راهنمای خرید

لیست لوازم آرایش ضروری برای هر خانم

لیست لوازم آرایش ضروری

لیست لوازم آرایش ضروری : در دنیای پر از تنوع لوازم آرایشی، اگر بخواهیم لیستی از لوازم آرایشی مورد نیاز تهیه کنیم، قطعا در بین این همه محصول به مشکل برخواهیم خورد و شاید در انتخاب آنها گیج شویم. اما این امر باعث نمی شود که در کل دنبال چنین لیستی نباشیم. مهم نیست که شما یک فرد عادی هستید که سر رشته ی چندانی از میکاپ ندارد یا یک آرایشگر حرفه ای، در هر صورت باید بدانید در دنیای لوازم آرایشی، کدام محصولات برای شما مورد نیاز است. در این مقاله قصد داریم لیستی از لوازم آرایشی مورد نیاز هر خانم را با هم بررسی کنیم پس تا انتها همراه ما باشید در بیوتی کده

کرم مرطوب کننده

به احتمال خیلی زیاد از مزایا و اهمیت مرطوب بودن پوست آگاهید. از این رو باید به خاطر داشته باشید که قبل از انجام هر نوع میکاپی پوست خود را مرطوب کنید. اگر آب رسانی مناسبی به پوست شما صورت گیرد، مواد آرایشی در قسمت های خشک و چین و چروک های صورت جمع نشده و آرایش زیباتری خواهید داشت.

پرایمر، یکی از ضروری ترین های آرایش

این که صورت شما دارای جای لک یا منافذ باز باشد امری کاملا طبیعی است. استفاده از پرایمر باعث می شود تا نقص های چهره برطرف شود، چین و چروک ها کمتر به چشم بیاید و منافذ باز پوست نیز بسته شوند. یادتان باشد پس از این که از پرایمر به خوبی در تمام قسمت های پوست خود استفاده کردید، کمی صبر کرده و سپس بقیه ی آرایش را ادامه دهید. پرایمر قطعا در لیست لوازم آرایش ضروری جا دارد.

لیست لوازم آرایش ضروری

لیست لوازم آرایش ضروری

فاندیشن یا زیرساز آرایش

یکی از مهم ترین کارها در آرایش صورت استفاده از زیرسازی مناسب است. این کار باعث می شود تا مراحل بعدی آرایش شما نیز زیباتر جلوه کند. داشتن یک فاندیشن عالی که سازگار با هر نوع پوستی است، می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

خرید بهترین کرم پودر ایرانی

کرم پودر پمپی فری لاو محصولی فوق العاده با پوشش‌دهی عالی و یکدست، دوام و ماندگاری بسیار بالا، حاوی ویتامین E برای حفظ رطوبت و تقویت پوست می‌باشد. این محصول کاملا طبیعی، بدون اسانس بوده و کنترل کننده چربی پوست است. این محصول ساخت کشور ایران است که توسط مواد اولیه اروپایی تولید می‌شود.

برند فری لاو یا (FREE LOVE) یک برند فوق العاده با کیفیت ایرانی است. محصولات این برند بر اساس آخرین استاندارد ها و روش‌ های تولید محصولات آرایشی و با استفاده از عالی‌ ترین سطح از کیفیت مواد اولیه اروپایی تولید می شود. یکی از محصولات فوق العاده این برند کرم پودر فری لاو است. کرم پودرهای این برند در مدل های متفاوتی تولید شده است. پوشش دهی عالی، فرمولاسیون طبیعی فاقد اسانس، نرم و سبک و مخملی، رنگدهی بالا از مزیت های این محصول است.

کانسیلر

برای برطرف کردن نقص ها، تیرگی ها یا جای لک و جوش در صورت باید از کانسیلر استفاده کرد. برای داشتن یک آرایش بی نقص شما باید یک کانسیلر برای کل صورت و یک کانسیلر مخصوص زیر چشم داشته باشید. کانسیلر مخصوص زیر چشم بافت سبک تری دارد و برای قسمت دور چشم که دارای پوست حساس تری است، مناسب است.

بیشتر بخوانید: نکات مهم در مورد لوازم آرایشی

رژ گونه

یکی از موثرترین لوازم آرایشی رژ گونه است. تنها با استفاده از مقداری رژ گونه می توانید چهره ی خود را شاداب تر نشان دهید. رژ گونه ها عموما پودری، ژلی یا کرمی هستند که می توانید با توجه به سلیقه و نوع پوست تان، نمونه ی مناسب خود را تهیه کنید. به خاطر داشته باشید که هر رنگ رژ گونه ای ممکن است با رنگ پوست شما همخوانی نداشته باشد. پس در انتخاب رنگ آن دقت کنید. رژگونه قطعا در لیست لوازم آرایش ضروری جا دارد.

لیست لوازم آرایش ضروری

لیست لوازم آرایش ضروری

خرید بهترین پنکک ایرانی

استفاده از لوازم آرایش خصوصا لوازم آرایش صورت تاثیر بسزایی در زیبایی و جلب توجه افراد و مخصوصا بانوان دارد. پایه‌ی آرایش را رنگ پوست و صافی و یک‌دست بودن آن تشکیل می‌دهد. با توجه به نیاز پوستتان و آن‌چه که بهتر روی پوستتان جوابگو است، باید یکی از مواد آرایشی پوست مثل کرم پودرهای مایع و جامد، پنکیک و یا موس‌های فشرده را انتخاب کنید. پنکیک در مقایسه با سایر محصولات از پوشش‌دهی بالاتری برخوردار است. بهتر است بدانید قبل از استفاده از پنکیک باید از یک کرم مرطوب کننده یا نرم کننده بر روی پوست بمالید تا پنکیک ماندگاری بالاتری داشته باشد و اصطلاحاً روی پوست بنشیند. پنکیک خشک و مات فری لاو بهترین پنکک ایرانی برای پوست چرب برق پوست را گرفته و مانع از مشخص شدن چربی و برق پوست میشود. این محصول به دلیل کاملا ایرانی بودن خود و سازگاری با پوست بانوان ایرانی و همچنین قیمت مناسب میتواند انتخاب مناسبی برای افراد باشد فری لاو بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی

پالت سایه چشم

این انتخاب شماست که تنها چند رنگ سایه یا یک پالت سایه با رنگ های متنوع داشته باشید. در هر صورت بهتر است سایه هایی را انتخاب کنید که برای استفاده در موقعیت های مختلف، عمومیت داشته باشند.

مداد چشم

مداد چشم از آن دسته لوازم آرایشی است که سریع می توان از آن استفاده کرد و تغییرات محسوسی نیز در چهره ایجاد می کنند. از این مداد می توان برای کشیدن خط نازکی در پشت پلک و کشیدن سایه دودی یا کشیدن خط در قسمت پایینی چشم استفاده کرد. مداد چشم قطعا در لیست لوازم آرایش ضروری جا دارد.

لیست لوازم آرایش ضروری

لیست لوازم آرایش ضروری

 

خرید اینترنتی لوازم آرایشی ایرانی

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید