌ای خودداری کنید برای‌اینکه ناشناخته و بی کیفیت‌ می باشند . مارک های شناخته شده به طور معمول وضعیت کیفی خوبی دارند ، زیرا هیچگاه شرکتی ارزش چندین ساله خود را فدای منفعت زیادتر نمی‌کند . به همین علت مارک های مشهور و شناخته شده دارای وضعیت کیفی خوب هم می باشند .

تاییدیه وزارت بهداشت : کالاهایی که دارای گواهی‌نامه وزارت‌ بهداشت‌ هستند را می‌توان با خیال راحت و بدون تشویش بکارگیری نمود . یکی از معروف‌ترین این گواهی‌نامه ها نشان‌ سیب سلامت‌ خواهد بود . حتما پیش از بکارگیری از یک برند ویژه با آرایشگر خودتان درباره این مساله صحبت نمائید . زیرا بیشتر از هر کس دیگری با این مواد سروکار خواهد داشت .

راهنمای خرید بهترین پودر دکلره

راهنمای خرید بهترین پودر دکلره

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید