رنگ مو

انواع ترکیب رنگ موی قهوه ای

انواع ترکیب رنگ موی قهوه ای

 انواع ترکیب رنگ موی قهوه ای : رنگ موی قهوه ای یکی از رنگ های متداول و معمولی برای موهای بانوان است که طرفداران زیادی دارد. رنگ موی قهوه ای را می توان با سایر رنگها نظیر عسلی و شاه بلوطی ترکیب کرد. ترکیب این رنگ ها با قهوه ای می تواند ظاهری جذاب و دلربا به شما بدهد. اما بهتر است برای ترکیب کردن آن به یک ارایشگر حرفه ای مراجعه کنید. در ادامه با بیوتی کده همراه شوید.

رنگ مو قهوه ای طلایی

رنگ طلایی با ترکیب با رنگ موی قهوه ای برای افرادی که رنگ پوستشان هلویی یا طلایی است بسیار گزینه مناسبی است. همچنین افرادی که رنگ چشمشان قهوه ای یا سبزگرم هست نیز این ترکیب مناسب است. استفاده از هایلایت بلوند طلایی با قهوه ای نیز می تواند جذابیت چهره شما را دوچندان کند.

رنگ مو قهوه ای و عسلی

این ترکیب برای کسانی که چشمان و چهره روشنی دارند توصیه می شود. این ترکیب و سایه رنگ عسلی تعادل کاملی را بین تمام ترکیبهای رنگ قهوه ای و سایر رنگ ها دارد. این ترکیب می تواند برای کسانی که پوست طلایی دارند بیشتر جلوه کند.

رنگ مو کاراملی روشن

این ترکیب به عنوان یک سایه گرم بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. برای افرادی با پوست طلایی و چشمان قهوه ای بسیار ایده آل است . برای افرادی که رنگ پوست صورتشان روشن است و یا چشمانی روشن دارند توصیه نمی شود.از این سایه برای بالیاژ یا امبره در رنگ قهوه ای تیره نیز می توان استفاده نمود.

 انواع ترکیب رنگ موی قهوه ای

انواع ترکیب رنگ موی قهوه ای

 

خرید بهترین مارک رنگ مو ایرانی

فری لاو بهترین رنگ موی با کیفیت با قیمت مناسب و تنوع رنگ بسیار زیاد مناسب برای افراد سخت پسند و خوش سلیقه می باشد رنگ مو فری لاو رنگ مو دائمی است که قادر است رنگ موجود موها رو تغییر داده، تیره تر یا روشن تر کند. قدرت پوشش رنگ مو فری لاو برای موها عالی بوده و در هر شرایطی کاملا پایدار است. رنگ مو فری لاو بهترین مارک رنگ مو ایرانی حاوی روغن آرگان، روغن هسته ی انگور، روغن بادام، ویتامین C ، روغن نارگیل نرم کننده و حالت دهنده ی مو می باشد که باعث درخشندگی مو شده و از خشک شدن و شکنندگی مو جلوگیری می کند. این محصول حجم ۱۰۰ میل داشته و نسبت درصد ترکیب ۱ به ۱/۵ است. برای رنگ مو های معمولی اکسیدان ۶ درصد و رنگ موهای روشن کننده ۱ به ۲ اکسیدان ۹ درصد فری لاو می باشد.

رنگ مو کاکائویی

کاکائویی روشن به عنوان یک سایه کم رنگ و سرد برای ترکیب با رنگ موی قهوه ای است. این ترکیب می تواند برای کسانی که رنگ پوست و چشمانشان روشن است مناسب باشد. ترکیب رنگ قهوه ای با رنگ کاکائویی ترکیبی متعادل محسوب می شود و برای کسانی که رنگ موهایشان قهوه ای روشن یا متوسط است مناسب است.

رنگ مو برنز طلایی

این ترکیب برای کسانی که رنگ پوستشان گرم است مناسب است. ترکیب رنگ برنزی با طلایی به عنوان یک ترکیب شیک می تواند موهای شما را زیباتر نشان دهد. برای کسانی که پوستشان سرد و روشن است توصیه نمی شود.

رنگ مو  قهوه ای شنی

این ترکیب یک سایه روشن و سرد و خنثی به موهایتان می دهد. این نوع سایه برای کسانی که رنگ پوستشان روشن و سرد است و چشمانی روشن دارند مناسب است. می توانید این ترکیب را با هایلایت های روشن بژ روی موهای خود امتحان کنید.

 انواع ترکیب رنگ موی قهوه ای

انواع ترکیب رنگ موی قهوه ای

بیشتر بخوانید: مراقبت از موهای رنگ شده

ترکیب رنگ مو شکلاتی تیره

این ترکیب برای کسانی که به رنگ موهای عمیق و سرد علاقه دارند توصیه می شود. اما توجه داشته باشید که به خوبی باید از ان مراقبت شود و با هر رنگ پوست صورت و چشمی هماهنگ نیست. این ترکیب حس پیچیدگی و تجمل را به بیننده القا می کند.

ترکیب رنگ مو قهوه ای خاکستری روشن

این ترکیب جز ترکیب های سرد و پیچیده است. برای کسانی که رنگ پوست روشن و چشمان آبی یا قهوه ای روشن دارید این ترکیب می تواند مناسب باشد. در صورتی که موهایتان به صورت طبیعی قهوه ای روشن است می توانید از این سایه استفاده کنید.

ترکیب مسی قهوه ای تیره

این رنگ یک نوع ترکیب و سایه غنی و گرم و براق است. برای کسانی که پوست روشن یا متوسط و سرد دارند این ترکیب پیشنهاد می شود. برای کسانی که دارای چشمان قهوه ای، آبی و سبز هستند این رنگ بسیار ایده آل است. برای افرادی که موهای قهوه ای گرم یا خنثی دارند بسیار مناسب است.

 انواع ترکیب رنگ موی قهوه ای

انواع ترکیب رنگ موی قهوه ای

 

خرید بهترین مارک اکسیدان ایرانی

اکسیدان به عنوان تسریع کننده فعالیت شیمیایی در رنگ مو به کار میرود اکسیدان ها انواع مختلفی دارند: اکسیدان شماره 1 یا %6 یا 20 حجمی: رنگ را فقط به طور جزئی باز می‌کند و قدرت دو یا سه درجه روشن کنندگی را دارد اکسیدان شماره 2 یا %9 یا 30 حجمی قدرت بازکنندگی و روشن‌کنندگی بالا روی موهای سفید را دارد و قدرت سه تا 5 درجه روشن کنندگی را دارد اکسیدان شماره 3 یا %12 یا 40 حجمی که فقط برای دکلره استفاده می شود و قدرت روشن‌کنندگی بالا با کمترین میزان رنگ را دارد اکسیدان فری لاو دارای کراتین و نرم کننده بوده و از حساسیت و خشکی و شکنندگی مو جلوگیری میکند و باعث تقویت نرمی و لطافت موها شده و زیبایی را به موها و چهره شما هدیه می دهد و بهترین مارک اکسیدان ایرانی می باشد و همچنین فری لاو یکی از پرفروش ترین مارک های لوازم آرایشی در ایران می باشد.

رنگ مو قهوه ای دارچینی

این رنگ مو بسیار بین بانوان محبوب است. این ترکیب می تواند برای افرادی با رنگ موی سبزه گزینه مناسبی باشد. این ترکیب رنگ مو می تواند حس اعتماد به نفس و نشاط را القا کند. بسیاری از کسانی که از این ترکیب استفاده می کنند چهره آن ها جوانتر و شادابتر نشان داده می شود.

رنگ مو قهوه ای تیره

این ترکیب یکی از ترکیبهای زنده و گرم محسوب می شود. این ترکیب برای افرادی که دارای رنگ پوست خنثی و سرد هستند و چشمانی قهوه ای یا سبز سرد دارند می تواند مناسب باشد. اگر رنگ موهای شما قهوه ای هستند حتما از این ترکیب استفاده کنید.

 

 

خرید اینترنتی لوازم آرایشی ایرانی

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید