پنکک

مزایای استفاده از پنکک

مزایای استفاده از پنکک

مزایای استفاده از پنکک : در بین لوازم آرایشی، پنکیک طرفداران خاص خود را دارد. مزایای استفاده از این محصول و هم چنین سهولت در استفاده از آن، باعث شده است تا بیشتر خانم ها از این محصول در لوازم آرایشی خود داشته باشند. شاید فکر کنید تنها فایده ی این پودر آرایشی، زیباتر کردن یا تغییر رنگ پوست است، اما اینطور نیست. پنکیک مزایای دیگری مانند محافظت از پوست در برابر نور خورشید و جلوگیری از عارضه های پوستی نیز دارد که در این مقاله آن ها را با هم بررسی می کنیم در ادامه با بیوتی کده همراه شوید.

پنکیک، سبک و با قابلیت حمل آسان

یکی از فاکتورهایی که در انتخاب لوازم آرایشی در کنار جنس و کیفیت محصول می تواند بسیار مهم باشد، اندازه ی محصول و قابلیت جا شدن آن در کیف و حمل آسان آن است. پنکیک ها با اندازه ی خود و قابلیت جا شدن در هر کیفی، در مقایسه با شیشه های سنگین کرم پودر از نقطه ی قوت بیشتری برخوردار هستند.

ظریف، ابریشمی و سبک

بافت نرم و ابریشمی از دیگر مزایای پنکیک است. به این صورت که برای استفاده از پنکیک اصلا نیاز نیست آن را با فشار روی صورت خود بکشید، بلکه بافت نرم آن به آرامی روی صورت شما خواهد نشست. همین ویژگی سبک بودن پنکیک باعث می شود تا برخلاف کرم پودر، وقتی آن را بر صورت دارید اصلا احساس سنگینی روی پوست تان نکنید. بافت مخملی و سبک پنکیک باعث می شود تا در صورت نیاز، آرایش تان را بدون اذیت شدن، مدت طولانی تری روی صورت تان نگه دارید.

مزایای استفاده از پنکک

مزایای استفاده از پنکک

 

خرید اینترنتی بهترین پنکیک ایرانی

استفاده از لوازم آرایش خصوصا لوازم آرایش صورت تاثیر بسزایی در زیبایی و جلب توجه افراد و مخصوصا بانوان دارد. پایه‌ی آرایش را رنگ پوست و صافی و یک‌دست بودن آن تشکیل می‌دهد. با توجه به نیاز پوستتان و آن‌چه که بهتر روی پوستتان جوابگو است، باید یکی از مواد آرایشی پوست مثل کرم پودرهای مایع و جامد، پنکیک و یا موس‌های فشرده را انتخاب کنید. پنکیک در مقایسه با سایر محصولات از پوشش‌دهی بالاتری برخوردار است. بهتر است بدانید قبل از استفاده از پنکیک باید از یک کرم مرطوب کننده یا نرم کننده بر روی پوست بمالید تا پنکیک ماندگاری بالاتری داشته باشد و اصطلاحاً روی پوست بنشیند. پنکیک خشک و مات فری لاو بهترین پنکک ایرانی برای پوست چرب برق پوست را گرفته و مانع از مشخص شدن چربی و برق پوست میشود. این محصول به دلیل کاملا ایرانی بودن خود و سازگاری با پوست بانوان ایرانی و همچنین قیمت مناسب میتواند انتخاب مناسبی برای افراد باشد فری لاو بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی

 

✅ آرایشی ملایم تر با پنکیک

قطعا پس از استفاده از کرم پودر متوجه شده اید که پوست شما براق تر جلوه می کند و به علت مایع بودن، درخشان تر به نظر می رسد. این امر ممکن است در بسیاری از مکان ها خوشایند نباشد و ترجیح دهید در عین حال که روی پوست خود آرایش دارید، ملیح تر به نظر برسید. در چنین حالتی پنکیک می تواند راه حل مناسبی برای شما باشد. پنکیک علاوه بر این که پوست شما را یکدست می کند و لک و عوارض پوستی را می پوشاند، از درخشندگی بیش از حد نیز جلوگیری می کند. از سوی دیگر در سال های اخیر آرایش نچرال و یا به عبارتی طبیعی بسیار طرفدار پیدا کرده است. استفاده از کرم پودر و کانسیلر مانع از طبیعی جلوه دادن پوست شده و یک آرایش نچرال ارائه نمی دهند. اما استفاده از پنکیک گزینه ی بسیار مناسبی برای داشتن یک آرایش طبیعی است.

✅ مناسب برای پوست های چرب

اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که پوست بسیار چربی دارند، پنکیک راه حل مناسبی برای شماست. پنکیک ها برخلاف کرم پودرها حاوی سیلیکون نیستند. سیلیکون ماده ای است که باعث ثابت ماندن فشردگی محصول می شود و در عین حال با پوست های چرب سازگار نیست. اما استفاده از پنکیک چربی پوست را به حد تعادل می رساند و درخشندگی اضافی ناشی از چربی پوست را به خود می گیرد. بسیاری از پنکیک ها به گونه ای هستند که استفاده ی مداوم از آنها می تواند باعث کاهش چربی پوست شود.

مزایای استفاده از پنکک

مزایای استفاده از پنکک

در نوشته نکات استفاده از پنکک می توانید مهم ترین نکات در بکارگیری از پنکک را فرا بگیرید و از این محصول فوق العاده بهترین استفاده را ببرید.

مطابقت با رنگ پوست

اگر فکر می کنید پنکیک ها ممکن است با پوست شما مطابقت نداشته باشند باید این اطمینان خاطر را به شما بدهیم که تولید کنندگان این محصول، آن را در طیف های گسترده ای از رنگ ها ارائه داده اند که این امر باعث می شود تا در هنگام خرید پنکیک، به راحتی بتوانید نمونه ی مناسب با پوست خود را تهیه کنید.

ماندگاری آرایش با پنکیک

شاید فکر کنید با استفاده از کرم پودر و کانسیلر، دیگر نیازی به استفاده از پنکیک نیست. اما باید خاطر نشان کنیم که یکی از بهترین مزایای استفاده از پنکیک این است که علاوه بر تثبیت کردن آرایش تان، باعث حفظ ماندگاری آرایش در ساعات طولانی تری نیز می شود.

مزایای استفاده از پنکک

مزایای استفاده از پنکک

جمع بندی

آنچه در رابطه با مزایای پنکیک ها در بالا گفته شد منوط به این امر است که در هنگام تهیه ی پنکیک از مارک های شناخته شده و فروشگاه های آنلاین یا حضوری معتبر خرید کنید تا تجربه ی بهتری از استفاده از این محصول داشته باشید.

 

خرید اینترنتی لوازم آرایشی ایرانی

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید