دانستنی های آرایشی

ویژگی های لوازم آرایشی سالم و خوب

ویژگی های لوازم آرایشی سالم

ویژگی های لوازم آرایشی سالم : کارشناسان پوست می گویند لوازم آرایشی مینرال یا معدنی دربردارنده مواد شیمیایی نگهدارنده و پارابن روغن‌های معدنی و رنگ‌های شیمیایی نخواهند بود؛ به این دلیل اغلب کارشناسان پوست جهان استفاده لوازم آرایشی مینرال را به وسایل آرایشی حاوی مواد شیمیایی، اولویت داده و سفارش می کنند حتما از این لوازم استفاده گردد. با ما همراه باشید در بیوتی کده

با توجه به این قضیه که لوازم آرایشی بسیاری روانه فروشگاه ها می گردد که هر کدام از آنها مدعی هستند توسط مواد طبیعی و ارگانیک ساخته شده اند، گفت: این کالاها باید گواهی مورد تایید را بدست آورند تا در این زمینه اعتبار قطعی را کسب کنند.

ویژگی های لوازم آرایشی سالم

ویژگی های لوازم آرایشی سالم

خرید بهترین کرم پودر ایرانی

کرم پودر پمپی فری لاو محصولی فوق العاده با پوشش‌دهی عالی و یکدست، دوام و ماندگاری بسیار بالا، حاوی ویتامین E برای حفظ رطوبت و تقویت پوست می‌باشد. این محصول کاملا طبیعی، بدون اسانس بوده و کنترل کننده چربی پوست است. این محصول ساخت کشور ایران است که توسط مواد اولیه اروپایی تولید می‌شود.

برند فری لاو یا (FREE LOVE) یک برند فوق العاده با کیفیت ایرانی است. محصولات این برند بر اساس آخرین استاندارد ها و روش‌ های تولید محصولات آرایشی و با استفاده از عالی‌ ترین سطح از کیفیت مواد اولیه اروپایی تولید می شود. یکی از محصولات فوق العاده این برند کرم پودر فری لاو است. کرم پودرهای این برند در مدل های متفاوتی تولید شده است. پوشش دهی عالی، فرمولاسیون طبیعی فاقد اسانس، نرم و سبک و مخملی، رنگدهی بالا از مزیت های این محصول است.

متخصصین می گویند لوازم آرایشی مینرال یا معدنی شامل پنکک، رژگونه، برنزر و سایه چشم هستند که از مواد با کیفیت و پودرهای خشک معدنی ساخته شده‌اند. رژلب و کرم پودرهای مایع و باقی وسایل آرایشی مایع نیز شامل این قضیه هستند، هرچند مواد نگهدارنده که در لوازم آرایشی مایع و نیز مواد سفت کننده موجود در کالاهای آرایشی که به صورت فشرده بسته بندی شده اند نیز به این محصولات آرایشی افزون می شوند که جز مواد معدنی نخواهند بود.

ویژگی های لوازم آرایشی سالم

ویژگی های لوازم آرایشی سالم

خرید بهترین پنکک ایرانی

استفاده از لوازم آرایش خصوصا لوازم آرایش صورت تاثیر بسزایی در زیبایی و جلب توجه افراد و مخصوصا بانوان دارد. پایه‌ی آرایش را رنگ پوست و صافی و یک‌دست بودن آن تشکیل می‌دهد. با توجه به نیاز پوستتان و آن‌چه که بهتر روی پوستتان جوابگو است، باید یکی از مواد آرایشی پوست مثل کرم پودرهای مایع و جامد، پنکیک و یا موس‌های فشرده را انتخاب کنید. پنکیک در مقایسه با سایر محصولات از پوشش‌دهی بالاتری برخوردار است. بهتر است بدانید قبل از استفاده از پنکیک باید از یک کرم مرطوب کننده یا نرم کننده بر روی پوست بمالید تا پنکیک ماندگاری بالاتری داشته باشد و اصطلاحاً روی پوست بنشیند. پنکیک خشک و مات فری لاو بهترین پنکک ایرانی برای پوست چرب برق پوست را گرفته و مانع از مشخص شدن چربی و برق پوست میشود. این محصول به دلیل کاملا ایرانی بودن خود و سازگاری با پوست بانوان ایرانی و همچنین قیمت مناسب میتواند انتخاب مناسبی برای افراد باشد فری لاو بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی

برخی از لوازم آرایشی در جهان به دلیل دارا بودن بیسموت کلرید که امکان پذیر می باشد سبب تحریک پوست گردد و هچنین پودر تالک که موجب ایجاد آکنه های کوچک زیر پوستی، به سبب بسته شدن منفذهای پوست می گردد؛ امکان دارد برای بعضی اشخاص ایجاد مشکل نماید. متخصصین با تاکید بر این قضیه که تیتانیوم دی‌اکسید و زینک اکسید خاصیت ضدالتهابی دارند، می گویند: به خصوص این اثر در اشخاصی که درگیر مشکلات پوستی مانند التهاب، سرخی و تورم پوست صورت می باشند، بسیار سودمند است و موجب کم شدن التهاب و سرخی پوست صورت این اشخاص می‌گردد.

ویژگی های لوازم آرایشی سالم

ویژگی های لوازم آرایشی سالم

زینک اکسید همچنین خواص ضد میکروبی هم داراست، از این رو وسایل آرایشی معدنی در افراد درگیر آکنه هم بسیار اثرگذار می باشد. بیشتر این تولیدات آرایشی ضدکومدون می باشند یعنی در اشخاصی که مستعد آکنه هستند سبب پیدایش جوش صورت نمی‌گردد مگر اینکه حاوی پودر تالک باشند. مورد دیگر اینکه به دلیل وجود زینک اکسید و تیتانیوم دی اکسید یک مقدار ضدآفتاب هم هستند و به آسانی هم از روی پوست پاک نمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: نکات مهم در مورد لوازم آرایشی

خرید اینترنتی بهترین رژ لب ایرانی

خرید اینترنتی رژ لب ارزان : رژ لب فری لاو بهترین مارک رژ لب ایرانی می باشد انواع رژ لب جامد در رنگ های مختلف مناسب برای همه سلیقه ها و برای ست کردن از بهترین برند ایرانی با قیمت مناسب ، فری لاو بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی می باشد. لب‌‌های‌ شما بر ظاهر زیبای صورت بی‌اندازه موثر می باشد ، رژلب یکی از لوازم آرایشی است که می‌تواند خوشگلی لب را مضاعف نماید . از این روی می‌توان رژلب را پر استفاده ترین وسیله‌ی آرایشی برای بانوان در کل دنیا نامید . برای انتخاب‌ رنگ رژ لب خوب بایستی به جنس و رنگ پوست صورت دقت نمود . مارک آرایشی فری لاو وسایل آرایش خود‌ را زیر نظر لیسانس ایتالیا تولید‌ می‌نماید و به عنوان یکی از برترین مارک های فعال‌ در حیطه آرایشی و بهداشتی‌ است . در معرفی‌ رژ لب فری لاو جامد‌ ، منحصر‌ به فرد‌ ترین خصوصیت که می‌توان به آن اشاره‌ نمود کاملا مات‌ بودن‌ آن می باشد و ماندگاری خیلی زیادی خواهد داشت. این رژ لب جامد‌ هیچگونه احساس‌ خشکی و کشیدگی روی لب شما خلق نمی کند .

✅ رژ لب‌‌های‌ جامد‌ فری لاو ، بدلیل ماندگاری خیلی زیادی که دارند به رژلبهای 24 ساعته شناخته می شوند .

این محصول بافت بسیار نرمی داشته و سبک است همچنین ماندگاری بالایی دارد. رژ لب جامد‌ فری لاو دارای 18 رنگ متنوع‌ می‌باشند که همیشه با داشتن این همه‌ رنگ گوناگون ، رنگ رژ هایتان تکراری‌ نخواهند شد ، شما قادر خواهید بود رنگ رژ خودتان را با لباس‌ ، رنگ مو ، سایه چشم و کیف‌ خودتان ست نمائید ، اصلاً محدودیتی‌ در انتخاب‌ و خرید‌ رژلب خودتان از زاویه رنگی نخواهید داشت .

 

خرید اینترنتی لوازم آرایشی ایرانی

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید