اسپری بدن

تفاوت اسپری بدن با اسپری ضدتعریق و بادی اسپلش

قیمت و خرید اسپری بدن فری لاو

تفاوت اسپری بدن با اسپری ضدتعریق : همانطور که می‌دانید تعریق یک فرآیند طبیعی در بدن است و شما با انجام کارهای رومزه، ورزش و غیره ممکن است به مقدار زیادی تعریق کرده و این موضوع برای شما ناخوشایند باشد. از این رو افراد برای خوش‌بو کردن خود و جلوگیری از تعریق زیاد حین کار از انواع اسپری ضدتعریق، اسپری بدن ، بادی اسپلش، بادی میست و دئودورانت استفاده می‌کنند. در این مقاله سعی داریم شما را با انواع محصولاتی که خاصیت ضدتعریق داشته و به خوشبو شدن شما کمک می‌‌کند، آشنا سازیم. در ادامه با بیوتی کده همراه شوید.

بادی اسپلش و تفاوت آن با ادکلن

بادی اسپلش که از ترکیب آب، الکل و عطرهای طبیعی به دست آمده، یک نوع مایع مقطر رقیق است که علاوه بر آب رسانی به بدن به عنوان خوشبوکننده بدن نیز از آن استفاده می‌شود. بادی اسپلش به طور مستقیم بر روی بدن اسپری می‌شود و از این طریق سبب خوشبو شدن بدن شما خواهد شد. زمانی که از بادی اسپلش استفاده می‌کنید، متوجه می‌شوید که نسبت پخش بوی خوش آن کمتر از خوشبوکننده‌ها است و علت این موضوع عدم وجود گاز در ترکیب بادی اسپلش‌ها است.

بادی اسپلش و ادکلن هر دو برای خوشبو کردن بدن استفاده می‌شود. اما این دو تفاوت‌هایی با هم دارد که در این بخش به بیان تفاوت‌های آن می‌پردازیم. نخستین تفاوت بادی اسپلش و ادکلن این است که میزان عطر به کار برده شده در بادی اسپلش نسبت به ادکلن کمتر است و همین دلیل نیز سبب سبک‌تر بودن بادی اسپلش نسبت به ادکلن شده است. از دیگر تفاوت‌های بادی اسپلش و ادکلن می‌‌توان به بیشتر بودن رایحه ادکلن نسبت به بادی اسپلش اشاره داشت. البته بیشتر بودن رایحه و ماندگاری ادکلن به میزان عطر در ترکیب آن بستگی دارد. اصلی‌ترین تفاوت بادی اسپلش و ادکلن را می‌توان کاربرد این دو دانست.

ادکلن بر روی لباس و بادی اسپلش مستقیماً بر پوست اسپری می‌شود. تفاوت دیگر بادی اسپلش و ادکلن در قیمت این دو محصول بوده و قیمت ادکلن از بادی اسپلش بیشتر است. این تفاوت قیمت به میزان عطر به کار برده شده در ادکلن بازمی‌گردد و به دلیل بیشتر بودن میزان عطر در ادکلن، قیمت آن نیز بیشتر از بادی اسپلش است.

بادی اسپلش و تفاوت آن با ادکلن

تفاوت اسپری بدن با اسپری ضدتعریق

 

پرفروش ترین اسپری بدن ایرانی

خرید اینترنتی بهترین اسپری و خوش بو کننده بدن مردانه و زنانه فری لاو با خاص ترین مدل و رایحه ها با قیمت مناسب از فروشگاه رسمی BEAUTYKADEH

 

تفاوت بادی اسپلش و اسپری خوشبوکننده

در این بخش از مقاله با تفاوت‌های بادی اسپلش و اسپری خوشبوکننده آشنا خواهید شد. در ساختار اسپری‌های خوشبوکننده از نوعی گاز استفاده می‌شود که این گاز در واقع نقش پخش‌کنندگی رایحه اسپری خوشبوکننده را برعهده دارد. همچنین گاز فشرده شده در درون خوشبوکننده به با قدرت اسپری شدن آن کمک می‌کند. در ترکیب بادی اسپلش از گاز استفاده نشده و به همین دلیل نسبت پاشش بادی اسپلش به اسپری خوشبوکننده کمتر است.

اسپری‌های ضدتعریق نیز از انواع محصولاتی است که برای جلوگیری از تعریق استفاده می‌شود. این اسپری‌ها که متشکل از نمک‌های فلزی و آلومینیوم هستند، با سازوکار تشکیل هی لایه حفاظتی بر پوست، منافذ پوست که تعریق از آنجا صورت می‌گیرد را بسته و از ابن طریق به کاهش تعریق کمک می‌کند.

یکی از مشکلاتی که افراد زیادی با آن درگیر هستند، باقی ماندن لکه های زرد یا سفید ناشی از تعریق بر روی لباس است. این موضوع سبب می‌شود تا فرد به تکرر لباس خود را بشوید و در نهایت با از بین رفتن بافت لباس خود مواجه می‌شود. بنابراین در این مواقع داشتن یک اسپری ضدتعریق به شما کمک می‌کند تا دیگر نیازی به شستشوی مکرر لباس‌های خود در طول هفته نداشته باشید.

تفاوت بادی اسپلش و اسپری خوشبوکننده

تفاوت اسپری بدن با اسپری ضدتعریق

تفاوت اسپری ضدتعریق و دئودورانت

همانطور که می‌دانید تعریق یک فرآیند طبیعی بدن بوده و عواملی نظیر فعالیت زیاد، گرما، استرس، انجام تمرینات ورزشی و مواردی از این قبیل سبب ایجاد آن می‌شود. هر چند فرآیند تعریق در همه انسان‌‌ها مشهود است، اما بوی نامطبوع آن و همچنین لکه‌های زرد و سفید یا خیسی که بر روی لباس ایجاد می‌کند، سبب خجل زده شدن فرد می‌شود. بدین ترتیب شما باید یک اسپری ضدتعریق، دئودورانت و یا سایر محصولات در این دسته را در کیف خود داشته باشید. تا در این مواقع با احساس بدی روبه‌رو نشوید.

لازم به ذکر است که برخی از افراد غدد عرق فعال‌تری نسبت به سایر افراد دارند. در نتيجه این افراد در هنگام انجام فعالیت‌هایی مشابه با فعالیت سایرین، میزان تعریق بیشتری نسبت به بقیه دارند. چنانچه شما هم در دسته این نوع افراد جای دارید و شدت تعریق زیاد شما را کلافه کرده و از ایجاد لکه‌های خیس و زرد بر روی لباس‌های خود خسته شده‌اید، پیشنهاد ما به شما استفاده از اسپری ضدتعریق است. با خرید این اسپری‌ها و استفاده از آن شما می‌توانید از تعریق زیاد خود و باقی ماندن جای عرق بر روی لباس‌ها جلوگیری کنید. البته برخی از افراد تنها به دنبال از بین بردن بوی نامطبوع عرق هستند، که به‌ این افراد استفاده از دئودورانت و یا خوشبوکننده‌ها را توصیه می‌کنیم.

تفاوت اسپری ضدتعریق و دئودورانت

تفاوت اسپری بدن با اسپری ضدتعریق

زمان و روش استفاده از اسپری ضدتعریق و دئودورانت

در بخش‌های پیشین با محصولات از بین برنده تعریق، خوشبوکننده‌ها و دئودورانت آشنا شدید. در این بخش از مقاله سعی داریم تا اطلاعاتی را در مورد چگونگی مصرف اسپری ضدتعریق و دئودورانت در اختیار شما قرار دهیم.

همانطور که در قسمت‌های پیشین عنوان شد، یکی از مواد اصلی در ساختار اسپری‌های ضدتعریق، آلومینیوم است. شما پیش از استفاده از این اسپری باید آن را به خوبی تکان دهید تا محتویات اسپری مانند آلومینیوم و سایر پواد به طور یکنواخت پخش شود.

با توجه به اینکه اسپری‌های ضدتعریق به طور مستقیم بر روی پوست اسپری می‌شود، باید اسپری را در فاصله ۱۵ سانتی متری از ناحیه زیربغل خود بگیرید و سپس ضدتعریق را به آن قسمتی از زیربغل خود که خشک و تمیز است، اسپری کنید. توجه داشته باشید که پس از اسپری کردن ضدتعریق نباید بلافاصله لباس خود را بپوشید. لذا کمی صبر کنید تا اسپری خشک شود و سپس لباس خود را تن کنید.

زمان خاصی برای استفاده از اسپری‌های خوشبوکننده، اسپری‌های ضدتعریق و یا دئودورانت‌ها مشخص نشده اما بهترین زمان استفاده از این محصولات پس از بيرون آمدن از حمام است. در این هنگام پوست شما تمیز و خشک بوده و شما می‌توانید با اسپری کردن اسپری‌های خوشبوکننده، اسپری‌های ضدتعریق و یا دئودورانت‌ها بر روی پوست تمیز خود، ماندگاری آن را تا مدت زمان زیادی بر روی پوست خود تضمین کنید‌. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما استفاده از محصولات ضدتعریق پس از حمام کردن است.

بادی میست و بادی اسپلش و کاربردهای آن

همانطور که می‌دانید امروزه محصولات آرایشی متنوع و زیادی برای از بین بردن بوی تعریق، لکه‌های زرد آن و جلوگیری از خیس شدن لباس در اثر لکه تعریق، روانه بازار می‌شود. بادی میست و بادی اسپلش‌ها نیز از انواع این محصولات آرایشی بهداشتی هستند که برای خوشبوکردن بدن کاربرد دارند. این محصولات عطر خوبی داشته و به سبب همین رایحه دلنشین خود محبوبیت خاصی در بین کاربران به ویژه بانوان دارند‌. هر چقدر میزان ماندگاری و عطر محصولات ضدتعریق، خوشبوکننده‌ها، بادی اسپلش و بادی میست بیشتر باشد، مسلماً به میزان بیشتری می‌تواند رضایت مشتریان را جلب کند.

شاید برایتان سوال باشد که تفاوت بادی میست و بادی اسپلش در چیست. بادی میست‌‌ها نیز در واقع در دسته خوشبوکننده‌ها قرار می‌گیرد اما با این تفاوت که بادی میست علاوه بر عطر، در ساختار خود روغن‌های گیاهی و ترکیبات طبیعی را نیز دارد و به کار بردن این مواد در ترکیب بادی میست به جهت نرم و مرطوب نگه داشتن پوست و تغذیه بافت آن است. اگر شما از حساسیت پوستی رنج می‌برید بادی میست می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. چرا که این محصول رایحه ملایم داشته و سبب ایجاد حساسیت‌های پوستی نمی‌شود.

تفاوت میان بادی اسپلش و بادی میست چندان زیاد نیست و هر دو محصول در این رده قرار دارد. اما به جز ترکیبات بادی میست که با بادی اسپلش اندکی متفاوت است، بادی میست ماندگاری بیشتری دارد و به میزان بیشتری طراوات و حس شادابی را برای پوست شما به ارمغان می‌آورد. و بدین ترتیب فرد در طول روز از تعریق خود حس بدی پیدا نخواهد کرد.

بادی میست و بادی اسپلش

تفاوت اسپری بدن با اسپری ضدتعریق

سخن پایانی

در این مقاله با انواع مختلف محصولات آرایشی و بهداشتی جهت جلوگیری از تعریق و خوشبو کردن بدن نظیر اسپری ضدتعریق، دئودورانت، بادی اسپلش و بادی میست آشنا شدیم. جز ثابت در ترکیبات این محصولات، عطر بوده و در سایر اجزا هر کدام از این محصولات تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. که در نتیجه این تفاوت‌ها میزان ماندگاری آن محصول را مشخص خواهد کرد. آنچه اهمیت دارد، این است که هنگام خرید محصولات ضدتعریق و خوشبوکننده‌ها به کیفیت و ماندگاری محصول و سازگاری آن با پوست خود توجه داشته باشید.

خرید اینترنتی لوازم آرایشی ایرانی

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید