راهنمای خرید, رژ لب

راهنمای خرید انواع رژ لب

راهنمای خرید انواع رژ لب : هنگامی که به خودآرایی تامل می‌کنیم ، رژ لب جزء‌ نخستین چیزهایی می باشد که به ذهن ما می آید . افزون نمودن یک رنگ به لب‌ها موجب ساخت تحول بسیاری در وضعیت قیافه شما می گردد . خیلی کم پیش می‌آید که دخترخانم ها به وسایل آرایشی ، به ویژه رژ لب تمایل نداشته باشند ! اما با تنوع‌ رنگی خیلی زیادی که وجود خواهد داشت ، احتمالا در برخی موارد خریداری رژ لب برای شما دشوار خواهد بود و نتوانید تشخیص دهید که کدامین رنگ شایسته شماست . در ادامه‌ی این نوشته در فری لاو استور ما به شما یاری می دهیم تا اقسام متنوع رژ لب‌ها را بشناسید و گزینش درستی در خریداری رژ لب داشته باشید .

خرید اینترنتی انواع رژ لب از فروشگاه فری لاو

انواع رژ لب جامد در رنگ های مختلف مناسب برای همه سلیقه ها و برای ست کردن از بهترین برند ایرانی و خارجی با قیمت مناسب ، فری لاو بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی می باشد.

انواع رژ لب برطبق بافت‌

رژ لب‌ها با دستور های مختلفی تولید می‌شوند . در دنباله به آنالیز اقسام رژ لب‌ها و مزیت‌ها و معایب آن‌ها می‌پردازیم .

۱- رژ لب‌های ساتن و کرمی

بیشتر رژ لب‌‌های‌ جامد‌ حاوی حالتی کرمی یا ساتنی می باشند که موجب وضع سبکی‌ و درخشانی طبیعی‌ روی لب می گردد . از دید تاریخچه مد ، این گروه از رژ لب‌ها جزء‌ دوستداشتنی ترین رژها هستند؛ زیرا روی لب حس راحتی خلق می‌کنند . به علاوه ظاهر لب را سالم نشان می‌دهند و نمناکی مازادی ندارند .

رژهای ساتنی به طور معمول از ترکیب موم‌‌های‌ طبیعی‌ یا تصنعی ، روغن‌‌ها‌ ، نرم‌کننده‌های هم‌نهاده گشته و رنگدانه‌ها تولید می‌شوند . این ترکیبات در آخر به شکل استوانه‌ای قالب می‌شوند و در جایگاه رژ قرار‌می‌گیرند‌ . رنگ این رژها از کم‌رنگ‌ به پررنگ متغیر‌ خواهند بود بهترین رژ لب های ساتنی و کرمی و بهترین مارک رژ لب ایرانی فری لاو می باشد.

راهنمای خرید انواع رژ لب

راهنمای خرید انواع رژ لب

۲- برق لب

برق لب‌ها یا لیپ گلاس‌ها نیز مشابه سایر رژها ، حاوی اساس مرطوب‌کننده هستند . برق لب‌ها درخشندگی و براقی زیادی به لب‌ها می‌دهند که سبب می گردد لب‌‌ها‌ بزرگ‌تر و مرطوب‌تر مشاهده شوند . اگر به درخشان گشتن لب‌‌هایتان‌ ارزش می‌دهید ، برق لب‌ها عالی ترین انتخاب برای شما هستند؛ منتها این گونه از رژها ماندگاری خیلی اندکی دارند .

برق لب‌‌ها‌ به طور معمول به صورت رژ لب جامد می باشند یا می‌توانند به صورت مایع ، در استوانه ای با یک قلمو هم باشند . با اهمیت ترین چیز در ساخت برق لب‌ها ، یک نرم کننده‌ی ساخته گشته در لابراتوار خواهد بود که موجب تولید خصوصیت درخشان بودن در آن‌ها می گردد .

راهنمای خرید انواع رژ لب

راهنمای خرید انواع رژ لب

۳- رژ لب‌‌های‌ مات

رژ لب‌های مات‌ در عرض چند سال گذشته علاقه مندان بسیار پیدا کرده‌اند . این رژ لب‌‌ها‌ نور‌ بسیاری را بازتاب‌ نمی‌کنند؛ در عملکرد خشک‌تر و صاف‌تر می باشند . تمام این خصوصیت ها موجب می‌شوند که رژ لب‌های مات‌ ماندگاری بیشتری در مقابل سایر رژ ها داشته باشند . این رژها ممکن می باشد به شکل جامد‌ ارائه شوند که در این حالت ماده‌های ایجاد کننده مشابه در موم‌ ، روغن و نرم‌کنندگی با دیگر رژ لب‌‌ها‌ دارند؛ منتها یک ماده‌ی سیلیکونی یا معدنی مات‌کننده هم در خود دارند که موجب می گردد این رژ لب‌ها نور‌ را بازتاب‌ نکنند .

در رژ لب‌های ماتی که ماندگاری بالا دارند (۲۴ ساعته یا ۴۸ ساعته) ، پلیمرهایی هست که موجب می گردد پوسته‌ای مات‌ و خشک روی سطح لب تولید گردد که به دشواری پاک گردد . این رژها با وجود ماندگاری بی‌نهایت ، غالباً موجب خشک گردیدن لب می گردند .

راهنمای خرید انواع رژ لب

راهنمای خرید انواع رژ لب

۴- رژ لب‌‌های‌ شفاف و بالم لب‌‌ها‌

برخی از رژ لب‌ها به ویژه تهیه شده‌اند تا شفاف باشند . این به این مفهوم خواهد بود که رنگدانه‌ها و پوشش‌ رنگی به اندازه کم دارا هستند . بنابراین این رژها رنگ لب را زیادتر نمایش می‌دهند و شکل طبیعی‌تری دارند . بعضی از این رژها ممکن می باشد مانند لیپ گلاس‌ها وضعیت براقی هم داشته باشند . یکی از خصوصیت های مهم رژ لب‌های براق یا بالم لب‌ها مرطوب کنندگی لب‌هاست . این رژ لب‌‌ها‌ انتخاب خوبی برای پیرایش های روزانه و ساده است .

راهنمای خرید انواع رژ لب

راهنمای خرید انواع رژ لب

۵- سایه‌ی لب

سایه‌های لب گروه بندی مجزا و ویژه خودشان را دارند . این رژ لب‌‌ها‌ زیادتر در میان طرفداران پیرایش های کره‌ای مطلوب می باشد و خیلی از شرکت های آرایشی کره‌ای تنوع زیادی از این رژ لب‌ها را ایجاد می‌کنند . این رژ لب‌ها به طور معمول با قلم یا براش بر روی لب کشیده می‌شوند .

سایه‌های لب به طور معمول وضعیت ژله‌ای کرمی دارند یا به صورت مایعی سبک‌ هستند . این رژ لب‌‌ها‌ در ترکیب خودشان میزان زیادی آب دارند که از ماده‌های موردنیاز برای ایجاد رژ لب به حساب‌ نمی آید . وجود آب در محتویات این رژ لب‌ها موجب می گردد که به شکل پوسته‌ای ظریف روی لب توزیع گردند و میزان اندکی از رنگ آن به لب نفوذ‌ نماید . این عمل به لب ظاهری‌ شفاف و سبک می‌دهد و ماندگاری بالایی دارد این رژ لب‌ها برای اشخاصی که تمایل دارند لبشان رنگ داشته باشد‌ منتها با رژ لب‌های دیگر دشواری دارند مطلوب خواهد بود .

راهنمای خرید انواع رژ لب

راهنمای خرید انواع رژ لب

۶- رژ لب‌‌های‌ مرواریدی

رژ لب‌های مرواریدی ساخته شده‌اند تا روشنایی را بازتاب نمایند . برعکس لاک‌‌های‌ لب که روی رنگ لب مرکزیت دارند ، رژ لب‌های مرواریدی افزون تر مربوط به درخشش و براق بودن لب‌ها می باشند . خوب تر می باشد که پیش از استفاده رژ لب‌‌های‌ مرواریدی اول روی لب‌‌هایتان‌ مرطوب کننده یا بالم لب بزنید؛ برای‌اینکه اساس این رژ لب‌ها رنگی و درخشان خواهد بود و مرطوب کنندگی بسیار اندکی داراست .

۷- خط لب

خط لب‌‌ها‌ برای این ساخته شده‌اند تا اطمینان حاصل کنید که کنج ها و زاویه های لبتان خیلی خوب رنگ دارند . ابتدا باید رژ لب دلخواه تان را بزنید و در نهایت با خط لب کار را تمام کنید . برخی اشخاص برای خط لب رنگی مغایر با رژ اصلی گزینش می‌کنند؛ اما خوب تر خواهد بود که رنگ خط لب همگون با رژتان یا نهایتا یک تا دو مرتبه تیره‌تر‌ از‌ رژ لبتان باشد‌ .

راهنمای خرید انواع رژ لب

راهنمای خرید انواع رژ لب

۸- رژ لب مدادی

رژ لب‌های مدادی ادغامی از رژ و بالم لب هستند . ماندگاری زیادی دارند و به طور معمول شکل به نسبت ظریفی دارند . این نمونه رژ لب‌‌ها‌ در بافت‌‌ها‌ و رنگ‌های بسیاری عرضه می‌گردند . بکارگیری از رژ لب‌‌های‌ مدادی خیلی آسان است و با بکارگیری از این رژ لب‌ها دیگر لزومی به استعمال از مرطوب‌ کننده یا خط لب نخواهد بود .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید