پنکک

کاربرد انواع پودرهای آرایشی

کاربرد انواع پودرهای آرایشی

کاربرد انواع پودرهای آرایشی : اگر میکاپ آرتیست یا اهل آرایش کردن هستید حتما عنوان پودرهای آرایشی برای شما آشناست. این پودرها در رنگ ها و مدل های مختلفی ارائه می شوند و هر کدام کاربردهای متنوعی در فرآیند آرایش صورت دارند. طبیعی است که استفاده از پودر های آرایشی به عنوان مثال پنکیک می تواند در زیبا تر شدن شما تاثیر بگذارد. از سوی دیگر انتخاب پودرهای آرایشی نامناسب می تواند علاوه بر تاثیر منفی بر زیبایی، میتواند باعث آسیب زدن به پوست فرد نیز شود. در این مقاله قصد داریم در رابطه با انواع پودرهای آرایشی، کاربرد آنها و نحوه ی خریدشان صحبت کنیم. در ادامه با بیوتی کده همراه شوید.

پنکیک

پنکیک یکی از پرکاربرد ترین لوازم آرایشی است. این محصول پر طرفدار که در واقع نوعی کرم پودر ولی به صورت فشرده است علاوه بر یک دست کردن پوست، به جذب چربی و مات کردن صورت نیز اثر می گذارد. طیف پنکیک ها در بازار بسیار گسترده است و با توجه به برند، نوع، قدرت پوشانندگی و کیفیت دارای قیمت های متفاوتی هستند. پنکیک ها به دو صورت فشرده و غیر فشرده وجود دارند که در ادامه به آنها پرداخته می شود.

 

خرید اینترنتی بهترین پنکیک ایرانی

استفاده از لوازم آرایش خصوصا لوازم آرایش صورت تاثیر بسزایی در زیبایی و جلب توجه افراد و مخصوصا بانوان دارد. پایه‌ی آرایش را رنگ پوست و صافی و یک‌دست بودن آن تشکیل می‌دهد. با توجه به نیاز پوستتان و آن‌چه که بهتر روی پوستتان جوابگو است، باید یکی از مواد آرایشی پوست مثل کرم پودرهای مایع و جامد، پنکیک و یا موس‌های فشرده را انتخاب کنید. پنکیک در مقایسه با سایر محصولات از پوشش‌دهی بالاتری برخوردار است. بهتر است بدانید قبل از استفاده از پنکیک باید از یک کرم مرطوب کننده یا نرم کننده بر روی پوست بمالید تا پنکیک ماندگاری بالاتری داشته باشد و اصطلاحاً روی پوست بنشیند. پنکیک خشک و مات فری لاو بهترین پنکک ایرانی برای پوست چرب برق پوست را گرفته و مانع از مشخص شدن چربی و برق پوست میشود. این محصول به دلیل کاملا ایرانی بودن خود و سازگاری با پوست بانوان ایرانی و همچنین قیمت مناسب میتواند انتخاب مناسبی برای افراد باشد فری لاو بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی

پنکیک غیر فشرده

پنکیک های غیر فشرده با طیف رنگی بسیار گسترده همراه با ترکیبات روغنی یکی از پرکاربردترین لوازم آرایشی هستند. تنوع گسترده در طیف رنگی این محصول به دلیل این است که هر کدام کارایی مخصوص به خود را دارند. به عنوان مثال از رنگ زرد این محصول برای روشن تر نشان دادن پوست استفاده می شود. برخی از رنگ های پنکیک های غیر فشرده نیز برای پوشاندن جوش ها و جای لک ها مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربرد انواع پودرهای آرایشی

کاربرد انواع پودرهای آرایشی

پنکیک فشرده

تقریبا می توان با اطمینان گفت که هر خانمی حداقل یک بار یک پنکیک فشرده داشته است. این محصول پر کاربرد که تهیه ی آن نیز نیازمند دقت بالایی است در میان خانم ها طرفداران زیادی دارد. خصوصا خانم هایی که شاغل هستند یا به هر دلیلی ساعات زیادی از روز را در بیرون از خانه گذرانده و بر روی پوست خود پوشش جذابی می خواهند. این پنکیک ها در مدل های شفاف، نیمه شفاف و مات در بازار به فروش می رسند. پنکیک های فشرده نسبت به پنکیک های معمولی از تراکم بیشتری برخوردار هستند و بسته بندی کوچک تری نسبت به پنکیک های معمولی نیز دارند. یکی دیگر از ویژگی های مثبت این محصول این است که همراه با خود یک پد نیز دارد و نیاز نیست شما برای استفاده از آن براش یا پد دیگری همراه داشته باشید. از این پنکیک ها می توان به صورت نمدار نیز استفاده کرد تا اثربخشی آرایش را بیشتر کنند.

کاربرد انواع پودرهای آرایشی

کاربرد انواع پودرهای آرایشی

 

در نوشته نکات استفاده از پنکک می توانید مهم ترین نکات در بکارگیری از پنکک را فرا بگیرید و از این محصول فوق العاده بهترین استفاده را ببرید.

پودر بچه

اشتباه نکنید! موضوع مقاله به نوزادان و لوازم آنها تغییر پیدا نکرده است. شاید عجیب به نظر برسد اما باید بگوییم که پودر بچه نیز کاربردهای جالبی در آرایش دارد. هر آنچه که برای بچه ها ساخته می شود ساختار لطیف و ملایمی دارد. پودر بچه نیز از این قاعده مستثنی نیست. هم چنین خبری از مواد و رنگ های شیمیایی در پودر بچه نیست. پس اگر پوست حساسی دارید، پودر بچه انتخاب مناسبی برای شماست. یکی از موارد استفاده از پودر بچه برای پوست صورت استفاده از آن قبل از اصلاح صورت با بند است.

کاربرد انواع پودرهای آرایشی

کاربرد انواع پودرهای آرایشی

پودر های درمانی

پودرهای درمانی در دو دسته ی ضد قارچ و ضد باکتری وجود دارند. از پوست های ضد باکتری برای رفع خارش در سطح پوست و از پودرهای ضد قارچ می توان برای جلوگیری و از بین بردن عارضه های قارچی در زیر بغل استفاده کرد. علاوه بر این، این پودرها باعث جلوگیری از اگزما و کهیر می شوند. در فرآیند اپیلاسیون، پدیکور و مانیکور نیز از این پودر ها استفاده می شود.

 

خرید اینترنتی لوازم آرایشی ایرانی

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید