دانستنی های آرایشی

باورهای غلط آرایشی

باورهای غلط آرایشی

باورهای غلط آرایشی : بعضی از بانوان در هنگام آرایش یکسری اشتباهات را انجام می‌دهند که سبب می‌شود آرایش صورت این‌ها زیبایی چندانی نداشته باشد. ما در این مقاله سعی داریم در مورد این اشتباهات که ریشه در باورهای بانوان دارد صحبت کنیم. این مشکل تفکرات غلط در مورد آرایش صورت باعث می‌شود تا آرایش صورت جلوه خاصی نداشته باشد. برخی از بانوان حتی هیچ اطلاعی از این باورهای غلط آرایش ندارند. ما در اینجا به بررسی برخی از این باورها می‌پردازیم. در ادامه این مقاله یکی پس از دیگری به طور مفصل آنها را برای شما شرح خواهیم داد. با ما همراه باشید در بیوتی کده

کرم‌های گران‌قیمت برای رفع چین‌وچروک پوست

 برای بسیاری از بانوان به‌وجودآمدن چین‌وچروک روی پوست یک رخداد وحشتناک است و برای ازبین‌بردن این چروک دست به هر کاری می‌زنند. از طرف دیگر بسیاری از شرکت‌های لوازم آرایشی برای کسب سود بیشتر کرم‌هایی را به‌عنوان کرم ازبین‌برنده چین‌وچروک پوست وارد بازار می‌کنند.

خانم‌ها بیشتر جذب این نوع از کرم‌ها می‌شوند و از فروشگاه گران‌ترین کرم را برای ازبین‌بردن چروک دور چشم و لب خریداری می‌کنند. باید بدانید که این کرم‌ها جزو باورهای غلط آرایشی هستند و تأثیری در جوان‌سازی پوست شما ندارند. در واقع در این کرم‌ها ترکیبات شیمیایی قوی را با ویتامین A ترکیب می‌کنند و با قیمت گزاف به شما می‌فروشند.

باورهای غلط آرایشی

باورهای غلط آرایشی

با افزایش سن موها را کوتاه نگه دارید

 یکی دیگر از باورهای غلط آرایشی این است که با افزایش سن بهتر است موها را کوتاه کنید. از دلایل به‌وجودآمدن این باور غلط این است که با افزایش سن موها شکننده و حساس می‌شوند. اما شما می‌توانید با مراقبت و شستشوی منظم از موها آن‌ها را با هراندازه ای که دوست دارید نگه دارید.

باورهای غلط آرایشی

باورهای غلط آرایشی

 

خرید بهترین مارک رنگ مو ایرانی

فری لاو بهترین رنگ موی با کیفیت با قیمت مناسب و تنوع رنگ بسیار زیاد مناسب برای افراد سخت پسند و خوش سلیقه می باشد رنگ مو فری لاو رنگ مو دائمی است که قادر است رنگ موجود موها رو تغییر داده، تیره تر یا روشن تر کند. قدرت پوشش رنگ مو فری لاو برای موها عالی بوده و در هر شرایطی کاملا پایدار است. رنگ مو فری لاو بهترین مارک رنگ مو ایرانی حاوی روغن آرگان، روغن هسته ی انگور، روغن بادام، ویتامین C ، روغن نارگیل نرم کننده و حالت دهنده ی مو می باشد که باعث درخشندگی مو شده و از خشک شدن و شکنندگی مو جلوگیری می کند. این محصول حجم ۱۰۰ میل داشته و نسبت درصد ترکیب ۱ به ۱/۵ است. برای رنگ مو های معمولی اکسیدان ۶ درصد و رنگ موهای روشن کننده ۱ به ۲ اکسیدان ۹ درصد فری لاو می باشد.

