رژ لب

رژ لب جامد بهتر است یا رژ لب مایع؟

رژ لب جامد بهتر است یا رژ لب مایع؟

رژ لب جامد بهتر است یا رژ لب مایع؟ شما وقتی برای خرید رژ لب می روید انتخاب تان رژ لب مایع است یا جامد؟ تحقیقات نشان داده است که عموم افراد به دنبال رژ لب جامد می روند و میزان فروش این نوع رژ لب از نمونه های مایع بسیار بیشتر است. اما آیا می دانید دلیل این امر چیست؟ در این مقاله قصد داریم علت محبوبیت رژ های جامد را با هم بررسی کنیم. در ادامه با بیوتی کده همراه شوید.

رژ لب جامد

این محصول دقیقا همان محصولی است که می توان از آن به عنوان پررنگ ترین تصویر از لوازم آرایشی یاد کرد. این محصول که از سال های خیلی دور محبوبیت خود را به دست آورده است همان محصولی است که قدیم تر ها با عنوان ماتیک از آن نام برده می شد. می توان گفت در بین انبوه لوازم آرایشی، این محصول تنها موردی است که از کودک 5 ساله تا پیرزن 90 ساله با آن آشنا هستند.

رژ لب جامد بهتر است یا رژ لب مایع؟

رژ لب جامد بهتر است یا رژ لب مایع؟

بهترین مارک رژ لب ایرانی

رژ لب فری لاو بهترین مارک رژ لب ایرانی می باشد انواع رژ لب جامد در رنگ های مختلف مناسب برای همه سلیقه ها و برای ست کردن از بهترین برند ایرانی با قیمت مناسب ، فری لاو بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی می باشد. لب‌‌های‌ شما بر ظاهر زیبای صورت بی‌اندازه موثر می باشد ، رژلب یکی از لوازم آرایشی است که می‌تواند خوشگلی لب را مضاعف نماید . از این روی می‌توان رژلب را پر استفاده ترین وسیله‌ی آرایشی برای بانوان در کل دنیا نامید . برای انتخاب‌ رنگ رژ لب خوب بایستی به جنس و رنگ پوست صورت دقت نمود .

مارک آرایشی فری لاو وسایل آرایش‌ خود‌ را زیر نظر لیسانس ایتالیا تولید‌ می‌نماید و به عنوان یکی از برترین مارک های فعال‌ در حیطه آرایشی و بهداشتی‌ است . در معرفی‌ رژ لب فری لاو جامد‌ ، منحصر‌ به فرد‌ ترین خصوصیت که می‌توان به آن اشاره‌ نمود کاملا مات‌ بودن‌ آن می باشد و ماندگاری خیلی زیادی خواهد داشت. این رژ لب جامد‌ هیچگونه احساس‌ خشکی و کشیدگی روی لب شما خلق نمی کند .

رژ لب‌‌های‌ جامد‌ فری لاو ، بدلیل ماندگاری خیلی زیادی که دارند به رژلبهای 24 ساعته شناخته می شوند. این محصول بافت بسیار نرمی داشته و سبک است همچنین ماندگاری بالایی دارد. رژ لب جامد‌ فری لاو دارای 18 رنگ متنوع‌ می‌باشند که همیشه با داشتن این همه‌ رنگ گوناگون ، رنگ رژ هایتان تکراری‌ نخواهند شد ، شما قادر خواهید بود رنگ رژ خودتان را با لباس‌ ، رنگ مو ، سایه چشم و کیف‌ خودتان ست نمائید ، اصلاً محدودیتی‌ در انتخاب‌ و خرید‌ رژلب خودتان از زاویه رنگی نخواهید داشت.

انواع رژ لب جامد

رژ لب های جامد در انواع مختلفی وجود دارند:

رژ لب استیکی:

این نوع رژ لب درست همان نمونه ای است که اکثر افراد با شنیدن نام رژ لب تصویرش را در ذهن می آورند. بدنه ای فلزی یا لاکی که با چرخاندنش، رژ لب از آن به آرامی به بالا می آید.

رژ لب مدادی:

همان طور که از اسم این نوع رژ هم پیداست، مانند مداد است و نحوه ی استفاده از آن به گونه ای است که انگار میخواهید با یک مداد لب هایتان را رنگ کنید. از مزایای این نوع رژ لب، سبک بودن و راحتی استفاده از آن است. هم چنین از نوک باریک آن می توان به راحتی به عنوان رژ لب نیز استفاده کرد. این رژ لب را می توان به راحتی با تراش مخصوص تراشید و به راحتی از آن استفاده کرد.

رژ لب پالتی:

نوع دیگری از رژ لب های جامد، نمونه هایی هستند که به صورت کاسه ای در یک پالت ارائه می شوند، درست مانند سایه ی چشم و جای آن. از بارزترین مزایای رژ لب های پالتی، این است که می توان رنگ های مختلف پالت را با هم ترکیب کرد و رنگ مورد علاقه را ساخت. این مزیت برای زمانی مناسب است که رنگ رژ خاصی مد نظر شماست و با ترکیب رنگ های پالت رژ جامد، می توانید به آن برسید.

رژ لب جامد بهتر است یا رژ لب مایع؟

رژ لب جامد بهتر است یا رژ لب مایع؟

 

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب رنگ رژ لب

رژ لب مایع

به جز رژ لب های جامد که درباره ی آنها صحبت کردیم، رژ لب دیگری نیز در بازار عرضه می شود که رژ لب مایع نام دارد. تفاوت این رژ با رژ لب های جامد تنها در رقیق و مایع بودن آن است. استفاده از این رژ های مایع نیازمند برس مخصوصی است که در هر رژ مایع وجود دارد. این نوع رژ نیز طرفداران خاص خود را دارد. از مزایای این نوع رژ، ماندگاری بالای آن برای مهمانی های طولانی است. این نوع رژ در نمونه های مات، شاین و اکلیلی در بازار ارائه می شود.

رژ لب جامد بهتر است یا رژ لب مایع؟

رژ لب جامد بهتر است یا رژ لب مایع؟

رژ لب های جامد چه مزایایی دارند؟

بارزترین ویژگی ها و مزایای رژ لب های جامد به شرح زیر است:

می توان از چند رنگ آنها به طور هم زمان استفاده کرد.

در نمونه های شاین و اکلیلی و مات ارائه می شوند.

امکان استفاده از یک رژ هم به عنوان رژ و هم به عنوان خط لب.

تنوع در طیف رنگی

نرم و لطیف بودن بافت رژ

قابلیت پخش شدن روی لب به آسانی

خاطره انگیز بودن رژ لب جامد

دارای قیمت مناسب تر نسبت به رژ لب های مایع

رژ لب جامد بهتر است یا رژ لب مایع؟

رژ لب جامد بهتر است یا رژ لب مایع؟

جمع بندی

در این مقاله نکاتی در رابطه به رژ لب های جامد و رژ لب های مایع را با هم بررسی کردیم. این دو محصول یک کار مشترک را انجام می دهند و هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. نمی توان کسی را اجبار کرد که حتما باید از یک نوع خاصی از رژ لب استفاده کند زیرا این موضوعی کاملا سلیقه ای است. نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که به دلیل تماس مستقیم رژ لب ها با لب و سلامتی فرد، بهتر است از برندهای معتبر و فروشگاه های حضوری و آنلاین معتبر خریداری شوند.

 

خرید اینترنتی لوازم آرایشی ایرانی

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید