اکسیدان, راهنمای خرید

راهنمای خرید بهترین اکسیدان مناسب رنگ مو

راهنمای خرید بهترین اکسیدان

راهنمای خرید بهترین اکسیدان مناسب رنگ مو : یک قسمت اساسی و بااهمیت در داشتن رنگ مویی زیبا و باب‌طبع و یقیناً بدون صدمه رساندن به موها ، گزینش رنگ موی خوب و مسلماً مهم‌تر‌ از‌ آن گزینش اکسیدان مناسب می باشد . همین گزینش درست یا اشتباه موجب خواهد شد نهایت کار‌ باب‌طبع یا غیرمطلوب گردد . این مقاله مجموعاً همه ترفندها جهت خریداری اکسیدان خوب را دراختیار شما می‌گذارد با ما همراه باشید در فری لاو استور

اکسیدان چه کاربردی داراست ؟

به طور تقریب همگی زن ها چه آرایشگر‌ باشند و چه به‌صورت اختیاری کار‌ رنگ نمودن مو را در خانه اعمال دهند ، با اکسیدان‌ها آشنایی دارند ، ولی در مصرف آنها دستخوش دشواری خواهند بود . درواقع اکسیدان‌ها فعال‌کنندگان رنگ خواهند بود که با درجه‌بندی و شماره های متداولی تقسیم‌بندی می‌شوند. هرچه درصد یا شماره روی این کالاها زیادتر است تعداد روشن‌کنندگی آنها زیاد تر خواهد شد و هرچه درصد آنها پایین‌تر است ، مقدار روشن‌کنندگی آنها کمتر خواهد شد .

راهنمای خرید بهترین اکسیدان

راهنمای خرید بهترین اکسیدان

از چه اکسیدانی بکارگیری کنیم ؟

از اکسیدان 3 درصد یا عدد 5/0 در حالات متفاوتی بکارگیری خواهد شد . برای نمونه در رنگ‌آمیزی موهایی با تلفیق رنگ‌های تیره‌ (مثل سیاه و قهوه‌ای تیره) که نیازی ندارند رنگشان تغییر نماید یا پس از مدتی روشن‌ گردد . مجدداً برای تلفیق با رنگ روی موهای دکلره گشته که می‌خواهیم ثبات زیادتری داشته باشد‌ . از سمتی برای رنگ‌ساژ مش‌هایی که می‌خواهیم ثبات زیادتری داشته باشد‌ و در حالی که سبب تبدیل رنگ پایه موی شخص نشود ، می‌توانیم از اکسیدان 3 درصد بکارگیری کنیم . این اکسیدان ضعیف‌ترین گونه اکسیدان خواهد بود و برای موهای خیلی حساس یا آسیب‌دیده‌ هم مورداستفاده قرار خواهد گرفت . به‌طور عام این را از یاد نبرید رنگ نتیجه از این اکسیدان از مابقی گونه‌های آن تیره‌تر خواهد بود‌ .

خرید اکسیدان فری لاو

اکسیدان به عنوان تسریع کننده فعالیت شیمیایی در رنگ مو به کار میرود اکسیدان ها انواع مختلفی دارند: اکسیدان شماره 1 یا %6 یا 20 حجمی: رنگ را فقط به طور جزئی باز می‌کند و قدرت دو یا سه درجه روشن کنندگی را دارد اکسیدان شماره 2 یا %9 یا 30 حجمی قدرت بازکنندگی و روشن‌کنندگی بالا روی موهای سفید را دارد و قدرت سه تا 5 درجه روشن کنندگی را دارد اکسیدان شماره 3 یا %12 یا 40 حجمی که فقط برای دکلره استفاده می شود و قدرت روشن‌کنندگی بالا با کمترین میزان رنگ را دارد اکسیدان فری لاو دارای کراتین و نرم کننده بوده و از حساسیت و خشکی و شکنندگی مو جلوگیری میکند و باعث تقویت نرمی و لطافت موها شده و زیبایی را به موها و چهره شما هدیه میدهد فری لاو یکی از پرفروش ترین مارک های لوازم آرایشی در ایران می باشد.

 

 

اکسیدان مناسب‌ موهای سفید‌

از اکسیدان 6 درصد یا اکسیدان یک برای رنگ کردن تار‌های‌ سپید مو در موقعی که شخص می‌خواهد از رنگ‌های حدوسط بکارگیری نماید و می خواهد موهای سپید هم رنگ شود استفاده می نماییم . ایضاً برای دکلره انجام‌دادن موهای فرسوده و موهایی که قبلا در پایه های 6 یا 7 دکلره و رنگ شده‌اند را می‌توان با بکارگیری از این کالا روی آنها مش یا هایلایت انجام‌ داد‌ و منتها اکسیدان 9 درصد یا اکسیدان 2 برای روشن کردن مو با رنگ یا دکلره مطلوب خواهد بود .

راهنمای خرید بهترین اکسیدان

راهنمای خرید بهترین اکسیدان

کدامین اکسیدان پرخطر خواهد بود ؟

بعضی آرایشگران در اکثر موارد به‌دلیل سرعت در کار از اکسیدان 12 درصد بکارگیری می‌کنند و همین مورد موجب آسیب‌دیدگی و خشک شدن موهای دکلره گشته خواهد شد ، زیرا بر اثر‌ مصرف از این فرآورده پر قدرت رطوبت‌ مو به صورت کامل از میان رفته و درصورتی‌که همان وقت موها خرد‌ نشود با چند دفعه شست‌وشو بتدریج خرد‌ خواهد شد و می‌ریزد و عواقب بدتر آن این خواهد بود که مشتری‌ خویش را ازدست می‌دهند . شاید به‌دلیل بکارگیری از اکسیدان 9 برای مش ، وقت زیادی احتیاج باشد‌ منتها عملکرد کار‌ رنگ کردن مو بی‌اندازه عالی و عاری از صدمه خواهد بود‌ .

راهنمای خرید بهترین اکسیدان

راهنمای خرید بهترین اکسیدان

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید