ترفندهای آرایشی, کرم پودر

نکات طلایی‌ استفاده‌ از کرم پودر‌

نکات طلایی‌ استفاده‌ از کرم پودر‌

نکات طلایی‌ استفاده‌ از کرم پودر‌ : استفاده درست از کرم پودر‌ سبب می گردد تا آرایش شما عالی دیده شود و همچنین بکارگیری اشتباه از این ابزار آرایشی هم سبب می گردد تا لایه‌ای‌ سنگین‌ روی پوست‌ صورت‌ شما تشکیل گردد و در نهایت آرایشتان نامطلوب به نظر‌ برسد پس برای اینکه بتوانید از کرم پودر درست و اصولی استفاده کنید با ما همراه باشید در بیوتی کده

بهترین کرم پودر ایرانی

کرم پودر پمپی فری لاو محصولی فوق العاده با پوشش‌دهی عالی و یکدست، دوام و ماندگاری بسیار بالا، حاوی ویتامین E برای حفظ رطوبت و تقویت پوست می‌باشد. این محصول کاملا طبیعی، بدون اسانس بوده و کنترل کننده چربی پوست است. این محصول ساخت کشور ایران است که توسط مواد اولیه اروپایی تولید می‌شود.

برند فری لاو یا (FREE LOVE) یک برند فوق العاده با کیفیت ایرانی است. محصولات این برند بر اساس آخرین استاندارد ها و روش‌ های تولید محصولات آرایشی و با استفاده از عالی‌ ترین سطح از کیفیت مواد اولیه اروپایی تولید می شود. یکی از محصولات فوق العاده این برند کرم پودر فری لاو است. کرم پودرهای این برند در مدل های متفاوتی تولید شده است. پوشش دهی عالی، فرمولاسیون طبیعی فاقد اسانس، نرم و سبک و مخملی، رنگدهی بالا از مزیت های این محصول است.

۱- پیش از بکارگیری از کرم پودر‌ زیرسازی پوست‌ را فراموش نکنید.

۲- چنانچه کرم پودری که تهیه کرده اید بسیار تیره‌ می باشد قادر خواهید بود اندکی از قطره‌ روشن‌ کننده کرم پودر‌ را داخل کرم صورت‌ تان بریزید . دقت داشته باشید که از این قطره‌ نباید به میزان فراوانی بکارگیری نمائید .

قطره روشن کننده کرم پودر

۳- قطره‌ تیره‌ کننده کرم پودر‌ هم برای اشخاصی مناسب‌ خواهد بود که رغبت دارند رنگ کرم پودرشان را اندکی تیره‌ تر کنند . این قطره‌ها‌ شامل رنگدانه های مشکی و سرخ می باشند که در صورت‌ بکارگیری از آنها رنگ کرم پودر‌ تیره‌ تر می گردد و در نهایت شما قادر خواهید بود به سادگی رنگ کرم پودر‌ را به رنگ پوست‌ صورت‌ تان نزدیک‌ تر نمائید .

۴- برای گزینش یک کرم پودر‌ مطلوب خوب تر خواهد بود به رنگ و گونه پوست‌ صورت‌ تان دقت نمائید . درصورتی‌که پوست‌ صورت شما چرب‌ است خوب تر خواهد بود از کرم پودر‌ بدون‌ چربی بکارگیری بکنید و درصورتی‌که پوست‌ خشکی دارید کرم پودری که بکارگیری می نمائید خوب تر است‌ شامل اندکی مرطوب‌ کننده باشد‌ .

نکات طلایی‌ استفاده‌ از کرم پودر‌

نکات طلایی‌ استفاده‌ از کرم پودر‌

۵- کرم پودر‌هایی‌ که حاوی خصوصیت حفاظت در مقابل اشعه خورشید‌ می باشند و spf آنها بیشتر از 20 است‌ برای اقسام پوست‌ صورت‌ گزینش مطلوبی به حساب می آید.

۶- گزینش رنگی مطلوب برای کرم پودر‌ از ارزش بسیاری برخوردار‌ خواهد بود . چنانچه کرم پودر‌ دارای وضعیت کیفی بسیار بالایی باشد‌ اما با رنگ پوست‌ صورت شما تناسب و سازگاری نداشته باشد‌ با هر مرحله بکارگیری از آن آرایش و رنگ پوست‌ صورت‌ شما نامطلوب‌ مشاهده می گردد.

نکات طلایی‌ استفاده‌ از کرم پودر‌

نکات طلایی‌ استفاده‌ از کرم پودر‌

۷- خوب تر خواهد بود کرم پودر را در روشنایی روز‌ تهیه کنید و رنگ آن را روی فک یا استخوان خودتان امتحان بکنید . به این مساله هم دقت داشته باشید موقعی یک کرم پودر‌ با رنگ پوست‌ شما سازگاری دارد‌ که بی نیاز به این که ضروری باشد‌ آن را روی پوست‌ تان محو‌ کنید اثری از کرم مشخص‌ نباشد .

۸- برای اینکه پوست‌ تان صاف و بی نقص مشاهده شود خوب تر خواهد بود پس از بکارگیری از کرم پودر‌ از کانسیلر هم بکارگیری کنید .

استفاده از کانسیلر

۹- در تایم بکارگیری از ابر برای زدن‌ کرم پودر‌ حواستان باشد و اسفنج‌ را به شکل ضربه‌ ای به تمام بخش های پوست‌ صورت‌ خودتان بزنید .

۱۰- ابداً از کرم پودر‌ با وضعیت کیفی پایین و کم‌بها بکارگیری نکنید برای‌اینکه این گونه کرمها کم کم به پوست‌ شما صدمه هایی را وارد می کنند .

نکات طلایی‌ استفاده‌ از کرم پودر‌

نکات طلایی‌ استفاده‌ از کرم پودر‌

 

خرید اینترنتی لوازم آرایشی ایرانی

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید