اسپری بدن, راهنمای خرید

راهنمای خرید اسپری خوشبو کننده بدن

قیمت و خرید اسپری بدن فری لاو

راهنمای خرید اسپری خوشبو کننده بدن : اسپری خوشبو کننده تن یکی از لوازم پر مصرف زن ها و مرد ها خواهد بود که به طور یقین در ساک لوازم آرایشی و بهداشتی یک زن وجود خواهد داشت با ما همراه باشید در فری لاو

اسپریهای خوشبو کننده اقسام متفاوتی دارند که با دقت به روند بکارگیری و پسند میتوانید گونه ویژه ای از آن را گزینش نمایید . اما خیلی خوب خواهد شد پیش از مصرف از آنها در زمینه اسپریهای خوشبو کننده و خریداری اسپری کامل تر بدانید . اگر توجه کرده باشید ، حتما در سالهای جدید چشمتان به اشکال اسپریهای زنانه و مردانه‌ ضدعرق هم افتاده‌ و احتمالا بسی از شماها ، بکارگیری از این کالاهای سبک‌ ، حمل‌کردنی و خوشبو را به اقسام مام‌های‌ قدیمی‌ ترجیح‌ می دهید.

راهنمای خرید اسپری

راهنمای خرید اسپری

نکاتی درخصوص اسپری خوشبو کننده بدن‌

۱ – اقسام اسپری های خوشبوکننده تن :

اسپریهای خوشبوکننده تن در دو دسته ضدعرق و خوشبوکننده در فروشگاه ها در قسمت فروش عطر‌ موجود‌ می باشند . انواع ضدعرق آنها ، تلفیق هایی به اسم آلومینیوم کلراید و آنتی باکتریال دارند که هم می توانند جلوی عرق کردن بیش از حد را بگیرند و هم موجب کاستن میکرب های حاضر در دانه‌های‌ عرق‌ گردند و به این صورت ، اجازه‌ بدبو‌ گشتن زیر‌ بغل‌ را به سبب عرق کردن بیشتر از حد ندهند .

راهنمای خرید اسپری

راهنمای خرید اسپری

 

این درحالی خواهد بود که اسپریهای خوشبوکننده تن ، تنها دربردارنده ماده‌های خوشبوکننده اند و یاری چندانی به کاستن اندازه عرق کردن یا کم گشتن میکرب های حاضر در عرق‌ نمی کنند .

معمولا اثر‌گذاری اسپریهای خوشبوکننده از اقسام ضدعرق آنها کمتر خواهد بود برای اینکه تلفیق بوی‌ عرق‌ با ماده‌های خوشبوکننده حاضر در این اسپریها پس از سپری شدن چند ساعت ، سبب تولید بوی‌ بدی خواهد شد .

اگر شما از اشخاصی می باشید که بسیار عرق‌ نمی نمائید یا عرق‌ می نمایید منتها عرق شما بوی نامطلوب نخواهد داشت، بکارگیری از اسپریهای خوشبوکننده تن را به شما پیشنهاد خواهیم کرد اما درصورتی‌که هم خیلی عرق‌ می نمایید و هم عرقتان بدبو‌ می باشد ، حتما باید از اسپریهای ضدعرق که جمله « anti transpirant » روی آنها مندرج می باشد ، بکارگیری نمایید .

خرید اسپری بدن فری لاو

2-نحوه بکارگیری اسپری بدن‌

اسپریهای ضدعرق برای پیشگیری‌ از عرق کردن پدیدآوری گشته اند نه برای منع از عرق‌ کردن‌ لباس‌ ها !

به همین سبب چنانچه قصد دارید نتیجه‌ خوبی از راندمان این تولیدات بگیرید ، بایستی آنها را بدون واسطه روی پوست‌ بدنتان اسپری نمایید چون‌که آمیخته نمودن لباس‌ به اسپریهای ضدعرق ، تاثیری در پیشگیری‌ از عرق‌ نمودن یا حتی خودداری از بدبو‌ گشتن بخش زیر‌ بغل‌ نخواهد داشت .

راهنمای خرید اسپری

راهنمای خرید اسپری

 

البته قادر خواهید بود اسپری بدن خوشبوکننده را بی واسطه روی پوستتان نزنید و آنها را روی لباستان اسپری نمایید ولی بعضی از این اسپری ها ، دربردارنده محتویاتی خواهند بود که ارتباط بی واسطه آنها با پوشاک ، موجب تولید لک روی آن می گردد .

بهتر خواهد بود این را هم بدانید که گذشته از بکارگیری از اقسام خوشبوکننده یا ضدعرق اسپری ها ، پوست‌ بدنتان می بایست کاملا خشک و پاک باشد‌.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید