اسپری بدن

همه چیز در مورد اسپری خوشبوکننده بدن

همه چیز در مورد اسپری خوشبوکننده بدن

همه چیز در مورد اسپری خوشبوکننده بدن : اگر شما هم جزو افرادی هستید که با وجود اینکه روزانه دوش می‌گیرید و بدن خود را تمیز می‌کنید باز هم از بوی بد بدن خود ناراحت هستید. علت این مساله به خاطر تعریق زیاد بدن و بوی نامطبوع آن است. اکثر افرادی که این مشکل را دارند شرمنده و خجالت‌زده شده و از حضور در یک جمع امتناع می‌کنند و به دنبال راهکار مناسبی برای رفع آن هستند. پیشنهاد ما به شما استفاده از خوشبوکننده‌های بدن می‌باشد. با بیوتی کده همراه باشید.

این اسپری‌ها یکی از محصولات پرطرفدار است که به همه در داشتن بوی مطبوع و خوش در هر مکان و زمان کمک کرده و باعث افزایش اعتماد به نفس شماست و می‌توانید از نظر جذابیت، مرتب بودن و شیک‌پوشی به صورتی خاص و ویژه در جامعه بدرخشید. اسپری‌های خوشبو کننده بدن مورد مصرف خانم‌ها و هم آقایان در انواع مختلف در بازار عرضه می‌شود که با توجه به نوع کاربرد و سلیقه می‌توانید نوع خاصی از آن را انتخاب کنید.

در سال‌های اخیر از این محصول سبک، قابل حمل و خوشبو استقبال بی‌نظیری به عمل آمده است. تنوع رایحه و خواص برندهای مختلف باعث گردیده که خرید این محصول دچار چالش شده و انتخاب را برای خریدار سخت کند لذا نکته قابل توجه در تهیه اسپری، از سالم بودن و اصل و تقلبی بودن آن مطمئن شوید. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره‌ی اسپری خوشبو کننده داشته باشید و بدانید استفاده از آن تا چه حد می‌تواند در زندگی شما موثر واقع شود با ما همراه شوید.

همه چیز در مورد اسپری خوشبوکننده بدن

همه چیز در مورد اسپری خوشبوکننده بدن

خرید اسپری بدن فری لاو

انواع خوشبوکننده‌های بدن

اسپری‌های خوشبو کننده بدن دو نوع هستند یکی خوشبو کننده و دیگری ضد تعریق. اسپری‌های ضد تعریق که حاوی ترکیباتی از آلومینیوم کلراید و آنتی‌باکتریال است که با مسدود کردن غدد عرق از تعریق بیش از اندازه جلوگیری کرده و از بدبوشدن عرق جلوگیری می‌کند.

اسپری‌های خوشبو کننده جزء عطریاتی محسوب می‌شود که فقط حاوی مواد خوشبو کننده است و تاثیری در کاهش تعریق بدن ندارد. اگر جزو آن دسته هستید که عرق بدبو ندارید یا زیاد عرق نمی‌کنید، می‌توانید اسپری را در کیف آرایشی، بر روی میز آرایش و یا در داشبورد خودروی خود داشته باشید و در مواقع نیاز از آن استفاده کنید.

باید در هنگام مصرف اسپری خوشبو کننده به این نکته توجه داشته باشید که از اثر ماندگاری طولانی مدت برخوردار نبوده و در مدت زمان طولانی با بوی عرق ترکیب شده و ایجاد بوی نامطلوبی خواهد کرد و همچنین اگر بدن تان دچار تعریق زیاد است و هم عرقتان بدبو از اسپری‌های ضد تعریق استفاده نمایید.

همه چیز در مورد اسپری خوشبوکننده بدن

همه چیز در مورد اسپری خوشبوکننده بدن

 

آنچه که در هنگام خرید و انتخاب اسپری‌های خوشبو کننده بدن باید بدانید

اسپری‌ها در انواع رایحه‌های تلخ، شیرین و طبع سرد، گرم و معتدل در بازار ارائه می‌شود که هر فرد با توجه به سلیقه‌ی شخصی خود رایحه مورد نظرش را انتخاب می‌کند. هر چه محصول مورد نظر از رایحه قوی‌تری برخوردار باشد قدرت ماندگاری بیشتری بر روی بدن دارد. از لحاظ قیمت اسپری‌ها در محدوده قیمتی متفاوتی قرار دارند و معمولا هرچه هزینه بیشتری پرداخت کنید بالطبع محصول باکیفیت‌تری در اختیارخواهید داشت.

نحوه مصرف اسپری‌های خوشبوکننده بدن

حتما قبل از استفاده از اسپری خوشبو کننده استحمام کنید ( تا پوست بدنتان کاملا تمیز باشد چون تاثیر ماندگاری آن بر روی پوست بیشتر خواهد بود) سپس اسپری را خوب تکان داده و از فاصله 15 سانتی متری زیر بغل،سینه و گردن اسپری کنید و اجازه دهید دو تا سه دقیقه خشک شده و سپس لباس خود را بپوشید.

نکته جالب توجه این است که حتی زمانی که دوش گرفته‌اید هم می‌توانید از بدنتان را با حوصله به آرامی خشک کنید و بر روی پوست اعمال نمایید. حتی از این اسپری می‌توان بر روی مو و لباس خود هم استفاده کنید. توصیه می‌شود که پوست خود را با کرم و لوسیون‌های بدن و روغن‌های گیاهی چرب کرده تا تاثیر اسپری بیشتر باشد چون بر روی پوست‌های چرب ماندگاری بهتری نسبت به پوست‌های خشک دارد.

همه چیز در مورد اسپری خوشبوکننده بدن

همه چیز در مورد اسپری خوشبوکننده بدن

 

چه کسانی نباید از اسپری خوشبو کننده بدن استفاده کنند

به دلیل وجود مواد شیمیایی که در این نوع خوشبوکننده‌ها وجود دارد استفاده از آن برای خانم‌های باردار و شیرده و کسانی که دچار بیماری‌های پوستی و تنفسی هستند توصیه نمی‌شود، بهتر است قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایند.

تاثیر و ماندگاری اسپری خوشبو کننده در کدام قسمت از بدن بیشتر است؟

برای ماندگاری بیشتر اسپری خوشبو کننده بدن می‌توان، آن را بر روی نبض مچ دست، قسمت داخلی آرنج، جلوی گردن، پشت زانوها و بین سینه‌ها استفاده کرد.

همه چیز در مورد اسپری خوشبوکننده بدن

همه چیز در مورد اسپری خوشبوکننده بدن

 

آشنایی با انواع خوشبو کننده‌های بدن

رایحه اسپری های موجود در بازار از تنوع زیادی برخوردار است به عنوان مثال می‌توان از بادی اسپلش، مام، اسپری بدن و … نام برد. ترکیبات اصلی آنها روغن معطر، اسانس و الکل همراه با فواید آنتی‌باکتریالی که از ایجاد تعریق زیاد و بوی بد آن در بدن جلوگیری به عمل می‌آورد. بوی اسپرهای زنانه ملایم‌تر از اسپری‌های مردانه می‌باشد و اسپری‌های مخصوص آقایان رایحه‌های تند و تیزتری به مشام می‌رسد.

هشدارها:

• هرگز رایحه‌های مختلف را با هم ترکیب نکنید. اگر اسپری خوشبوکننده شما رایحه سبکی هست اکیدا از محصول دیگری با رایحه‌ای سنگین استفاده نشود.

• به این نکته توجه داشته باشید که از اسپری خوشبو کننده بدن به هیچ‌ وجه برای صورت استفاده نکنید. چون چشم شما در معرض آسیب جدی قرار گرفته و همچنین از آنجایی که پوست صورت نیز حساس است باعث خشکی آن می‌شود.

• از اسپری خوشبو کننده بیش از حد مصرف نکنید چرا که منجر به آسیب‌های پوستی می‌شود.

• خوشبو کننده‌های بدن هم مثل تمام محصولات آرایشی امکان دارد که باعث ایجاد حساسیت در بدن شوند. پس در صورتی که از پوست حساسی برخوردارید بهتر است برای مواظبت از آن از خوشبوکننده‌هایی که دارای الکل کم یا عاری از الکل هستند مصرف کنید.

• حتما خوشبو کننده‌ها در جایی به دور از دسترس کودکان قرار گیرد چون به علت ماده الکلی موجود در آن باعث مشکل در بینایی کودک می‌شود.

همان‌طور که اشاره شد اسپری بدن محصولی شگفت‌انگیز با کاربرد فراوان و باصرفه اقتصادی و راهی ساده برای خوشبوشدن است و تا آنجا که امکان داشت به معرفی آن پرداختیم. برخورداری از ظاهری زیبا نیازمند آراستگی، بوی خوش و نظافت است که استفاده از خوشبوکننده‌های بدن ما را در رسیدن به این هدف یاری می‌رساند.

 

خرید بهترین لوازم آرایشی ایرانی در فروشگاه بیوتی کده

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید