راهنمای خرید, رژ لب

تشخیص بهترین‌ رنگ رژ لب متناسب‌ با رنگ پوست‌

تشخیص بهترین‌ رنگ رژ لب متناسب‌ با رنگ پوست‌ : قدم نخست برای خریداری رژ لب باب طبع خود دانستن ته رنگ پوستتان خواهد بود . هیچ‌ قانونی‌ وجود نخواهد داشت که هرکسی بایست چه رنگ رژی بزند؛ منتها آگاه‌بودن رنگ پوست‌ و ته رنگ پوستتان به شما یاری می نماید رنگی را تعیین نمائید که ظاهر‌ شما را زیباتر نمایش دهد‌ . ناگفته نماند که تأثیر عمومی رژ لب بر روی شما به رنگ پوستتان هم ارتباط خواهد داشت با ما همراه باشید در فری لاو استور

چگونه ته رنگ پوستمان را تعیین کنیم؟

تشخیص بهترین‌ رنگ رژ لب

پیدا نمودن ته‌رنگ پوستتان خیلی بااهمیت است؛ این عمل نه تنها به شما یاری می نماید که عالی ترین رنگ رژ لب را برای خودتان پیدا‌ نمائید ، بساکه یاری می نماید گزینش های درستی‌ در تعیین وسایل آرایشی‌تان داشته باشید . حتی در تعیین پوشاک هم به شما امداد خواهد نمود .

تشخیص ته‌رنگ پوست‌ به قدری مهارت نیاز خواهد داشت . برای نمونه ، چنانچه در نگرش ابتدا رنگ پوستی به نگاه شما بژ یا قهوه‌ای می باشد در حقیقت مطلب پیچیده‌تر‌از‌این‌هاست . ته‌رنگ پوست‌ با رنگ عام پوست‌ تفاوت می‌کند؛ رنگ پوست‌ شما به تیره‌ یا روشن‌ بودن‌ اشاره‌ می نماید ولی ته‌رنگ پوست صورت به اندازه ملانین حاضر در پوست‌ شما ارتباط خواهد داشت . به همین راحتی !

ته‌رنگ پوست‌ برطبق رنگ‌های اصلی‌ خواهد بود که دربردارنده زرد و سرخ می‌شود‌ و در حالات کمیاب ، آبی هم وجود خواهد داشت . کسانی که ته‌رنگ پوستشان زرد می باشد ، پوستی گرم و کسانی که ته‌رنگ سرخ (یا صورتی) دارند ، پوستی سرد‌ دارند . افرادی هم که این دو‌رنگ‌ را به شکل برابر دارند ، پوست‌ خنثی دارند .

کسانی که ته‌رنگ پوست‌ آبی دارند خیلی نایاب می باشند و بیشتر در زیرمجموعه‌ی پوست‌‌های‌ خنثی قرار می‌گیرند؛ منتها ته‌رنگ زیتونی (که مخلوطی از آبی و زرد است) بسته‌ به مقدار وجود رنگ زرد ، می‌تواند در دسته‌ی گرم هم قرار بگیرد . هنرمندان امکان‌پذیر خواهد بود با نحوه‌ی نام‌گذاری مشکل‌ داشته باشند؛ چون رنگ قرمز‌ در هنر ، رنگی گرم به حساب‌ می آید ؛ ولی کاری‌ نمی‌شود‌ کرد‌ !

تشخیص بهترین‌ رنگ رژ لب

برای تفکیک اینکه شما در کدامیک از این گونه ها خواهید بود بایست توجه کرد؛ کسانی که به سبب خیلی حساس بودن‌ پوستشان سرخ خواهد شد ، حکایت متفاوت‌تری دارند . به اضافه درصورتی‌که جز افرادی خواهید بود که همواره کرم پودر‌ استعمال می‌کنید ، برای تعیین ته‌رنگ پوستتان قادر خواهید بود به گردن یا سینه‌تان توجه نمائید تا رنگ اصلی‌ را تشخیص‌ دهید .

راحت‌ترین راه برای تعیین ته‌رنگ پوستتان این خواهد بود که از خودتان یک تصویر در روشنایی طبیعی‌ با پس زمینه‌ی سپید بگیرید؛ سپس به عکستان توجه نمائید و در رنگ‌های حاضر در پوستتان تشخیص‌ دهید که کدامین یک از سه رنگ را زیادتر پیدا‌ خواهید نمود . برای ممارست قادر خواهید بود اول ته‌رنگ پوست‌ دیگران را تخمین بزنید . با این شیوه در نهایت کامیاب می‌شوید که ته‌رنگ پوست‌ خودتان را هم معلوم نمائید .

یک شیوه دیگر برای شناسایی ته‌رنگ پوستتان این خواهد بود که به رگ‌‌هایتان‌ توجه نمائید . چنانچه آبی به نگرش می‌رسند ، پوست‌ شما خنثی خواهد بود . چنانچه رنگ رگ‌‌هایتان‌ به بنفش‌ بزند پوست‌ شما سرد و خنک می باشد و درصورتی‌که سبز باشند پوست‌ شما گرم خواهد بود . این یک شیوه راحت و فوری خواهد بود منتها درصد اشتباه هم خواهد داشت و دایماً صحیح نخواهد بود .

خرید اینترنتی انواع رژ لب از فروشگاه فری لاو

رژ لب فری لاو بهترین مارک رژ لب ایرانی می باشد انواع رژ لب جامد در رنگ های مختلف مناسب برای همه سلیقه ها و برای ست کردن از بهترین برند ایرانی با قیمت مناسب ، فری لاو بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی می باشد. لب‌‌های‌ شما بر ظاهر زیبای صورت بی‌اندازه موثر می باشد ، رژلب یکی از لوازم آرایشی است که می‌تواند خوشگلی لب را مضاعف نماید . از این روی می‌توان رژلب را پر استفاده ترین وسیله‌ی آرایشی برای بانوان در کل دنیا نامید . برای انتخاب‌ رنگ رژ لب خوب بایستی به جنس و رنگ پوست صورت دقت نمود .

مارک آرایشی فری لاو وسایل آرایش‌ خود‌ را زیر نظر لیسانس ایتالیا تولید‌ می‌نماید و به عنوان یکی از برترین مارک های فعال‌ در حیطه آرایشی و بهداشتی‌ است . در معرفی‌ رژ لب فری لاو جامد‌ ، منحصر‌ به فرد‌ ترین خصوصیت که می‌توان به آن اشاره‌ نمود کاملا مات‌ بودن‌ آن می باشد و ماندگاری خیلی زیادی خواهد داشت. این رژ لب جامد‌ هیچگونه احساس‌ خشکی و کشیدگی روی لب شما خلق نمی کند .

رژ لب‌‌های‌ جامد‌ فری لاو ، بدلیل ماندگاری خیلی زیادی که دارند به رژلبهای 24 ساعته شناخته می شوند .

این محصول بافت بسیار نرمی داشته و سبک است همچنین ماندگاری بالایی دارد. رژ لب جامد‌ فری لاو دارای 18 رنگ متنوع‌ می‌باشند که همیشه با داشتن این همه‌ رنگ گوناگون ، رنگ رژ هایتان تکراری‌ نخواهند شد ، شما قادر خواهید بود رنگ رژ خودتان را با لباس‌ ، رنگ مو ، سایه چشم و کیف‌ خودتان ست نمائید ، اصلاً محدودیتی‌ در انتخاب‌ و خرید‌ رژلب خودتان از زاویه رنگی نخواهید داشت .

بهترین رنگ‌ رژ لب برای ته‌رنگ پوست‌ سرد‌

اگر شما پوستی روشن‌ با ته‌رنگ سرخ یا صورتی دارید ، زیباترین رنگ رژ لب برای شما رنگی خواهد بود که پوست‌ شما را سالم‌تر نمایش دهد‌ و به اضافه اینکه آن را خنثی‌تر بکند . رژ لب‌‌های‌ رنگ نود (رنگ طبیعی‌ و بدن) که‌نه‌ به نارنجی بزنند و نه صورتی باشند ، می‌توانند چهره شما را عالی ظهور دهند . به اضافه رژهایی که تناژ پررنگ‌تری از صورتی باشند زیادتر به شما خواهند آمد . چنانچه پوستی تیره‌ با ته‌رنگ سرد‌ دارید ، رژ لب‌‌های‌ متمایل به قهوه‌ای خوب ترین و بهترین گزینه برای شما به حساب‌ می‌آید . چنانچه به خلق مغایرت علاقه‌ دارید ، صورتی‌ها ، سرخابی‌ها ، سرخ هایی که بر پایه‌ی آبی باشند و قرمزی که دارای رنگ بنفش‌ در خودش هست خوب ترین گزینه‌ها می باشند .

اگر به خودآرایی و رنگ‌های فانتزی تمایل دارید ، برای بکارگیری از رژ لب‌‌های‌ بنفش‌ و آبی نترسید ! منتها حتما از رنگ‌های زرد و به‌ویژه سبز اجتناب کنید؛ چون این رنگ‌ها قرمزی پوست‌ شما را زیادتر می‌کنند .

رژ لب‌‌های‌ نارنجی برای شما منع‌ نشده است‌ ! درصورتی‌که پوستتان را با کرم پودر‌ پوشش‌ داده باشید و بقیه‌ی داستان‌ آرایشی شما جامع است ، رژ لب‌‌های‌ نارنجی با خودآرایی چشم گرم ، رژگونه و برنز‌ کننده زیباتر مشاهده می گردد .

تشخیص بهترین‌ رنگ رژ لب

تشخیص بهترین‌ رنگ رژ لب

بهترین رنگ رژ لب برای ته‌رنگ پوست‌ گرم

اگر پوست‌ بسیار گرم با میزان بسیاری رنگ زرد دارید ، خوب تر می باشد که از رژهایی که در خانواده‌ی رنگ بنفش‌ می باشند پرهیز بکنید . رنگ زرد در بخش مخالف‌ بنفش‌ روی چرخه‌ی رنگ‌هاست؛ در عملکرد رنگ‌های بنفش‌ سبب زیادتر گشتن زردی پوست‌ شما می‌شوند . درصورتی‌که پوست‌ شما به شکل متعادل‌ گرم می باشد ، در این حالت رژ لبی با تناژهایی از بنفش‌ مانند آلویی و سرخابی چهره شما را خیلی خوشگل می‌کنند .

رنگ‌های خنثی و دارای رنگ گرم در بیشتر موارد عالی ترین حاصل را برای شما دارند . رژ لب سرخ گرم یا قرمزی که در آن قهوه‌ای به عمل رفته هست ، عالی ترین گزینه برای شما می باشند . به حالت فراگیر ، رژ سرخ آجری ، هلویی ، مرجانی و نیز رنگ‌هایی در خانواده‌ی قهوه‌ای و شرابی شما را فوق العاده خواهند نمود .

از آن‌جایی که رنگ نارنجی دندان‌ها را زردتر نمایش می‌دهد ، استفاده از رژ لب نارنجی امکان‌پذیر می باشد اندکی مشکل باشد؛ منتها چنانچه به پیدایش گوناگونی تمایل دارید حتما آن را تجربه نمائید .

تشخیص بهترین‌ رنگ رژ لب

تشخیص بهترین‌ رنگ رژ لب

بهترین رنگ رژ لب برای ته‌رنگ پوست‌ خنثی

تشخیص اینکه شما دارای ته‌رنگ پوست‌ خنثی خواهید بود یا نه امکان‌پذیر می باشد اندکی مشکل باشد؛ منتها نکته‌ی مثبت اینجاست که چنانچه ته‌رنگ پوست‌ خنثی دارید کم و بیش با همه‌‌ی رژ لب‌‌ها‌ قشنگ به نگرش می‌رسید . رژ لب‌‌های‌ گرم و سرد‌ به خوشگلی در مقابل پوست‌ متعادل‌ شما خواهند بود . تنها نکته‌ای که بایست مورد توجه داشته باشید حد تیرگی‌ رژ لب‌‌ها‌ و به اضافه جفت‌ گردیدن آن با بقیه‌ی ظاهر‌ شما هست .

تشخیص بهترین‌ رنگ رژ لب

تشخیص بهترین‌ رنگ رژ لب

بهترین رژ لب برای ته‌رنگ پوست‌ زیتونی

پوست‌هایی با ته‌رنگ زیتونی جز دسته‌ای می باشند که به آن دقت فراوانی نمی گردد . ته‌رنگ زیتونی امکان‌پذیر خواهد بود خنثی یا گرم باشد‌ . رژ لب‌‌هایی‌ که رنگدانه‌های سفید‌ مازاد دارند برای این گروه از رنگ پوست‌ خوب نیستند . برای‌اینکه سبب زیادتر گردیدن رنگ خاکستری‌ حاضر در پوست‌ شما می‌شوند .

اگر ته‌رنگ پوست‌ شما زیتونی خنثی می باشد ، تناژهای صورتی و نود (به شرطی که اعتدال کاملی میان بنفش‌ و نارنجی داشته باشند) عالی ترین گزینش برای شما می باشند . رژ لب‌‌های‌ سرخ حقیقی برای این گروه از اشخاص مشکل عظیمی است؛ برای‌اینکه موجب سبز‌شدن‌ پوستشان خواهد شد . راه‌حل‌ این خواهد بود که بسته‌ به مقدار زیتونی بودن‌ پوستتان ، قرمزی را تعیین نمائید که زیادتر بر پایه‌ آبی باشد‌ یا سرخ های گرم را گزینش بکنید .

رژ لب برای پوست‌‌های‌ روشن‌ و تیره‌

تشخیص بهترین‌ رنگ رژ لب

انتخاب و خریداری رژ لب برپایه ته‌رنگ پوست‌ امکان‌پذیر خواهد بود مقداری دشوار و سخت باشد؛ منتها به همان مقدار گزینش برطبق رنگ پوست‌ آسان خواهد بود . به صورت عام ، رنگ رژ لب بایست از رنگ حقیقی پوست‌ چند درجه‌ تیره‌تر باشد‌ تا لب‌‌ها‌ خود‌ را نمایش دهند . بکارگیری از رژ لبی که از پوستتان روشن‌تر باشند قدری شگفت‌انگیز به نگرش می‌رسد؛ منتها درصورتی‌که استایل شما فانتزی است‌ ، امکان‌پذیر خواهد بود خیلی هم بد نباشد.

کسانی که پوست‌ روشن‌ دارند ، هلویی ، صورتی و تناژهای سرخ عالی ترین گزینه‌های رژ لب برای آن‌هاست . به اضافه اینکه قادر خواهید بود رنگ‌های شاخص و تند را هم تجربه کنید؛ ولی از رنگ‌هایی که زرد در آن‌ها وجود خواهد داشت اجتناب نمائید . ایضاً رنگ‌های تیره‌ (مانند قهوه‌ای و زرشکی) امکان‌پذیر می باشد پوست‌ شما را تیره‌ کنند و شایسته نباشند .
افرادی که رنگ پوست‌ گندمی یا زیتونی دارند ، در زمان تعیین رژ لب از رنگ‌های متنوعی می‌توانند بکارگیری کنند . از نارنجی و کالباسی گرفته تا اقسام سرخ و رژ لب‌‌های‌ نود؛ همه‌ی این گزینه‌ها را قادر خواهید بود آزمایش بکنید .
بهترین گزینه برای افرادی که پوست‌ گندمگون یا تیره‌ دارند ، رنگ‌های عمق‌دار و تیره‌تر است؛ مثل بنفش‌ و ارغوانی . این گروه از اشخاص خوب خواهد بود از رنگ‌های روشن‌ و کم‌رنگ‌ پرهیز کنند .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید