راهنمای خرید, رژ لب

راهنمای انتخاب رنگ رژ لب

راهنمای انتخاب رنگ رژ لب

راهنمای انتخاب رنگ رژ لب : آیا می دانید یک رژ لب مناسب و باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟ وظیفه اصلی رژ لب، علاوه بر زیبا و جذاب کردن لب ها، ایجاد یک آرایش بی عیب و نقص است. برای انتخاب رنگ رژ لب، لازم است تا مواردی مانند اندازه و فرم لب ها، رنگ پوست را در نظر بگیرید. جنس رژ لب و میزان ماندگاری آن نیز از دیگر عوامل مهم در انتخاب یک رژ لب مرغوب به شمار می رود. در ادامه با بیوتی کده همراه شوید.

انواع رژ لب بر اساس رنگ و جلوه آن

رژ لب های موجود در بازار معمولا بر اساس رنگ، جنس و بافت تقسیم بندی می شوند.

رژ های براق

رژ لب های درخشان و براق معمولا سبب افزایش حجم در لب ها خواهند شد. این رژ لب علاوه بر ایجاد ظاهری براق در لب، موجب آبرسانی لب ها می شود. اما در نظر داشته باشید که، به دلیل داشتن ترکیبات مرطوب کننده، ماندگاری بالایی ندارد و سریع از روی لب ها پاک می شود. همچنین میزان رنگ دهی و پوشانندگی آن، حالت ملایمی دارد و بسیار کم رنگ تر از رنگی است که داخل بسته می بینید.

رژ های مات

رژ لب های مات، اصلا حالتی براق گونه ندارند و پوششی مات به لب های شما می دهند. این رژ لب ها ظاهری مات با ماندگاری بالا دارند و دارای رنگ دانه های فشرده و غنی هستند. بافت این رژ لب، معمولا سفت و سخت است و پوششی یکدست به لب های شما می دهد. این رژ لب ها حالتی خشک دارند که حین استفاده و پس از مصرف، خشکی آن به خوبی دیده می شود.

راهنمای انتخاب رنگ رژ لب

راهنمای انتخاب رنگ رژ لب

بهترین مارک رژ لب ایرانی

رژ لب فری لاو بهترین مارک رژ لب ایرانی می باشد انواع رژ لب جامد در رنگ های مختلف مناسب برای همه سلیقه ها و برای ست کردن از بهترین برند ایرانی با قیمت مناسب ، فری لاو بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی می باشد. لب‌‌های‌ شما بر ظاهر زیبای صورت بی‌اندازه موثر می باشد ، رژلب یکی از لوازم آرایشی است که می‌تواند خوشگلی لب را مضاعف نماید . از این روی می‌توان رژلب را پر استفاده ترین وسیله‌ی آرایشی برای بانوان در کل دنیا نامید . برای انتخاب‌ رنگ رژ لب خوب بایستی به جنس و رنگ پوست صورت دقت نمود .

مارک آرایشی فری لاو وسایل آرایش‌ خود‌ را زیر نظر لیسانس ایتالیا تولید‌ می‌نماید و به عنوان یکی از برترین مارک های فعال‌ در حیطه آرایشی و بهداشتی‌ است . در معرفی‌ رژ لب فری لاو جامد‌ ، منحصر‌ به فرد‌ ترین خصوصیت که می‌توان به آن اشاره‌ نمود کاملا مات‌ بودن‌ آن می باشد و ماندگاری خیلی زیادی خواهد داشت. این رژ لب جامد‌ هیچگونه احساس‌ خشکی و کشیدگی روی لب شما خلق نمی کند .

رژ لب‌‌های‌ جامد‌ فری لاو ، بدلیل ماندگاری خیلی زیادی که دارند به رژلبهای 24 ساعته شناخته می شوند. این محصول بافت بسیار نرمی داشته و سبک است همچنین ماندگاری بالایی دارد. رژ لب جامد‌ فری لاو دارای 18 رنگ متنوع‌ می‌باشند که همیشه با داشتن این همه‌ رنگ گوناگون ، رنگ رژ هایتان تکراری‌ نخواهند شد ، شما قادر خواهید بود رنگ رژ خودتان را با لباس‌ ، رنگ مو ، سایه چشم و کیف‌ خودتان ست نمائید ، اصلاً محدودیتی‌ در انتخاب‌ و خرید‌ رژلب خودتان از زاویه رنگی نخواهید داشت.

رژ نیمه مات

رژ لب های نیمه مات دارای درخششی ملایم هستند که موجب حجیم و نرمی لب ها خواهند شد. رژ لب های نیمه مات ترکیبی از رژ لب های براق و مات می باشند. این رژ لب ها در برابر رژ لب های مات رطوبت رسانی بیشتری دارند. همچنین این محصول دارای ماندگاری مناسب تری نسبت به رژ لب های براق هستند.

رژ کرمی

پوشانندگی این نوع رژ لب، از انواع رژ لب های شفاف و براق بیشتر است. همچنین بافت آن به خوبی بر روی لب ها حالتی درخشان و براق دارد. ترکیبات مورد استفاده در ساخت رژ لب کرمی، از موم است که باعث افزایش ماندگاری رژ لب بر روی لب ها می شود. این رژ لب ها در انواع براق، اکلیلی و مخملی تولید می شوند و گزینه مناسبی برای استفاده در مراسم رسمی و غیر رسمی اند.

رژ مخملی

رژ لب های مخملی نوعی محبوب از انواع رژ لب های مات و نیمه مات هستند. این رژ لب ها سبب حجیم به نظر رسیدن لب ها می شوند و بافتی برجسته روی لب ها ایجاد می کنند. برای تاثیر گذاری بیشتر این رژ لب ها بر روی لب، حتما از برندهای معتبر استفاده نمایید. همچنین شما می توانید با برجسته کردن لب با آرایش لب هایتان را جذاب تر کنید.

راهنمای انتخاب رنگ رژ لب

راهنمای انتخاب رنگ رژ لب

انواع رژ لب بر اساس بافت آن

رژ لب ها بر اساس بافت تقسیم بندی می شوند.

رژ لب های جامد

رژ لب های جامد از انواع روغن ها و موم های مختلف تشکیل شده اند. این محصول درون یک استوانه چرخشی قرار گرفته است. هنگام استفاده از این محصول لازم است تا استوانه را بچرخانید و رژ لب را بیرون آورید. این رژ لب ها به دلیل داشتن موم، از خشکی لب جلوگیری می کنند و ممکن است بافتی براق یا مات داشته باشند. رژ لب های جامد، در انواع مختلف پالتی و مدادی در بازار وجود دارند.

رژ لب های مدادی

رژ لب های مدادی فاقد چربی هستند و ماندگاری مناسبی دارند. این رژ لب ها، قبل از استفاده نیاز به تراشیدن دارند.

راهنمای انتخاب رنگ رژ لب

راهنمای انتخاب رنگ رژ لب

رژ لب های پالتی

این رژ لب ها نسبتا جامد هستند و رنگ های مختلفی از آنها در یک پالت وجود دارد. برای استفاده از این رژ لب ها باید از یک برس مخصوص استفاده کنید.

رژ لب های مایع

این نوع رژ لب ها دارای بافتی مایع هستند و مدتی پس از استفاده خشک می شوند. رژ لب های مایع میزان آبرسانی قابل قبولی بر روی لب ها دارند و همچنین از دوام و ماندگاری کم تری نسبت به رژ لب های جامد برخوردارند. رنگ های رژ لب مایع می تواند، براق یا مات باشد.

راهنمای انتخاب رنگ رژ لب

راهنمای انتخاب رنگ رژ لب

انتخاب رنگ رژ لب بر اساس اندازه لب

اندازه لب و کوچک و بزرگ بودن آن، تاثیر مهمی در انتخاب رنگ رژ لب دارد. شما با شناخت نوع لب هایتان به خوبی می توانید رنگ مورد نظر را انتخاب نمایید.

لب های باریک و نازک

برای این مدل لب ها از رنگ های تیره، جیغ و براق دوری کنید. این رنگ ها لب های شما را نازک تر نشان می دهد. سعی کنید از رژ لب های کرمی و برق لب استفاده نمایید.

لب های برجسته

از رنگ های مات استفاده کنید و از رژ لب های اکلیلی، براق و روشن دوری کنید.

انتخاب رژ لب بر اساس رنگ تناژ پوست

راهنمای انتخاب رنگ رژ لب

راهنمای انتخاب رنگ رژ لب

اولین مرحله برای انتخاب رژ لب، شناخت تناژ پوست است. رنگ پوست را با تناژ پوست اشتباه نگیرید. تناژ پوست یک رنگ سرد یا گرم است که بدون توجه به رنگ پوست (تیره، روشن و متوسط) در رنگ صورت وجود دارد. شما باید بر اساس تناژ پوستی خود، رژ لب متناسب با پوست را انتخاب نمایید.

رژ لب مناسب برای پوست های دارای تناژ سرد

اگر رنگ پوستتان دارای تناژ رنگی سرد است، لازم است تا رنگ رژ لب انتخابی شما نیز دارای تناژ سرد باشد. پوست هایی که دارای تناژ رنگی سرد هستند، می توانند از رنگ های زیر استفاده کنند:

صورتی جیغ با تناژ آبی

سرخابی

قهوه ای موکایی روشن

صورتی با تناژ بنفش یا یاقوتی

صورتی رزی

سعی کنید، طیف رنگی بنفش یا آبی را انتخاب نمایید. مثلا رنگ های قرمز مایل به آبی فام، قهوه ای مایل به بنفش و صورتی سرخابی انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. هرگز از رژ لب های طیف نارنجی استفاده نکنید.

راهنمای انتخاب رنگ رژ لب

راهنمای انتخاب رنگ رژ لب

رژ لب مناسب برای پوست های دارای تناژ گرم

اگر رنگ پوستتان دارای تناژ گرم است، رژ لبی را انتخاب کنید که دارای رنگ گرم باشد. به طور کلی رژ لب های رنگ هلویی، مرجانی و قرمز روشن توصیه می شود. طیف رنگ های قهوه ای و نارنجی، مکمل خوبی برای تناژ رنگ پوست گرم هستند.

صورتی هلویی

صورتی با تناژ نارنجی

صورتی رنگ لب

مرجانی

هلویی

رنگ رژ لب مناسب برای پوست های دارای تناژ خنثی

افرادی که دارای تناژ خنثی هستند، می توانند از انواع رنگ بندی رژ لب ها استفاده کنند. این افراد می توانند از رژ لب های طیف های رنگی گرم تا طیف رنگی سرد استفاده نمایند.

 

خرید اینترنتی لوازم آرایشی ایرانی

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید