پنکک

کاربردهای پنکیک در آرایش صورت

کاربردهای پنکیک در آرایش

کاربردهای پنکیک در آرایش : پنکیک یکی از مهم ترین و پر طرفدار ترین لوازم آرایشی است که اهمیت آن بر هیچ یک از طرفداران آرایش صورت پوشیده نیست. این وسیله ی آرایشی که برای زیرسازی آرایش و صاف و شفاف تر کردن پوست مورد استفاده قرار می گیرد در بازار با برندها و ویژگی های متنوعی در دسترس است. و از این رو که با پوست فرد ارتباط مستقیم دارد باید در خرید آن نکات زیادی مورد توجه قرار گیرد. علاوه بر این با توجه به تنوع بالا در رنگ پوست افراد، هر تناژ رنگ پنکیک برای هر فرد می تواند مناسب باشد که در خرید پنکیک باید به این نکته هم توجه داشت. همان طور که گفته شد کاربرد پنکیک زیرسازی آرایش است اما در این مقاله قصد داریم کاربردهای دیگر این وسیله ی آرایشی را با هم بررسی کنیم. در ادامه با بیوتی کده همراه شوید.

لب ها را با پنکیک مات کنید

احتمالا اگر نگاهی به کشوی لوازم آرایش خود بیندازید با رژ لب های متعددی روبرو می شوید. اما شاید در بین رژهایتان رژ لب مات وجود نداشته باشد. برای داشتن یک رژ لب مات می توانید از پنکیک کمک بگیرید. به این صورت که یک رژ لب براق را به لب خود بزنید. سپس یک لایه دستمال کاغذی را روی لب های رژ زده تان بگذارید و بر روی دستمال، با براش آغشته به پنکیک به آرامی ضربه بزنید. حالا دستمال را بردارید و چند لحظه منتظر بمانید. رژ لب براق شما، مات شد.

کاربردهای پنکیک در آرایش

خرید اینترنتی بهترین پنکیک ایرانی

استفاده از لوازم آرایش خصوصا لوازم آرایش صورت تاثیر بسزایی در زیبایی و جلب توجه افراد و مخصوصا بانوان دارد. پایه‌ی آرایش را رنگ پوست و صافی و یک‌دست بودن آن تشکیل می‌دهد. با توجه به نیاز پوستتان و آن‌چه که بهتر روی پوستتان جوابگو است، باید یکی از مواد آرایشی پوست مثل کرم پودرهای مایع و جامد، پنکیک و یا موس‌های فشرده را انتخاب کنید. پنکیک در مقایسه با سایر محصولات از پوشش‌دهی بالاتری برخوردار است. بهتر است بدانید قبل از استفاده از پنکیک باید از یک کرم مرطوب کننده یا نرم کننده بر روی پوست بمالید تا پنکیک ماندگاری بالاتری داشته باشد و اصطلاحاً روی پوست بنشیند. پنکیک خشک و مات فری لاو بهترین پنکک ایرانی برای پوست چرب برق پوست را گرفته و مانع از مشخص شدن چربی و برق پوست میشود. این محصول به دلیل کاملا ایرانی بودن خود و سازگاری با پوست بانوان ایرانی و همچنین قیمت مناسب میتواند انتخاب مناسبی برای افراد باشد فری لاو بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی

مژه هایتان را با پنکیک پرحجم تر کنید

برای پرحجم تر نشان دادن مژه ها احتمالا اولین راهی که به ذهنتان میرسد این است که یک ریمل حجم دهنده خریداری کنید. اما این تنها راه نیست! راه دیگری وجود دارد که هم به صرفه تر است و هم چشم های شما را سنگین نمی کند. برای این کار تنها کافی است قبل از ریمل زدن کمی از پنکیک را به روی مژه های خود بمالید و سپس روی آن ریمل بزنید. این کار را می توانید تا جایی تکرار کنید که مژه هایتان به حجم دلخواه شما رسیده باشد.

کاربردهای پنکیک در آرایش

کاربردهای پنکیک در آرایش

با پنکیک سایه ی چشمتان را ماندگارتر کنید

همان طور که از عنوان این بخش هم پیداست، یکی دیگر از کاربردهای پنکیک ماندگار کردن سایه ی چشم است. برای این کار فقط کافیست قبل از هر کاری برای چشمتان، حتی قبل از پرایمر، کمی پنکیک را به پشت پلک خود بمالید. این کار محیطی مناسب برای سایه و پرایمر ایجاد می کند.

کاربردهای پنکیک در آرایش

رژ گونه تان را کمرنگ تر کنید

اگر پس از آرایش متوجه زیاد از حد و غلیظ بودن رژ گونه ی خود شدید و تمایلی به آرایش سنگین و غلیظ ندارید، فقط کافیست مقداری از پنکیک را روی رژ گونه تان بزنید تا از شدت رنگ آن کم شود.

کاربردهای پنکیک در آرایش

کاربردهای پنکیک در آرایش

آرایش خود را مات کنید

اگر پس از پایان آرایش خود متوجه شدید آرایش شما براق است نیازی به پاک کردن آن نخواهید داشت. تنها کافیست به کمک پنکیک آرایش خود را مات کنید. به خاطر داشته باشید که برای این کار باید از پنکیک های سبک کمک بگیرید.

کاربردهای پنکیک در آرایش

در نوشته نکات استفاده از پنکک می توانید مهم ترین نکات در بکارگیری از پنکک را فرا بگیرید و از این محصول فوق العاده بهترین استفاده را ببرید.

 

خرید اینترنتی لوازم آرایشی ایرانی

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید