پنکک

چطور پنکیک بزنیم؟

چطور پنکیک بزنیم؟

چطور پنکیک بزنیم؟ شاید شما هیچ مشکلی در انتخاب مارک مناسب پنکیک برای پوست تان نداشته باشید و به راحتی نمونه ی عالی و مناسب با خودتان را انتخاب کنید. از آن جایی که تولید کنندگان پنکیک، مدل های متنوعی از آن را روانه ی بازار کرده اند، نمی توان بدون آشنایی قبلی، خرید درستی انجام داد. از این رو در این مقاله قصد داریم بهترین نوع پنکیک را با هم بررسی کنیم تا بتوانیم با توجه به نوع پوست مان، انتخاب مطلوبی داشته باشیم. تا پایان همراه ما باشید در بیوتی کده

انواع مدل های پنکیک

قبل از هرچیز ابتدا باید انواع مدل های پنکیک را بشناسیم تا بتوانیم نمونه ی مناسبی را انتخاب کنیم. انواع پنکیک ها به صورت زیر هستند:

پنکیک فشرده: پودر فشرده یا همان پنکیک فشرده حاوی ذرات بسیار ریز به حالت پودری است که بدون باز شدن منافذ پوست صورت، احساسی نرم و ابریشمی بر روی پوست ایجاد می کند. روی پوست مرطوب هم به خوبی مخلوط می شود تا رنگ پوست یکنواخت شود و جلوه ای طبیعی و ماتی را روی پوست ایجاد کند.

✅ پنکیک غیر فشرده: ترکیب این پنکیک نرم و بسیار لطیف است. این نوع پنکیک به شما کمک می کند تا آرایشی طبیعی داشته باشید.

✅ پنکیک نیمه براق: همان طور که از اسم این پنکیک هم پیداست، حالتی تقریبا براق دارد و با شفافیت خود، پوست را جوان و بسیار شاداب می کند.

✅ پنکیک مات: این پنکیک ها حالتی مات دارند و به ماندگارتر شدن آرایش کمک می کنند.

چطور پنکیک بزنیم؟

چطور پنکیک بزنیم؟

خرید اینترنتی بهترین پنکیک ایرانی

استفاده از لوازم آرایش خصوصا لوازم آرایش صورت تاثیر بسزایی در زیبایی و جلب توجه افراد و مخصوصا بانوان دارد. پایه‌ی آرایش را رنگ پوست و صافی و یک‌دست بودن آن تشکیل می‌دهد. با توجه به نیاز پوستتان و آن‌چه که بهتر روی پوستتان جوابگو است، باید یکی از مواد آرایشی پوست مثل کرم پودرهای مایع و جامد، پنکیک و یا موس‌های فشرده را انتخاب کنید. پنکیک در مقایسه با سایر محصولات از پوشش‌دهی بالاتری برخوردار است. بهتر است بدانید قبل از استفاده از پنکیک باید از یک کرم مرطوب کننده یا نرم کننده بر روی پوست بمالید تا پنکیک ماندگاری بالاتری داشته باشد و اصطلاحاً روی پوست بنشیند. پنکیک خشک و مات فری لاو بهترین پنکک ایرانی برای پوست چرب برق پوست را گرفته و مانع از مشخص شدن چربی و برق پوست میشود. این محصول به دلیل کاملا ایرانی بودن خود و سازگاری با پوست بانوان ایرانی و همچنین قیمت مناسب میتواند انتخاب مناسبی برای افراد باشد فری لاو بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی

چطور پنکیک بزنیم؟

ابتدا باید به خاطر داشته باشید که برای این که پنکیک روی پوست شما ضخیم نشود، باید با کانسیلر آن را زیرسازی کنید. علاوه بر این، در صورتی که پوست چربی دارید، چربی پوست تان را قبل از پنکیک زدن با دستمال کاغذی یا دستمال مرطوب کاملا پاک کنید.

پنکیک زدن با اسفنج آرایشی

ابتدا مقدار زیادی پنکیک را به اسفنج خود بزنید. سپس خیلی آرام بدون این که به زیرسازی آسیب برسد، اسفنج را به صورت خود بزنید. برای قسمت هایی از صورت که دسترسی به آنها سخت تر است، اسفنج را تا کرده و پنکیک بزنید. برای اطمینان از این که به درستی پنکیک زده اید، باید بعد از پایان کار دست خود را به آرامی روی صورت تان بکشید؛ اگر نرم و بدون چربی بود، یعنی در بهترین حالت خود است.

چطور پنکیک بزنیم؟

چطور پنکیک بزنیم؟

در نوشته نکات استفاده از پنکک می توانید مهم ترین نکات در بکارگیری از پنکک را فرا بگیرید و از این محصول فوق العاده بهترین استفاده را ببرید.

پنکیک زدن به کمک برس آرایشی

یکی از بهترین گزینه ها برای پنکیک زدن، استفاده از برس آرایشی است. برای این کار کافیست برس را به مقدار زیادی پنکیک بزنید و پس از آن برس را تکان داده تا مقدار اضافی آن ریخته شود. سپس پنکیک زدن را از قسمت هایی از صورت شروع کنید که آرایش آن زودتر پاک می شود؛ مانند پیشانی و گونه ها. به خاطر داشته باشید برس آرایشی شما باید به اندازه کافی به صورت نزدیک شود. اگر پوست خشکی دارید، بعد از اتمام پنکیک زدن، دوباره قسمت های خشک پوست را پنکیک بزنید. و اگر پوست شما چرب است، قسمت هایی که چربی بیشتری دارند را با پنکیک اضافی پوشش دهید.

چطور پنکیک بزنیم؟

چطور پنکیک بزنیم؟

جمع بندی

امیدواریم که بعد از خواندن این مقاله به راحتی بتوانید پنکیک مناسب با پوست خود را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که اگر قصد خرید پنکیک دارید، حتما از فروشگاه های معتبر حضوری یا آنلاین خرید خود را انجام دهید.

خرید اینترنتی لوازم آرایشی ایرانی

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید