راهنمای خرید, کرم پودر

خصوصیات یک کرم پودر خوب

خصوصیات یک کرم پودر خوب : اسم کرم پودر‌ برای همگی ما آشنا‌ می باشد و از استفاده و روش بکارگیری آن آگاه هستیم . ولی در این مطلب می خواهیم به کرم پودر‌ و اقسام کرم پودر‌ و مصرف های آن و راه هایی برای زیباتر نشان‌دادن‌ چهره با بکارگیری از کرم پودر‌ بپردازیم .پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید در فری لاو استور

کرم پودر‌ (Foundation Cream) چیست‌ ؟

کرم پودر‌ یکی از رسمی ترین و بااهمیت ترین لوازم آرایشی می باشد . این بدان معناست که خودآرایی بی کرم پودر‌ هیچگونه مفهومی نخواهد داشت چون عمل کرم پودر‌ یکدست نمودن چهره ، پر کردن جای لک‌ها‌ و مکان جوش‌ خواهد بود . کرم پودر‌ ناهمسانی پوست صورت و رنگ پوست‌ را یکسان می نماید و به زیباتر نمودن چهره یاری می نماید . ازاین‌رو در گزینش درست و رنگ خوب کرم پودر‌ الزاماً باید توجه شود .

خصوصیات یک کرم پودر خوب

خصوصیات یک کرم پودر خوب

خصوصیات یک کرم پودر خوب

پوشانندگی

هدف افزون‌تر دخترخانم ها در بکارگیری از کرم پودر‌ پوشانیدن لک‌ها‌ و نواقص رنگی پوست‌ خواهد بود .بنابراین یکی از خصوصیت های کرم پودر‌ عالی پوشانندگی بالای آن خواهد بود .

ضد حساسیت‌

در گزینش و خریداری کرم پودرتان مراقب‌ باشید و دست و دلباز باشید . چون کرم پودر‌ به صورت بی واسطه با پوست‌ شما در رابطه خواهد بود . درصورتی‌که از جنس و مارک‌ نامرغوبی بکارگیری بکنید به احتمال‌ فراوان سبب جوش‌ زدن‌ ، خارش ، التهاب و پوسته‌پوسته‌ گشتن پوستتان می شوید .

بافت سبک‌

کرم پودری که گزینش می نمائید درصورتی‌که بافت‌ سبک‌ داشته باشد‌ به سادگی بر روی پوست صورت می نشیند و خودآرایی شما را زیباتر نمایش میدهد . این یکی از ویژگی های پراهمیت در تعیین اقسام کرم پودر‌ گریم خواهد بود .

ضد آفتاب‌

کرم پودر‌های‌ عالی و پسندیده در محتویات خود‌ از ضدآفتاب بکارگیری می کنند . ازاین‌رو از پوست‌ شما در مواجه اشعه آفتاب حفاظت خواهد شد و مخارج شما هم کم می گردد .

خرید کرم پودر فری لاو

کرم پودر پمپی فری لاو بهترین کرم پودر ایرانی و محصولی فوق العاده با پوشش‌دهی عالی و یکدست، دوام و ماندگاری بسیار بالا، حاوی ویتامین E برای حفظ رطوبت و تقویت پوست می‌باشد. این محصول کاملا طبیعی، بدون اسانس بوده و کنترل کننده چربی پوست است. این محصول ساخت کشور ایران است که توسط مواد اولیه اروپایی تولید می‌شود.

برند فری لاو یا (FREE LOVE) بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی و یک برند فوق العاده با کیفیت است. محصولات این برند بر اساس آخرین استاندارد ها و روش‌ های تولید محصولات آرایشی و با استفاده از عالی‌ ترین سطح از کیفیت مواد اولیه اروپایی تولید می شود. یکی از محصولات فوق العاده این برند کرم پودر فری لاو است. کرم پودرهای این برند در مدل های متفاوتی تولید شده است. پوشش دهی عالی، فرمولاسیون طبیعی فاقد اسانس، نرم و سبک و مخملی، رنگدهی بالا از مزیت های این محصول است.

رنگ پوست‌ خودتان را بشناسید

در زمان خریداری کرم پودر‌ بی‌نهایت توجه نمائید .اگر کرم پودری روشن‌ تر و یا تیره‌ تر‌ از‌ رنگ پوست‌ خویش گزینش بکنید صورت‌ و آرایشتان را تصنعی نشان‌ می دهد . اقسام کرم پودر‌ها‌ دارای تناژ رنگی زرد ، صورتی و یا عاجی می باشند . براین‌اساس آگاه‌بودن از تناژ پوست‌ در تعیین رنگ درست کرم پودر‌ نتیجه‌بخش خواهد بود .

برای اینکه ببینید پوست‌ گرم و یا سردی‌ دارید خوب تر خواهد بود مچ دست خویش را بچرخانید و در زیر‌ روشنایی سپید مهتابی قرار دهید . چنانچه رگ‌های‌ دستتان آبی می باشد یعنی دارای پوست‌ سردی‌ خواهید بود و در زمان خریداری کرم پودر‌هایی‌ با تناژ صورتی استعمال بکنید . درصورتی‌که رنگ رگ دستتان سبز می باشد یعنی پوست‌ گرمی‌ دارید و درپی کرم پودر‌هایی‌ با تناژ زرد باشید . درصورتی‌که نمی توانید رنگ رگ خویش را تشخیص‌ دهید یعنی تناژ پوستی خنثی دارید .

خصوصیات یک کرم پودر خوب

خصوصیات یک کرم پودر خوب

هنگام خریداری کرم پودر‌ به چه مواردی دقت نمائید ؟

در زمان خریداری کرم پودر‌ توجه بکنید که رنگی که گزینش می نمائید یک درجه‌ از پوست‌ خودتان روشن‌ تر باشد‌ . عالی ترین مکان تست‌ نمودن کرم پودر‌ بخش فک چهره است . برای‌اینکه به سادگی آگاه می شوید که در موقع استعمال صورتتان با گردنتان مغایرت رنگی نخواهد داشت . ازاین‌رو در زمان خریداری کرم پودر‌ آن را بر روی دستتان امتحان نکنید برای‌اینکه رنگ پوست‌ دست با صورت متمایز می باشد و رنگ اشتباهی را گزینش خواهید نمود.

در زمان خریداری کرم پودر گونه پوست‌ خویش را بشناسید . درصورتی‌که پوست‌ چربی دارید از کرم پودر‌های‌ ویژه پوست‌ چرب‌ بکارگیری نمائید . کرم پودر‌هایی‌ که کلمه‌ oil free و Matte بر رویشان نوشته‌ گشته است‌ شایسته پوست‌های‌ حاوی چربی خواهد بود . اگر پوست‌ خشکی دارید حتما پیش از مصرف از کرم مرطوب‌ کننده بکارگیری نمائید و از کرم پودر‌هایی‌ بکارگیری نمائید که بر اساس چربی باشند .در گزینش کرم پودرتان توجه نمائید و حتما از فروشنده بخواهید که کرم پودر‌ شایسته پوست‌ شما را ارائه دهد‌ . اگر پوست‌ معمولی‌ و نرمالی دارید از کرم پودر‌ اقسام پوست‌ بکارگیری نمائید .

این مساله اهمیت‌ خواهد داشت که برای پایداری و زیباتر نمایاندن چهره پیش از بکارگیری اقسام کرم پودر‌ حتما از پرایمر ویژه پوست‌ خویش بکارگیری بکنید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید