دانستنی های آرایشی

در فصل پاییز چگونه آرایش کنیم؟

نکات آرایش در فصل پاییز

نکات آرایش در فصل پاییز : با آغاز فصل پاییز و تغییرات در هوا و محیط اطراف، نیاز به تغییر آرایش پوستی و مراقبت‌های زیبایی برای بهتر دیده شدن اهمیت زیادی پیدا می‌کند. در این مقاله، نکاتی را برای آرایش پاییزی و زمستانی جهت هماهنگی با این فصول و بهره‌بردن از رنگ‌های پاییزی آموزش می‌دهیم با ما همراه باشید در بیوتی کده

انتخاب رنگ رژ لب در پاییز و زمستان:

یکی از بهترین راه‌ها برای درخشش در فصل‌های پاییز و زمستان، انتخاب رنگ مناسب رژ لب است. در این فصول، رنگ‌های قرمز تیره نزدیک به بنفش (مانند بورگاندی) یا رنگ‌های بنفش با سایه قهوه‌ای مایل به خاکستری (مانند پالم) بسیار شگفت‌آور عمل می‌کنند. این رنگ‌ها در پاییز به عنوان رنگ‌های طبیعی و درخشان برجسته می‌شوند. آنها به لب‌های شما ظاهری جذاب و خیره‌کننده می‌بخشند.

با چنین رژ لب‌های درخشانی، نیازی به تاکید زیاد بر چشمان خود ندارید، زیرا این رنگ‌ها به تنهایی به شما زیبایی کافی می‌دهند. بهتر است از سایه چشم با رنگ‌های تیره کمتری استفاده کرده و به جای آن، از ریمل سیاه و خط چشم ساده استفاده کنید. این ترکیب آرایشی ساده و زیبا را ایجاد می‌کند و به شما ظاهری طبیعی و شیک می‌بخشد.

نکات آرایش در فصل پاییز

نکات آرایش در فصل پاییز

بهترین مارک رژ لب ایرانی

رژ لب فری لاو بهترین مارک رژ لب ایرانی می باشد انواع رژ لب جامد در رنگ های مختلف مناسب برای همه سلیقه ها و برای ست کردن از بهترین برند ایرانی با قیمت مناسب ، فری لاو بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی می باشد. لب‌‌های‌ شما بر ظاهر زیبای صورت بی‌اندازه موثر می باشد ، رژلب یکی از لوازم آرایشی است که می‌تواند خوشگلی لب را مضاعف نماید . از این روی می‌توان رژلب را پر استفاده ترین وسیله‌ی آرایشی برای بانوان در کل دنیا نامید . برای انتخاب‌ رنگ رژ لب خوب بایستی به جنس و رنگ پوست صورت دقت نمود .

مارک آرایشی فری لاو وسایل آرایش‌ خود‌ را زیر نظر لیسانس ایتالیا تولید‌ می‌نماید و به عنوان یکی از برترین مارک های فعال‌ در حیطه آرایشی و بهداشتی‌ است . در معرفی‌ رژ لب فری لاو جامد‌ ، منحصر‌ به فرد‌ ترین خصوصیت که می‌توان به آن اشاره‌ نمود کاملا مات‌ بودن‌ آن می باشد و ماندگاری خیلی زیادی خواهد داشت. این رژ لب جامد‌ هیچگونه احساس‌ خشکی و کشیدگی روی لب شما خلق نمی کند .

رژ لب‌‌های‌ جامد‌ فری لاو ، بدلیل ماندگاری خیلی زیادی که دارند به رژلبهای 24 ساعته شناخته می شوند. این محصول بافت بسیار نرمی داشته و سبک است همچنین ماندگاری بالایی دارد. رژ لب جامد‌ فری لاو دارای 18 رنگ متنوع‌ می‌باشند که همیشه با داشتن این همه‌ رنگ گوناگون ، رنگ رژ هایتان تکراری‌ نخواهند شد ، شما قادر خواهید بود رنگ رژ خودتان را با لباس‌ ، رنگ مو ، سایه چشم و کیف‌ خودتان ست نمائید ، اصلاً محدودیتی‌ در انتخاب‌ و خرید‌ رژلب خودتان از زاویه رنگی نخواهید داشت.

در زمستان از رژ لب صورتی یا مرجانی استفاده نکنیم

همه ما استفاده از رژ لب قرمز را در آرایش پاییزی و البته آرایش زمستانی دوست داریم و این علاقه فقط به خاطر شاد بودن رنگ قرمز نیست. علت اصلی ست شدن کامل رنگ قرمز با لباس ‌های زمستانی سیاه ، خاکستری ، قهوه‌ای یا تیره ما در زمستان است.

خیلی مهم است که از آرایش کلاسیک و تیره با رژ قرمز بدون ته رنگ مرجانی یا صورتی استفاده کنیم. این رنگ‌ها نشانه‌ای از هوای گرم هستند و با رنگ‌های تیره، لباس‌های زمستانی ما در تضاد قرار می‌گیرند. اگر هنوز هم اصرار دارید که از رنگ رژ لب صورتی یا مرجانی استفاده کنید، بهتر است لباس‌های خود را شادتر انتخاب و در فصل سرما از کرم پودر برای پنهان کردن رنگ پریدگی پوست استفاده کنید. هر چند این نوع آرایش گرم در فصل زمستان کمی زیاد به نظر خواهد رسید.

نکات آرایش در فصل پاییز

نکات آرایش در فصل پاییز

بیشتر بخوانید: نکات مهم در مورد لوازم آرایشی

چه رنگ‌های لاک ناخن باید در پاییز و زمستان انتخاب کنیم؟

در این دوره‌های سرد سال، انتخاب رنگ مناسب برای لاک ناخن یک مسئله بسیار حائز اهمیت است. لاک ناخن نقش مهمی در تکمیل ظاهر ما ایفا می‌کند و به عنوان یک ابزار تزئینی برای تنسواری جواهرات، ساعت‌ها، بلوزهای آستین بلند و کت‌ها عمل می‌کند. بنابراین، بعد از انجام پولیش ناخن، انتخاب رنگ مناسب برای لاک ناخن خود را فراموش نکنید. در فصل‌های پاییز و زمستان، از رنگ‌هایی مانند خاکستری، سیاه، قرمز آلبالویی، مرلوت (شرابی)، رنگ پوست و حتی نقره‌ای و طلایی براق بر روی ناخن‌ها استفاده کنید. این رنگ‌ها با مدل‌های مختلف لباس، جواهرات، و استایل‌های پاییزی و زمستانی هماهنگی بسیار خوبی دارند.

همچنین، بهتر است از رنگ‌های نئون برای لاک ناخن در این فصل‌ها استفاده ننمایید. هر چند رنگ‌های صورتی فلئورسنت جذابیت داشته باشند، اما انتخاب آن‌ها در آرایش پاییزی و زمستانی ممکن است به عنوان یک اشتباه شناخته شود. اگر عاشق رنگ آبی فیروزه‌ای هستید، به جای آن می‌توانید از آبی دریایی استفاده کنید. رنگ‌ها بسیار زیبا هستند، اما بهتر است از آن‌ها در فصل‌های گرم سال استفاده کنید.

نکات آرایش در فصل پاییز

نکات آرایش در فصل پاییز

خرید بهترین پنکک ایرانی

استفاده از لوازم آرایش خصوصا لوازم آرایش صورت تاثیر بسزایی در زیبایی و جلب توجه افراد و مخصوصا بانوان دارد. پایه‌ی آرایش را رنگ پوست و صافی و یک‌دست بودن آن تشکیل می‌دهد. با توجه به نیاز پوستتان و آن‌چه که بهتر روی پوستتان جوابگو است، باید یکی از مواد آرایشی پوست مثل کرم پودرهای مایع و جامد، پنکیک و یا موس‌های فشرده را انتخاب کنید. پنکیک در مقایسه با سایر محصولات از پوشش‌دهی بالاتری برخوردار است. بهتر است بدانید قبل از استفاده از پنکیک باید از یک کرم مرطوب کننده یا نرم کننده بر روی پوست بمالید تا پنکیک ماندگاری بالاتری داشته باشد و اصطلاحاً روی پوست بنشیند. پنکیک خشک و مات فری لاو بهترین پنکک ایرانی برای پوست چرب برق پوست را گرفته و مانع از مشخص شدن چربی و برق پوست میشود. این محصول به دلیل کاملا ایرانی بودن خود و سازگاری با پوست بانوان ایرانی و همچنین قیمت مناسب میتواند انتخاب مناسبی برای افراد باشد فری لاو بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی

 

انتخاب بهترین رنگ رژگونه برای فصل پاییز و زمستان:

در این فصول سرد سال، رنگ رژگونه می‌تواند یک رنگ صورتی یا رزی باشد. می‌توانید با استفاده از این رنگ‌ها ظاهری دلپذیر و جذاب برای خود ایجاد کنید. بهتر است مقدار رژگونه را با اندازه‌ای مناسب و نه بیش از حد زیاد نمایید. رژگونه صورتی، به راحتی حس گرمایی به چهره اضافه می‌کند و جلوه طبیعی و دلپذیری به شما می‌دهد.

اجتناب از استفاده از برنزرهای فصل گرما:

تناژ برنزه پوست شما به طور طبیعی در طی فصل‌های سرد سال کمرنگ می‌شود. بهتر است از استفاده از برنزرهای مصنوعی در این دوره‌ها اجتناب کنید تا ظاهر طبیعی حفظ شود. به جای آن، از بلاش صورتی استفاده کنید. این رنگ صورتی به پوست شما یک رنگ طبیعی و خوشایند می‌دهد و به ترکیب آرایش شما با رنگ‌های تیره پاییزی و زمستانی بسیار مناسب است.

نکات آرایش در فصل پاییز

نکات آرایش در فصل پاییز

بهترین کرم پودر ایرانی

کرم پودر پمپی فری لاو محصولی فوق العاده با پوشش‌دهی عالی و یکدست، دوام و ماندگاری بسیار بالا، حاوی ویتامین E برای حفظ رطوبت و تقویت پوست می‌باشد. این محصول کاملا طبیعی، بدون اسانس بوده و کنترل کننده چربی پوست است. این محصول ساخت کشور ایران است که توسط مواد اولیه اروپایی تولید می‌شود.

برند فری لاو یا (FREE LOVE) یک برند فوق العاده با کیفیت ایرانی است. محصولات این برند بر اساس آخرین استاندارد ها و روش‌ های تولید محصولات آرایشی و با استفاده از عالی‌ ترین سطح از کیفیت مواد اولیه اروپایی تولید می شود. یکی از محصولات فوق العاده این برند کرم پودر فری لاو است. کرم پودرهای این برند در مدل های متفاوتی تولید شده است. پوشش دهی عالی، فرمولاسیون طبیعی فاقد اسانس، نرم و سبک و مخملی، رنگدهی بالا از مزیت های این محصول است.

 

خرید اینترنتی لوازم آرایشی ایرانی

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید