ترفندهای آرایشی

چند ترفند آرایش و زیبایی‌ برای صرفه جویی در وقت‌ شما

چند ترفند آرایش و زیبایی‌ برای صرفه جویی در وقت‌ شما : رسیدگی به پوست و مو و ظاهر زیبای آن‌ها هر روز‌ زمان فراوانی را از ما می‌گیرد در حالی‌ که می‌توان با چند ترفند‌ آرایش و زیبایی در این وقت صرفه‌جویی‌ کرده و آن را برای کار‌های‌ مفیدتری صرف نمود . افزون بر این ، نگهداری از پوست ، رسیدن به موها و آرایش کردن چه در خانه اجرا گردد و چه در سالن‌‌های‌ زیبایی ، خرج مازاد را از شما خواهد گرفت . اما این خرج ها را هم می‌توان با چند ترفند آرایش‌ و زیبایی‌ موثر کاهش داد‌ و پوست‌ و مو و صورت زیباتری داشت . ما در این نوشته ویژه از فری لاو بلاگ چند ترفند آرایشی را که به ظاهر زیبا و بی‌عیب گشتن آرایش‌ شما کمک می‌کنند و علاوه بر آن سبب صرفه‌جویی‌ در وقت و مخارج شما می‌شوند به شما توضیح خواهیم داد.

وز موها و روش از بین‌ بردن‌ آن

وز شدن موها یکی از مشکلات شایع بین خانم‌ها بوده است و مدام هم نتیجه‌ مراقبت نادرست از موها نخواهد بود بساکه بعضی افراد به صورت ذاتی‌ موهای وزی دارند و برای از میان بردن این وزی و کاهش لطمه به موها ناچار هستند از انواع ماسک‌های مو ، شامپوهای آبرسان ، نرم کننده و … بکارگیری کنند . در نهایت هم با بکارگیری از دستگاه های حرارتی آسیب‌هایی دائمی به موها وارد می‌کنند و موها وزتر می‌شوند . منتها یک راه حل بهتر برای خلاص شدن از شر وز موها ، کراتینه نمودن آن‌ها می باشد . کراتینه نمودن ، موها را در برابر وز و آسیب‌ ایمن می‌کند و شما دیگر نیازی به بکارگیری از اقسام تولیدات مراقبتی ، زیبایی‌ و حرارتی نخواهید داشت . کراتین نوعی پروتئین می باشد که بافت موها را شکل‌ می‌دهد ، هنگامی این ماده روی موها زده می‌شود رطوبت‌ در داخل ساقه‌ مو حبس می گردد و وز و شکنندگی موها از بین می‌رود . باآنکه درمان‌های کراتینی خرج کمی ندارد ولی با حذف‌ احتیاج شما به انواع تولیدات مراقبتی و زیبایی‌ ، در کل در وقت‌ و پول شما صرفه‌جویی‌ می‌کند . این درمان را می‌توان با تولیدات مطلوب و رعایت‌ نکات ایمنی‌ در خانه هم انجام داد‌ و پایداری آن میان دو تا‌سه‌ ماه متغیر می باشد .

چند ترفند آرایش و زیبایی‌

چند ترفند آرایش و زیبایی‌

مژه‌های کم تعداد‌ و راه زیباتر کردن آن‌ها

اگر مژه‌های کوتاه‌ ، کم تعداد‌ و بیرنگی دارید که ظاهر زیبای چشمان شما را تحت الشعاع قرار داده است قادر خواهید بود از انواع محصولات آرایشی قبیل ریمل و خط چشم و … استفاده کنید . اما این کار وقت‌ بسیاری را از شما می‌گیرد‌ و هر کسی نمی‌تواند هر روز صبح زود‌ بیدار گردد و به آرایش‌ تمام چشمانش سرگرم شود . افزون بر این اگر بخواهید از ریمل‌ها و کالاها باکیفیت استفاده بکنید باید خیلی هزینه نمایید . اما با استفاده از اکستنشن مژه می‌توان این مساله را حل نمود . اکستنشن مژه یک ترفند‌ آرایش و زیبایی‌ به صرفه و پایدار برای مژه‌های کوتاه ، کم تعداد و کمرنگ‌ خواهد بود . شما قادر خواهید بود این کار‌ را در سالن‌های زیبایی‌ انجام دهید و چهره‌ای جذاب بدون نیاز به پیرایش داشته باشید . اگر مورد نظر شماست ظاهر چشمان شما با اکستنشن مژه غیرعادی نشود از آرایشگر بخواهید تا به جای‌ یک ست کامل فقط چند مژه مصنوعی‌ به گوشه‌ بیرونی چشم‌ها افزون کند . پایداری این شیوه بسته‌ به کیفیت کار ۶ تا ۸ هفته است و در این مدت شما را از ریمل و فرمژه زدن راحت خواهد کرد .

چند ترفند آرایش و زیبایی‌

چند ترفند آرایش و زیبایی‌

ترفند آرایش و زیبایی‌ برای جلوگیری‌ از پوسته‌ شدن لاک‌

وقتی در خانه لاک می‌زنید حتی درصورتی‌که از تاپ کوت و بیس کوت و … هم بکارگیری نمائید دوام این لاک در بهترین حالت یک تا دو هفته می باشد . پس از این مدت کنج های لاک از ناخن جدا می شود و ظاهر‌ بدی پیدا میکند . در این وضعیت شما چاره‌ای جز این ندارید که لاک‌های معیوب را تمیز نمائید و دوباره لاک بزنید که این کار افزون بر داشتن هزینه ، زمان بسیاری را هم از شما خواهد گرفت . به همین دلیل است که دخترخانم های شاغل و فعال قید لاک‌ زدن‌ را برای همیشه‌ می‌زنند . ولی اگر برای مانیکور‌ کردن‌ به یک سالن‌ زیبایی تخصصی مراجعه کنید متخصصین مراحل درست مراقبت از ناخن و تجهیز را اجرا میکنند و آن‌وقت لاک می‌زنند . آن‌ها این حرفه را با نکته‌بینی و مهارت بالایی انجام‌ می‌دهند و لاک‌ ناخن را با بکارگیری از نور‌های‌ UV خشک و تثبیت‌ می‌کنند در نهایت درصورتی‌که حقیقتاً از ناخن‌ها نگهداری نمائید این لاک‌‌ها‌ مدت بیشتری (حتی زیادتر از یک ماه) روی ناخن‌های شما دوام خواهند آورد . به این ترتیب‌ دیگر ضروری نخواهد بود که هر هفته لاک ناخن‌ها را پاک نمائید و مجددا لاک‌ بزنید .

چند ترفند آرایش و زیبایی‌

چند ترفند آرایش و زیبایی‌

 

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “چند ترفند آرایش و زیبایی‌ برای صرفه جویی در وقت‌ شما

  1. صادقی گفت:

    سلام من از سایت شما خرید کردم بدستم نرسید
    زنگ زدم بر نداشتین .واتساپ جواب ندادین وتلفن خاموش هست.
    متاسفم که خرید از سایت نامعتبر انجام دادم

    1. peyrovi گفت:

      با سلام خدمت شما
      بسته شما تو ٤٨ ساعت آماده و ارسال شد اما به دليل اشتباه خود شركت پست ٢ روز بعد برگشت خورده بود بخاطره اينكه فرستنده و گيرنده رو خو شركت پست اشتباه زده بودن براى همين تاخير پيش اومده، بازم من از شما عذرخواهى ميكنم و اميدوارم كه از خريدتون راضى باشين

دیدگاهتان را بنویسید