 

برنداشتن موهای بالای ابرو

این موضوع یکی از باورهای غلط آرایشی است که توسط افراد قدیمی در تفکرات ما گنجانده شده است. در حال حاضر بیشتر افراد حرفه‌ای در زمینه آرایش صورت و مو موهای بالای ابرو را برمی‌دارند. قطعاً بعد از اینکه این کار را انجام دهید زیباتر خواهید شد.

به‌صورت روزانه موها را نشویید

این یکی دیگر از باورهای غلط آرایشی است که ما را از شستن موها به‌صورت روزانه منع می‌کند. باید بدانید که شستن روزانه موها هیچ‌گونه آسیبی به آن‌ها نمی‌زند و باعث طراوت آنها نیز می‌شود. سعی کنید از شامپوهایی استفاده کنید که دارای Ph مناسب هستند و با موهایتان سازگاری دارند. کار و فعالیت روزانه سبب می‌شود بیشتر آلودگی‌ها به موهایتان جذب شود؛ ازاین‌رو شستن آنها به‌صورت روزانه با شامپو مناسب بلامانع است.

باورهای غلط آرایشی

باورهای غلط آرایشی

 

بیشتر بخوانید: نکات خرید‌ رنگ مو + کاتالوگ خوانی و آشنایی با شماره‌ رنگ‌ها

 به مژه‌های پایین پلک ریمل نزنید

بسیاری از بانوان فک می‌کنند که درصورتی‌که به مژه‌های پایینی خود پلک نزنند زیباتر به نظر می‌رسند، اما سخت در اشتباه هستند. این باور غلط آرایشی باعث می‌شود مژه‌های پایینی پلکتان کوچک‌تر و مژه‌های بالایی بزرگ‌تر به نظر برسند. اما این نکته را فراموش نکنید که این موضوع کاملاً سلیقه‌ای است و شما می‌توانید با انجام این کار جذابیت بیشتری به چهره و چشم‌هایتان دهید.

باورهای غلط آرایشی

باورهای غلط آرایشی

لوازم آرایشی منقضی نمی‌شود

تاریخ انقضا فقط به غذا یا دارو محدود نمی‌شود. حقیقت این است که آرایش واقعاً ممکن است منقضی شود و اگر بعد از تاریخ انقضا استفاده شود می‌تواند مضر باشد. باگذشت زمان، مواد تشکیل‌دهنده از بین می‌روند و باعث می‌شوند که آرایش تغییر قوام دهد و روی پوست شما متفاوت به نظر برسد. آرایش تاریخ مصرف گذشته نیز باعث رشد باکتری‌هایی می‌شود که می‌توانند باعث جوش شوند.

آرایش راهی برای پنهان کردن عیوب پوست

یک تصور و باور غلط بسیار رایج در مورد آرایش این است که می‌تواند تمام عیوب شما را پنهان کند و چین‌وچروک، خطوط ریز و منافذ شما را از بین ببرد، اما در واقعیت، می‌توان از آن برای بهبود ویژگی‌های شما استفاده کرد. آرایش می‌تواند رنگ را پنهان کند، اما نه بافت را!

خوشبختانه، در جامعه امروزی، این باورهای غلط به‌تدریج در حال تغییر بودند، و من خوشحالم که بگویم همه در مورد آرایش یکسان فکر نمی‌کنند. بااین‌حال، برخی از انسان‌ها این کار را می‌کنند، بنابراین نشان‌دادن دیدگاه‌هایمان در این شمارش و جایگزینی احتمالی افکار دیگران ضرری ندارد.

آرایش برای پوست مضر است

شاید بارها این جمله را در مورد آرایش شنیده باشید که می‌تواند پوست شما را از بین ببرد که درست نیست. فقط در صورتی می‌تواند برای پوست شما مضر باشد که آن را به‌درستی تمیز نکنید. بهترین راه برای تمیزکردن پوست، پاک‌سازی مضاعف است که می‌تواند از ایجاد جوش جلوگیری کند.

خرید اینترنتی لوازم آرایشی ایرانی

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید