ترفندهای آرایشی

ماندگاری آرایش صورت

ماندگاری آرایش صورت

ماندگاری آرایش صورت : یکی از دغدغه هایی که اکثر خانم ها با آن دست و پنجه نرم می کنند عدم ماندگاری آرایش صورت خصوصا در طولانی مدت یا فصول گرم سال است. در این مقاله قصد داریم روش های ماندگارتر کردن آرایش صورت را با هم بررسی کنیم. با ما همراه باشید در بیوتی کده

پوستی تمیز قبل از آرایش

یکی از مهم ترین و در عین حال ساده ترین نکاتی که برای داشتن آرایشی ماندگارتر باید رعایت کنید داشتن صورت و پوستی تمیز قبل از هر آرایشی است. این کار باعث می شود تا چربی های صورت شما از بین رفته و منافذ پوست نرم شوند.

استفاده از پرایمر

استفاده از یک پرایمر مناسب نکته ی دیگری است که اگر رعایت شود آرایش ماندگارتر خواهد شد. پرایمرهای خوب، به درستی جای جوش و لک را پوشانده و روی پوست می نشینند. نقش اصلی پرایمر این است که کمک می کند کرم پودر به خوبی روی پوست قرار بگیرد. استفاده از پرایمر هم چنین باعث ماندگاری بیشتر خط چشم و سایه می شوند.

ماندگاری آرایش صورت

ماندگاری آرایش صورت

 

خرید بهترین کرم پودر ایرانی

کرم پودر پمپی فری لاو محصولی فوق العاده با پوشش‌دهی عالی و یکدست، دوام و ماندگاری بسیار بالا، حاوی ویتامین E برای حفظ رطوبت و تقویت پوست می‌باشد. این محصول کاملا طبیعی، بدون اسانس بوده و کنترل کننده چربی پوست است. این محصول ساخت کشور ایران است که توسط مواد اولیه اروپایی تولید می‌شود.

برند فری لاو یا (FREE LOVE) یک برند فوق العاده با کیفیت ایرانی است. محصولات این برند بر اساس آخرین استاندارد ها و روش‌ های تولید محصولات آرایشی و با استفاده از عالی‌ ترین سطح از کیفیت مواد اولیه اروپایی تولید می شود. یکی از محصولات فوق العاده این برند کرم پودر فری لاو است. کرم پودرهای این برند در مدل های متفاوتی تولید شده است. پوشش دهی عالی، فرمولاسیون طبیعی فاقد اسانس، نرم و سبک و مخملی، رنگدهی بالا از مزیت های این محصول است.

کرم پودر بدون روغن

این را به خاطر داشته باشید که عموما لوازم آرایشی بر پایه ی روغن ماندگاری کمتری دارند. اگر پوست شما خشک است، حتما قبل از آرایش به آن مرطوب کننده بزنید. علاوه بر این استفاده از کرم پودر های مات به پوست شما کمک می کند تا در صورت عرق کردن صورت، ماندگاری آرایش حفظ شده و پوست خیلی زیاد برق نزند.

ریمل ضد آب

ریملی که ضد آب بوده و به راحتی پاک نشود طبیعتا به ماندگارتر شدن آرایش کمک می کند.

ماندگاری آرایش صورت

ماندگاری آرایش صورت

 

خرید بهترین پنکک ایرانی

استفاده از لوازم آرایش خصوصا لوازم آرایش صورت تاثیر بسزایی در زیبایی و جلب توجه افراد و مخصوصا بانوان دارد. پایه‌ی آرایش را رنگ پوست و صافی و یک‌دست بودن آن تشکیل می‌دهد. با توجه به نیاز پوستتان و آن‌چه که بهتر روی پوستتان جوابگو است، باید یکی از مواد آرایشی پوست مثل کرم پودرهای مایع و جامد، پنکیک و یا موس‌های فشرده را انتخاب کنید. پنکیک در مقایسه با سایر محصولات از پوشش‌دهی بالاتری برخوردار است. بهتر است بدانید قبل از استفاده از پنکیک باید از یک کرم مرطوب کننده یا نرم کننده بر روی پوست بمالید تا پنکیک ماندگاری بالاتری داشته باشد و اصطلاحاً روی پوست بنشیند. پنکیک خشک و مات فری لاو بهترین پنکک ایرانی برای پوست چرب برق پوست را گرفته و مانع از مشخص شدن چربی و برق پوست میشود. این محصول به دلیل کاملا ایرانی بودن خود و سازگاری با پوست بانوان ایرانی و همچنین قیمت مناسب میتواند انتخاب مناسبی برای افراد باشد فری لاو بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی

رژ لب مات

به طور کلی تمام برق لب ها و رژ لب های براق ماندگاری کمتری نسبت به سایر رژ لب ها دارند. استفاده از خط لب و رژ لب مات باعث ماندگاری آرایش می شود.

آرایش سبک

هرچه یک آرایش سنگین تر باشد، ماندگاری آن نیز کمتر است. از سوی دیگر آرایش های سبک ماندگاری بیشتری دارند.

ماندگاری آرایش صورت

ماندگاری آرایش صورت

 

پودر های تثبیت کننده آرایش (پودر فیکس)

یکی از راه هایی که باعث می شود آرایش شما طبیعی جلوه کند و تثبیت نیز شود استفاده از پودر های تثبیت کننده آرایش است. این پودر باعث جلوگیری از براق شدن صورت نیز می شود و آرایش شما را ماندگارتر می کند.

بیشتر بخوانید: نکات مهم در مورد لوازم آرایشی

خرید اینترنتی بهترین رژ لب ایرانی

خرید اینترنتی رژ لب ارزان : رژ لب فری لاو بهترین مارک رژ لب ایرانی می باشد انواع رژ لب جامد در رنگ های مختلف مناسب برای همه سلیقه ها و برای ست کردن از بهترین برند ایرانی با قیمت مناسب ، فری لاو بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی می باشد. لب‌‌های‌ شما بر ظاهر زیبای صورت بی‌اندازه موثر می باشد ، رژلب یکی از لوازم آرایشی است که می‌تواند خوشگلی لب را مضاعف نماید . از این روی می‌توان رژلب را پر استفاده ترین وسیله‌ی آرایشی برای بانوان در کل دنیا نامید . برای انتخاب‌ رنگ رژ لب خوب بایستی به جنس و رنگ پوست صورت دقت نمود . مارک آرایشی فری لاو وسایل آرایش خود‌ را زیر نظر لیسانس ایتالیا تولید‌ می‌نماید و به عنوان یکی از برترین مارک های فعال‌ در حیطه آرایشی و بهداشتی‌ است . در معرفی‌ رژ لب فری لاو جامد‌ ، منحصر‌ به فرد‌ ترین خصوصیت که می‌توان به آن اشاره‌ نمود کاملا مات‌ بودن‌ آن می باشد و ماندگاری خیلی زیادی خواهد داشت. این رژ لب جامد‌ هیچگونه احساس‌ خشکی و کشیدگی روی لب شما خلق نمی کند .

✅ رژ لب‌‌های‌ جامد‌ فری لاو ، بدلیل ماندگاری خیلی زیادی که دارند به رژلبهای 24 ساعته شناخته می شوند .

این محصول بافت بسیار نرمی داشته و سبک است همچنین ماندگاری بالایی دارد. رژ لب جامد‌ فری لاو دارای 18 رنگ متنوع‌ می‌باشند که همیشه با داشتن این همه‌ رنگ گوناگون ، رنگ رژ هایتان تکراری‌ نخواهند شد ، شما قادر خواهید بود رنگ رژ خودتان را با لباس‌ ، رنگ مو ، سایه چشم و کیف‌ خودتان ست نمائید ، اصلاً محدودیتی‌ در انتخاب‌ و خرید‌ رژلب خودتان از زاویه رنگی نخواهید داشت .

 

خرید اینترنتی لوازم آرایشی ایرانی

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید