راهنمای خرید, کرم پودر

ویژگی های یک کرم پودر خوب

ویژگی‌های‌ یک کرم پودر‌ خوب‌

ویژگی‌های‌ یک کرم پودر‌ خوب‌ : یک کرم پودر‌ عالی دارای خصوصیت های متعددی خواهد بود که چنانچه در زمان خریداری این خصوصیت ها را مورد توجه قرار دهید میتوانید عالی ترین کرم پودر‌ را متناسب‌ با گونه و رنگ پوست صورت گزینش نمائید و از انتخاب‌ خودتان راضی‌ باشید. در ادامه با بیوتی کده همراه شوید.

مختصه های یک کرم پودر‌ عالی را با هم ملاحظه خواهیم کرد:

۱ – پوشانندگی قوی

برای خیلی از بانوان پوشانندگی قوی از بااهمیت ترین خصوصیت های یک کرم پودر‌ عالی خواهد بود . برای‌اینکه از کرم پودر‌ به عنوان زیرساز پیرایش بکارگیری می گردد و حتما باید همه نقص های صورت را کاور کند . سرخی پوست‌، مکان جوش‌، لکه‌های‌ تیره‌ و کک و مک‌ها‌ از بااهمیت ترین نقص هایی می باشند که در اکثر پوست‌ها‌ وجود دارند و توسط یک کرم پودر‌ خوب پوشش‌ داده می شوند و پوست‌ را برای یک آرایش بی نقص آماده می کند.

۲ – کرم پودر‌ سبک‌ برای استفاده روزمره

از خصوصیت های یک کرم پودر‌ مطلوب از نگرش زن ها داشتن بافتی سبک‌ و ایضاً مخملی‌ خواهد بود . اغلب زن ها برای مصرف روزمره از کرم پودر‌ها‌ ترجیح‌ میدهند که آنها دارای بافتی سبک‌ باشند تا در طول روز‌ پوست صورت آنها حس سبکی‌ نماید . ماده‌های آرایشی سنگین‌ و موادی که خیلی خوب جذب‌ پوست صورت نمی شوند مورد‌ گزینش بانوان قرار نمی گیرند .

ویژگی‌های‌ یک کرم پودر‌ خوب‌

ویژگی‌های‌ یک کرم پودر‌ خوب‌

خرید اینترنتی کرم پودر ایرانی

کرم پودر پمپی فری لاو محصولی فوق العاده با پوشش‌دهی عالی و یکدست، دوام و ماندگاری بسیار بالا، حاوی ویتامین E برای حفظ رطوبت و تقویت پوست می‌باشد. این محصول کاملا طبیعی، بدون اسانس بوده و کنترل کننده چربی پوست است. این محصول ساخت کشور ایران است که توسط مواد اولیه اروپایی تولید می‌شود.

برند فری لاو یا (FREE LOVE) یک برند فوق العاده با کیفیت ایرانی است. محصولات این برند بر اساس آخرین استاندارد ها و روش‌ های تولید محصولات آرایشی و با استفاده از عالی‌ ترین سطح از کیفیت مواد اولیه اروپایی تولید می شود. یکی از محصولات فوق العاده این برند کرم پودر فری لاو است. کرم پودرهای این برند در مدل های متفاوتی تولید شده است. پوشش دهی عالی، فرمولاسیون طبیعی فاقد اسانس، نرم و سبک و مخملی، رنگدهی بالا از مزیت های این محصول است.

۳ – محتویات بسیار خوب

وجود اقسام ویتامینها و آنتی اکسیدانها نظیر ویتامین سی و ای در کرم پودر‌ها‌ موجب بهتر شدن وضعیت کیفی آنها می گردد . زن هایی که در گزینش کالاهای آرایشی مراقبت می کنند اکثرا کرم پودر‌هایی‌ را گزینش و استفاده می کنند که دارای ترکیباتی غنی‌ و گیاهی باشند تا نه تنها به پوست صورتشان صدمه نرسد بساکه نقص های پوست صورت آنها را هم رفع نماید و به جوان‌ سازی و پیشگیری از چین‌ و چروک و حتی افتادگی‌ پوست یاری نماید .

۴ – رنگ طبیعی‌

اساسی ترین مورد در گزینش کرم پودر‌ رنگ آن می باشد . عالی ترین رنگ برای هر شخص نزدیک‌ ترین رنگ به پوست صورتش خواهد بود . شیوه های متفاوتی برای شناسایی رنگ پوست‌ وجود خواهد داشت که در نوشته های قبلی این روش را شرح داده ایم . ولی چنانچه بخواهیم در این قسمت هم به صورت مختصر‌ به آن اشاره‌ کنیم بایستی بگوییم که خوب ترین شیوه های شناخت رنگ پوست‌ سه متد خواهد داشت :

تعیین رنگ پوست‌ برپایه رنگ مو و چشم

ویژگی‌های‌ یک کرم پودر‌ خوب‌

ویژگی‌های‌ یک کرم پودر‌ خوب‌

شما برطبق رنگ مو و چشم هایتان میتوانید سرد‌ ، گرم و یا خنثی بودن‌ رنگ پوست‌ تان را تعیین نمایید .

در بیشتر موارد اشخاصی که موی سیاه ، بلوند و قهوه ای تیره‌ دارند و چشم هایشان آبی ، طوسی‌ و یا سبز می باشد در گروه اشخاصی هستند که رنگ پوست‌ آنها سرد‌ است‌ .

منتها درصورتی‌که چشمانی قهوه ای ، فندقی و یا کهربایی رنگ دارید و موهایتان متمایل به سیاه ، قهوه ای رو به سرخ و یا بلوند است جزو‌ آن دسته‌ از اشخاصی می باشید که رنگ پوست‌شان‌ گرم می باشد .

تعیین رنگ پوست‌ برپایه اشعه آفتاب

ویژگی‌های‌ یک کرم پودر‌ خوب‌

شیوه دیگری که برای شناخت رنگ پوست‌ وجود خواهد داشت بکارگیری از پرتو آفتاب می باشد.

اشخاصی که به محض‌ قرار گرفتن‌ در زیر‌ اشعه خورشید‌ رنگ پوست‌ شان‌ صورتی می گردد و یا می سوزد افرادی هستند‌ که رنگ پوست‌شان‌ سرد‌ می باشد.

افرادی که هنگام قرار گرفتن‌ در زیر‌ نور‌ خورشید پوست‌شان‌ برنزه‌ می گردد رنگ پوست‌ آنها گرم می باشد.

افرادی که هنگام قرار گرفتن‌ در زیر‌ اشعه آفتاب پوست‌ آنها برنزه‌ نمیشود و نمیسوزد در دسته‌ افرادی قرار دارند که رنگ پوست‌شان‌ خنثی می باشد .

سیاهرگها

ویژگی‌های‌ یک کرم پودر‌ خوب‌

سومین روشی که میتواند شما را در شناسایی رنگ پوست‌ تان یاری نماید مشاهده سیاهرگهای روی مچ دست تان خواهد بود .

چنانچه سیاهرگهای روی مچ دست تان آبی و یا کبودرنگ می باشد رنگ پوست‌ تان گرم خواهد بود.

چنانچه این سیاهرگها سبز می باشند رنگ پوست‌ تان سرد خواهد بود .

اشخاصی که سیاهرگ هایشان سبز – آبی می باشد دارای رنگ پوستی خنثی می باشند .

به این نکته توجه کنید که شناسایی رنگ رگ کار‌ خیلی سختی خواهد بود پس درصورتی‌که در این عرصه مهارت ندارید خوب تر خواهد بود برای تعیین رنگ پوست‌تان از راه های دیگری بکارگیری نمائید .

۵ – مارک معتبر‌

مارک های دارای اعتبار و معروف و برند‌هایی‌ که سالیان سال است که در ساختن کالاهای آرایشی تلاش می کنند و مشهور می باشند عالی ترین مورد برای گزینش شما به حساب می آید . خوب تر خواهد بود که تولیدات آرایشی و کرم پودر‌های‌ خودتان را از مارک هایی تهیه‌ بکنید که سالهاست به عرضه‌ با کیفیت‌ ترین تولیدات مشهورند .

ویژگی‌های‌ یک کرم پودر‌ خوب‌

ویژگی‌های‌ یک کرم پودر‌ خوب‌

۶ – ماندگاری زیاد

آیا شما هم از ترمیم آرایش در طی روز‌ خوشتان نمی آید ؟ یکی از ویژگی‌های‌ یک کرم پودر‌ خوب‌ ماندگاری و ثبات بالاست که شما را بی‌نیاز‌ از ترمیم آرایش‌ میکند . ثبات بالای کرم پودر‌ و اثر ضد آب بودن‌ آن سبب می گردد که بانوان بکارگیری از آن را به کالاهای دیگر همانند پنکک ها ترجیح‌ دهند .

۷ – سازگار‌ با پوست صورت

از خصوصیت های یک کرم پودر‌ مطلوب که اغلب بانوان در برابر آن بی‌توجه‌ می باشند این است‌ که شایسته و سازگار‌ با گونه پوست صورت باشد‌ . پوست‌های‌ خشک ، چرب‌ و مختلط‌ هر نوع احتیاج های متعددی دارند و کرم پودر‌های‌ متنوع با محتویات متمایز برای آنها ساخته شده‌ است‌ .

خرید اینترنتی لوازم آرایشی ایرانی

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید