ترفندهای آرایشی

چگونه مثل یک هنرمند آرایش کنیم؟

چگونه مثل یک هنرمند آرایش کنیم؟

چگونه مثل یک هنرمند آرایش کنیم؟ مانند هر هنر دیگر آرایش‌کردن نیز یکسری تکنیک‌ها و فنونی دارد که بدون آن‌ها آرایش کامل و زیبا نخواهد شد. افراد مشهور در سینما و تلویزیون چون از تکنیک‌های آرایش کردن اطلاع دارند و آن را به کار می‌بندند همیشه زیبایی‌شان بیشتر به چشم می‌آید. این تکنیک‌ها زیاد هم سخت و دشوار نیستند و در واقع یکسری جزئیات و نکات هستند که شما باید آن‌ها را در آرایش خود رعایت کنید. در ادامه این مبحث به شما یکسری از مواد آرایشی که توسط چهره‌های مشهور مورداستفاده قرار می‌گیرند را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید در بیوتی کده

1- درخشش بیشتر پوست با ترکیب روغن و کرم‌پودر

روغن‌های گیاهی از خواص زیادی برای پوست برخوردارند. این روغن‌ها رطوبت پوست را بالا می‌برند و باعث نرمی و لطافت پوست می‌شوند. برخلاف تصور عموم روغن‌های گیاهی باعث ایجاد جوش در صورت نمی‌شوند و این در صورتی است که شما به آن حساسیت نداشته باشید. برخی از روغن‌های گیاهی مانند روغن درخت چای یک آنتی‌اکسیدان قوی و ضد آکنه و جوش است.

توصیه بسیار کارشناسان مراقبتی پوست و مو استفاده از یک روغن سبک و زود جذب برای حافظت از پوست صورت است. اضافه‌کردن چند قطره روغن به کرم‌پودر سبب درخشش بیشتر پوست می‌شود. ازاین‌رو بسیاری از بازیگران معروف سینمای هالیوود از این ترفند استفاده می‌کنند. این روش برای افرادی که پوست خشک دارند نیز کارایی دارد؛ زیرا در طول مدت آرایش سبب می‌شود پوست خشک نشود. یکی از روغن‌هایی که برای این موضوع بسیار مناسب است روغن آرگان است.

چگونه مثل یک هنرمند آرایش کنیم؟

چگونه مثل یک هنرمند آرایش کنیم؟

 

خرید اینترنتی کرم پودر ایرانی با کیفیت

کرم پودر پمپی فری لاو محصولی فوق العاده با پوشش‌دهی عالی و یکدست، دوام و ماندگاری بسیار بالا، حاوی ویتامین E برای حفظ رطوبت و تقویت پوست می‌باشد. این محصول کاملا طبیعی، بدون اسانس بوده و کنترل کننده چربی پوست است. این محصول ساخت کشور ایران است که توسط مواد اولیه اروپایی تولید می‌شود.

برند فری لاو یا (FREE LOVE) یک برند فوق العاده با کیفیت ایرانی است. محصولات این برند بر اساس آخرین استاندارد ها و روش‌ های تولید محصولات آرایشی و با استفاده از عالی‌ ترین سطح از کیفیت مواد اولیه اروپایی تولید می شود. یکی از محصولات فوق العاده این برند کرم پودر فری لاو است. کرم پودرهای این برند در مدل های متفاوتی تولید شده است. پوشش دهی عالی، فرمولاسیون طبیعی فاقد اسانس، نرم و سبک و مخملی، رنگدهی بالا از مزیت های این محصول است.

2- استفاده درست از اسفنج آرایشی

اسفنج‌های آرایشی در شکل‌ها و طرح‌های مختلفی در بازار مشاهده می‌شوند. از آن‌ها برای پخش کردن و یکدست کردن کرم‌پودر روی صورت استفاده می‌شود. سعی کنید از اسفنج‌های باکیفیت استفاده کنید و از اسفنجی استفاده کنید که کرم‌پودر را به خود جذب نکند. مورد بسیار مهم نحوه استفاده از اسفنج است که تأثیر زیادی در آرایش شما دارد.

برای این کار اسفنج را تا حدودی مرطوب کنید؛ اما نه به‌اندازه‌ای که آب از آن بچکد. این کار باعث یکپارچگی آرایش شما می‌شود و از جذب کرم‌پودر به اسفنج نیز جلوگیری می‌کند. اسفنج را روی صورت خود نکشید و به‌صورت ضربه‌ای کرم‌پودر را روی صورت خود پخش کنید.

چگونه مثل یک هنرمند آرایش کنیم؟

چگونه مثل یک هنرمند آرایش کنیم؟

3- حذف اسفنج یا براش

در لوازم آرایشی هر خانمی اسفنج یا براش وجود دارد. اما طرز درست استفاده از این لوازم نقش مهمی در زیبایی آرایش دارد. اما هیچ الزامی نیست که شما از این تجهیزات استفاده کنید و سختی شستشو و نظافت آن را به جان بخرید. بسیاری از افراد معروف هالیوود به این نکته اشاره کرده‌اند که استفاده از دست برای پخش کردن کرم‌پودر روی صورت، جلوه طبیعی‌تری به آن می‌دهد و باعث درخشندگی و چندبرابر شدن زیبایی آرایش می‌شود.

4- استفاده از کانسیلر برای سایه چشم

کانسیلر در آرایش صورت برای پوشاندن لک‌ها و تیرگی پوست استفاده می‌شود. در برخی از افراد پوست اطراف چشم دچار تیرگی می‌شود و این مشکل فقط برای زیر چشم نیست و بالای چشم را نیز شامل می‌شود. بسیاری از آرایشگران برای برطرف‌کردن این عیوب از پرایمر قبل سایه زدن استفاده می‌کنند تا سطحی صاف به دست آورند.

استفاده از کانسیلر به‌جای پرایمر سایه چشم می‌تواند عیوب و تیرگی چشم را محو کند. علاوه‌برآن زمان کمتری صرف آرایش کردن با آن طول می‌کشد. همچنین شما هزینه‌ای اضافی برای خرید پرایمر سایه پرداخت نخواهید کرد.

5- خط چشم و لب را با فندک تیره کنید

یکی از سخت‌ترین قسمت‌های آرایش کشیدن خط چشم است. حتی اگر با خط چشم ژلی یا مایع بخواهید این کار را انجام دهید کار آسانی نیست. استفاده از مداد چشم هم این مشکل را حل نمی‌کند و این کار دقت و سختی زیادی را می‌طلبد. اما تجربه یکی از بازیگران و مدلینگ امریکا به شما می‌گوید چگونه به‌راحتی این کار را انجام دهید.

چگونه مثل یک هنرمند آرایش کنیم؟

چگونه مثل یک هنرمند آرایش کنیم؟

 

پادما لاکشمی یکی از چهره‌های معروف هالیوود که از دوران نوجوانی در کلاس‌های آرایش چهره شرکت کرده است، در این باره می‌گوید: من و دوستانم در دوران نوجوانی از شعله فندک و یا کبریت برای نرم کردن مداد چشم استفاده می‌کردیم. این ترفند را لاکشمی برای کسانی توصیه می‌کند که بودجه کافی برای خرید مداد چشم نرم ندارند. این کار علاوه بر اینکه باعث می‌شود بافت مداد نرم شود سبب می‌شود ضدعفونی هم شود. مداد چشم و یا لب پس از چند بار استفاده ممکن است حامل انواع باکتری و یا میکروب باشند. استفاده از شعله کبریت و یا فندک باعث ازبین‌رفتن انواع میکروب و باکتری می‌شود.

چگونه مثل یک هنرمند آرایش کنیم؟

چگونه مثل یک هنرمند آرایش کنیم؟

 

بهترین مارک رژ لب ایرانی

رژ لب فری لاو بهترین مارک رژ لب ایرانی می باشد انواع رژ لب جامد در رنگ های مختلف مناسب برای همه سلیقه ها و برای ست کردن از بهترین برند ایرانی با قیمت مناسب ، فری لاو بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی می باشد. لب‌‌های‌ شما بر ظاهر زیبای صورت بی‌اندازه موثر می باشد ، رژلب یکی از لوازم آرایشی است که می‌تواند خوشگلی لب را مضاعف نماید . از این روی می‌توان رژلب را پر استفاده ترین وسیله‌ی آرایشی برای بانوان در کل دنیا نامید . برای انتخاب‌ رنگ رژ لب خوب بایستی به جنس و رنگ پوست صورت دقت نمود .

مارک آرایشی فری لاو وسایل آرایش‌ خود‌ را زیر نظر لیسانس ایتالیا تولید‌ می‌نماید و به عنوان یکی از برترین مارک های فعال‌ در حیطه آرایشی و بهداشتی‌ است . در معرفی‌ رژ لب فری لاو جامد‌ ، منحصر‌ به فرد‌ ترین خصوصیت که می‌توان به آن اشاره‌ نمود کاملا مات‌ بودن‌ آن می باشد و ماندگاری خیلی زیادی خواهد داشت. این رژ لب جامد‌ هیچگونه احساس‌ خشکی و کشیدگی روی لب شما خلق نمی کند .

رژ لب‌‌های‌ جامد‌ فری لاو ، بدلیل ماندگاری خیلی زیادی که دارند به رژلبهای 24 ساعته شناخته می شوند. این محصول بافت بسیار نرمی داشته و سبک است همچنین ماندگاری بالایی دارد. رژ لب جامد‌ فری لاو دارای 18 رنگ متنوع‌ می‌باشند که همیشه با داشتن این همه‌ رنگ گوناگون ، رنگ رژ هایتان تکراری‌ نخواهند شد ، شما قادر خواهید بود رنگ رژ خودتان را با لباس‌ ، رنگ مو ، سایه چشم و کیف‌ خودتان ست نمائید ، اصلاً محدودیتی‌ در انتخاب‌ و خرید‌ رژلب خودتان از زاویه رنگی نخواهید داشت.

 

آیا خرید لوازم آرایشی گران ارزش دارد

حتماً شما هم وارد فروشگاهی شده‌اید و چشمتان به لوازم‌آرایشی گران‌قیمت خورده است. سؤالی که ذهن بسیاری از افراد را درگیر می‌کند این است که آیا این لوازم‌آرایشی گران ارزش خرید دارند؟ آیا این لوازم گران‌قیمت تأثیر بیشتری در زیبایی و سلامت پوست صورت دارد؟ ما در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

در مورد کرم‌های شب که حاوی مواد نرم‌کننده و مرطوب‌کننده پوست هستند باید گفت که این مواد ارزش خریدن را دارند. این کرم‌ها حاوی مواد جوان‌کننده و ضد لک پوست هستند و یک آب‌رسان قوی برای پوست شما محسوب می‌شوند. افرادی که از این کرم‌ها به طور منظم و مستمر استفاده می‌کنند پوست شاداب‌تر و روشن‌تری دارند. این نوع از کرم‌ها ارزش هزینه را دارند. سعی کنید در انتخاب برند کرم‌های شب دقت کنید.

چگونه مثل یک هنرمند آرایش کنیم؟

چگونه مثل یک هنرمند آرایش کنیم؟

 

سرم‌های پوست یکی دیگر از محصولات آرایشی هستند که در فروشگاه‌های لوازم‌آرایشی به‌وفور یافت می‌شود. این نوع از سرم‌ها انواع مختلفی دارند و هرکدام کارایی خاصی دارند. برخی از این سرم‌ها خاصیت آبرسانی دارند و برخی دیگر ضد آکنه و جوش هستند. در فروشگاه‌ها سرم‌های ضد لک و چروک پوست وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. برند معتبر و باکیفیت از این سرم‌ها با هر قیمتی ارزش خرید دارند.

سرم‌های دور چشم نمونه دیگر از محصولات آرایشی هستند. این محصولات در دو نوع غلیظ و مایع تولید و به بازار عرضه می‌شوند. تحقیقات و تجارب مصرف‌کنندگان نشان داده سرم‌های غلیظ باعث به‌وجودآمدن مشکلات پوستی می‌شوند. سرم‌های دور چشم باعث آبرسانی بهتر به پوست دور چشم می‌شوند و مشکلاتی مانند تیرگی و چروک پوست را برطرف می‌کنند.

 

خرید اینترنتی لوازم آرایشی ایرانی

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید