راهنمای خرید

راهنمای خرید‌ کرم پودر‌ با توجه‌ به نوع‌ پوست شما

راهنمای خرید‌ کرم پودر‌ با توجه‌ به نوع‌ پوست شما ، آرایشی ماندگار و بی‌عیب با استفاده از کرم پودر‌ ،کرم پودر یکی از پرطرفدارترین تولیدات آرایش‌ چهره است . بکارگیری از یک کرم‌ پودر‌ خیلی خوب می‌تواند ظاهر زیبای آرایش شما را افزون‌تر و ماندگارتر بکند . کرم‌پودرها ممکن می باشد بافت مایع ، کرم ، موس و یا فلوئید داشته باشند . بافت‌ کرم‌پودر تاثیری در پوشش ، ماندگاری و دیگر خاصیت های آن ندارد . مطلب مهم این خواهد بود که شما حتما باید کرم‌پودر را با توجه‌ به نوع پوست صورت خود گزینش کرده و خریداری خود را انجام دهید . مهم‌ترین ویژگی خرید کرم پودر‌ پس از نوع‌ پوست‌ شما مقدار پوشانندگی آن است . پوشانندگی یک کرم‌پودر ممکن می باشد بسیار زیاد باشد‌ و کرم‌پودر با پوشانندگی پایین‌ ، خیلی سبک‌ است . برای گزینش کرم‌ پودر مطلوب پوست خودتان با ما همراه باشید در فری لاو

 

کرم پودر‌ به عنوان زیر‌ ساز آرایش یکی از ضروری‌ترین ابزار آرایش برای هر خانمی محسوب می گردد . یک کرم ‌پودر‌ خوب نقص ها و مشکلات ناچیز پوست‌ صورت از جمله آکنه‌ ، جای جوش‌ ، کک و مک و خطوط کوچک را محو می‌کند . خرید یک کرم‌پودر مطلوب می‌تواند صورت شما را صاف و صیقلی نشان دهد .

راهنمای خرید‌ کرم پودر‌

راهنمای خرید‌ کرم پودر‌

 

خرید کرم پودرهای فری لاو

انواع کرم پودر‌ با دقت به اندازه پوشش

پوشانندگی یک کرم پودر‌ ممکن می باشد کم ، میانه و یا زیاد باشد :

کرم‌پودرهای مایع‌ ، بالشتی و معدنی در بیشتر موارد به دلیل نوع بافت‌ خود‌ پوشانندگی اندکی دارند ، در بین این‌ها کرم‌پودر معدنی فاقد ماده‌های شیمیایی و رنگ است و برای پوست‌های خیلی حساس مناسب است .

بعضی از کرم‌پودرهای کرمی و BB کرم‌ها پوشش میانه دارند . این کرم‌ها برای مصرف یومیه خیلی مناسب می باشند .

بسیاری از کرم پودر‌های‌ کرمی ، خمیری ، فومی و خامه‌ای دارای پوشش‌ دهی بسیار زیاد و ماندگاری خیلی خوبی‌ است . این کرم‌پودرها برای مهمانی‌ها و تشریفات مختلف خیلی مناسب است . اکثراً نوع فومی کرم‌پودرها برای پوست‌‌های‌ حاوی چربی و مختلط مورد‌ بکارگیری قرار‌می‌گیرند‌ و کرمی‌ها برای پوست‌‌های‌ خشک مطلوب تر هستند . این نوع کرم‌پودرها ممکن می باشد دارای ضد آفتاب‌، مرطوب‌ کننده و ماده‌های مغذی‌ هم باشند .

راهنمای خرید‌ کرم پودر‌

راهنمای خرید‌ کرم پودر‌

 

خصوصیات یک کرم پودر عالی

یک کرم‌پودر عالی الزاماً باید دارای ویژگی‌های زیر باشد‌ :

پوشش میانه تا بالا برای برطرف کردن نقص های چهره
ضد آلرژی و التهاب
مرطوب کننده
دارای جلوه طبیعی‌
بافت سبک‌ (در صورت استفاده روزانه)
پخش آسان کرم پودر‌ روی پوست

 

راهنمای خرید‌ کرم پودر‌

برای خرید‌ کرم پودر‌ قبل از هر چیز بایستی به گونه و رنگ پوست دقت کرده و سپس بهترین کرم‌ پودر‌ را با توجه به قدرت پوشانندگی ، جلوه کرم‌پودر بر روی پوست‌ شما و مارک آن گزینش بکنید .

 

نوع پوست

پوست شما ممکن می باشد خشک ، معمولی ، چرب‌ و یا مختلط‌ باشد . شما حتما باید پیش از هر چیز‌ در خرید به این نکته توجه نمائید . برای‌اینکه کرم‌پودرهای مناسب پوست صورت های چرب‌ دارای تنظیم‌ کننده چربی و مواد لازم برای سنگین نکردن پوست چهره شما می باشند . از سمت دیگر ، کرم‌پودرهای مناسب پوست‌‌های‌ خشک و عادی ، مرطوب‌ کننده بسیاری در ساختار‌ خودشان دارند . پس گزینش کرم پودر درست‌ برای ماندگارتر گشتن آرایش‌ و زیباتر شدن‌ شما ، مهم‌ترین مساله در گزینش کرم‌پودر خواهد بود .

اگر پوست شما مختلط‌ می باشد ، باید از کرم‌پودرهای سبک‌تر و دارای ماده‌های تنظیم کننده چربی بکارگیری نمائید . کرم پودر‌ را در بخش T چهره بیشتر استفاده بکنید .

راهنمای خرید‌ کرم پودر‌

راهنمای خرید‌ کرم پودر‌

 

رنگ پوست‌

بعد از شناخت نوع پوست‌ خودتان ، گلچین رنگ از اهمیت زیادی در تعیین کرم‌پودر برخوردار است . رنگ پوست‌ شما باید با رنگ کرم پودر‌ سنخیت داشته باشد‌ ، زیرا در غیر این صورت آرایش شما غیر طبیعی‌ به نظر خواهد رسید . عالی خواهد شد مقداری از کرم‌پودر را روی گردن تست نمائید . کرم‌پودر باید دقیقا همرنگ پوست‌ شما باشد .

کرم‌پودر مناسب پوست‌ سرد (رگ آبی) : بهتر خواهد بود از رنگ‌های با تناژ زرد استفاده کنید تا پوست‌ شما طبیعی‌تر گردد .
کرم‌پودر مناسب‌ پوست گرم (رگ سبز) : بهتر خواهد بود از رنگ‌های با تناژ هلویی استفاده نمائید تا پوست شما بر‌افروخته‌ به نظر نرسد
کرم‌پودر مناسب‌ پوست خنثی (رگ بنفش) : تمام تناژ رنگ‌ها به پوست‌ شما می‌آیند و فقط حتما باید کرم‌پودر همرنگ چهره خودتان را انتخاب بکنید .

راهنمای خرید‌ کرم پودر‌

راهنمای خرید‌ کرم پودر‌

پوشانندگی

اگر کرم‌پودر را برای بکارگیری یومیه لازم دارید ، عالی خواهد بود محصولی سبک و با پوشانندگی میانه انتخاب نمائید . چنانچه کرم‌پودر را قرار است فقط در میهمانی ها و یا دراز مدت بکارگیری نمائید ، کرم‌پودرهای با پوشانندگی بسیار زیاد را خریداری‌ کنید . کرم‌پودرهای فری لاو پوشانندگی بسیار خوب و ماندگاری بسیار بالایی دارند . در عین‌ حال‌ سبک بوده و آرایش شما را سنگین نمی‌کنند .

 

جلوه کرم پودر

جلوه کرم‌پودر مساله دیگری است که باید در خریداری خود‌ به آن دقت بکنید . کرم‌پودر ممکن می باشد مات ، نیمه‌ مات‌ یا براق باشد‌ . بیشتر کرم‌پودرهای مات‌ و نیمه‌ مات‌ به دلیل طبیعی‌ نمودن آرایش‌ طرفداران بسیاری دارند . کرم‌پودرهای مات‌ برای کاهش درخشندگی پوستهای چرب گزینش خیلی مناسبی می باشند .

 

برند کرم پودر‌

امروزه مارک های بسیاری برای کرم‌پودر وجود دارد‌ . بهتر خواهد بود خرید‌ خویش را در مارکی شناخته شده‌ انجام دهید تا ماده‌های اولیه‌ بکارگیری شده‌ در آن‌ها با کیفیت باشند و به پوست شما صدمه نزنند . در کرم‌پودرهای فری لاو از بهترین مواد اولیه برای حفظ سلامتی و ظاهر زیبای پوست شما استفاده شده است .

 

ویژگی‌‎های کرم پودر‌ فری لاو

نقد و بررسی تخصصی

کرم پودر پمپی فری لاو محصولی فوق العاده با پوشش‌دهی عالی و یکدست، دوام و ماندگاری بسیار بالا، حاوی ویتامین E برای حفظ رطوبت و تقویت پوست می‌باشد. این محصول کاملا طبیعی، بدون اسانس بوده و کنترل کننده چربی پوست است. این محصول ساخت کشور ایران است که توسط مواد اولیه اروپایی تولید می‌شود.

برند فری لاو یا (FREE LOVE) یک برند فوق العاده با کیفیت ایرانی است. محصولات این برند بر اساس آخرین استاندارد ها و روش‌ های تولید محصولات آرایشی و با استفاده از عالی‌ ترین سطح از کیفیت مواد اولیه اروپایی تولید می شود. یکی از محصولات فوق العاده این برند کرم پودر فری لاو است. کرم پودرهای این برند در مدل های متفاوتی تولید شده است. پوشش دهی عالی، فرمولاسیون طبیعی فاقد اسانس، نرم و سبک و مخملی، رنگدهی بالا از مزیت های این محصول است.

کرم پودر پمپی فری لاو

کرم پودر یکی از اصلی ترین مواد آرایشی و به عنوان زیرسازی پوست محسوب می شود. یک کرم پودر خوب می تواند به راحتی لکه ها و جوش های روی پوست را بپوشاند و پوست را روشن کند، همچنین به دلیل پوشش بسیار نرم و لطیف به پوست شادابی و طراوت خاصی می بخشد. هر چه خواب کرم پودر روی پوست صورت بهتر باشد، به زیباتر و طبیعی تر بنظر رسیدن پوست کمک بیشتری خواهد کرد. البته انتخاب رنگ و یا درجه پوشانندگی هم از مسائلی مهمی است که باید با توجه به نوع پوست آن را انتخاب کرد. کرم پودر FREE LOVE دارای خاصیت ضد التهابی و ضد حساسیت برای پوست‌های حساس بوده و آبرسان پوست می‌باشد. با استفاده از این محصول احساس لطافت و نرمی را بر روی پوست خود احساس کنید. همچنین این محصول شامل پارافین بهداشتی و روغن های گیاهی و طبیعی از جمله روغن آرگان و با تناژ کاملا طبیعی می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید