اکسیدان

خصوصیات بهترین اکسیدان آرایشی

خصوصیات بهترین اکسیدان آرایشی

خصوصیات بهترین اکسیدان آرایشی : اکسیدان محصول جدائی ناپذیر رنگ مو است و نقش زیادی در رنگ گرفتن مو دارد.  در صورت انتخاب صحیح اکسیدان ما به سلامت مو هایمان کمک می کنیم . اکسیدان بعنوان کاتالیزور به ثبات رنگ مو و رسیدن به رنگ دلخواه کمک می کند. با توجه به تنوع محصولات آرایشی در بازار و افزایش قیمت روزافزون ، ما در صدد یافتن محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستیم . از آنجا که درخشندگی و زیبایی موها به نحوه و میزان استفاده از اکسیدان در رنگ مو بستگی دارد ، لذا دقت در انتخاب این محصول بهترین نتیجه گیری و  اثربخشی را ایفا خواهد نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید در بیوتی کده

انتخاب اکسیدان مناسب برای موها

واکنش موها به رنگ مو متفاوت است ، بنابراین نوع اکسیدان نقش کلیدی در بهینه سازی رنگ مو ایفا می کند. اگر موقع رنگ کردن در پوست سر احساس خارش و سوزش داشتید این نشان دهنده بی کیفیت بودن محصول شماست . استفاده از اکسیدان نامرغوب باعث عمل نکردن رنگ مو و همچنین ایجاد آلرژی و حساسیت پوستی می گردد. دانستن خصوصیات بهترین اکسیدان آرایشی به شما در حفاظت موهایتان و دادن بهترین عملکرد رنگ کمک خواهد نمود . موها به سه دسته تقسیم می شوند:

1.نازک 2.متوسط 3.ضخیم

برای موهای نازک شما نیازمند خریداری از اکسیدان با ولوم پایین هستید زیرا به راحتی روشن یا تیره می شود.

برای موهای متوسط یا طبیعی می توانید از دستورالعمل سازنده رنگ استفاده کنید.

تیره یا روشن کردن موهای ضخیم کار دشواریست . برای این جنس مو نیازمند به اکسیدان قوی هستید . حتی پوشاندن موهای سفید و جوگندمی در این موها بسیار سخت می باشد.

سعی نمایید موقع استفاده از اکسیدان از کارشناس کمک بگیرید در غیر اینصورت از اکسیدان با ولوم پایین استفاده نمایید ، تا از آسیب رساندن به موهای خود جلوگیری نمایید . در هنگام ترکیب رنگ و اکسیدان و تبدیل آن به حالت کرمی سعی کنید بصورت یکجا عمل نکنید کم کم اکسیدان را به خورد رنگ مو ببرید .برای پوشش موهای سفید ابتدا از اکسیدان خالی با درصد بالا به مدت یک ربع استفاده نمایید بعد از پاک کردن می توانید موهای خود را رنگ نموده نتیجه بهتری حاصل نمایید .

خرید اکسیدان فری لاو

اکسیدان به عنوان تسریع کننده فعالیت شیمیایی در رنگ مو به کار میرود اکسیدان ها انواع مختلفی دارند: اکسیدان شماره 1 یا %6 یا 20 حجمی: رنگ را فقط به طور جزئی باز می‌کند و قدرت دو یا سه درجه روشن کنندگی را دارد اکسیدان شماره 2 یا %9 یا 30 حجمی قدرت بازکنندگی و روشن‌کنندگی بالا روی موهای سفید را دارد و قدرت سه تا 5 درجه روشن کنندگی را دارد اکسیدان شماره 3 یا %12 یا 40 حجمی که فقط برای دکلره استفاده می شود و قدرت روشن‌کنندگی بالا با کمترین میزان رنگ را دارد اکسیدان فری لاو دارای کراتین و نرم کننده بوده و از حساسیت و خشکی و شکنندگی مو جلوگیری میکند و باعث تقویت نرمی و لطافت موها شده و زیبایی را به موها و چهره شما هدیه میدهد و بهترین مارک اکسیدان ایرانی می باشد و همچنین فری لاو یکی از پرفروش ترین مارک های لوازم آرایشی در ایران می باشد.

 انواع اکسیدان خوب

اکسیدان بصورت درصدهای مختلف 3،6،9،12 می باشد .اکسیدان 3% یا ولوم 10 کاربرد آن برای تیره کردن مو و ضعیف ترین اکسیدان محسوب می شود . برای مش و لایت هم می توان از آن استفاده کرد.نسبت رنگ به اکسیدان یک به دو است .

اکسیدان 6% یا ولوم 20 برای پوشاندن موهای سفید استفاده می شود ، نسبت رنگ به اکسیدان یک به یک است.

خصوصیات بهترین اکسیدان آرایشی

9% برای لایت موهای دو درجه روشنتر استفاده کاربردی دارد. نسبت رنگ به اکسیدان یک به یک است .

خصوصیات بهترین اکسیدان آرایشی

12% یا ولوم 40 که کاربرد آن روی موهای سه درجه روشن تر است . این اکسیدان بسیار قوی و خطرناک است و باید توسط آرایشگر حرفه ای گذاشته شود . نسبت رنگ به اکسیدان یک به یک است .

خصوصیات بهترین اکسیدان آرایشی

نکات کلیدی که قبل از خریدن اکسیدان باید در نظر گرفته شود :

اولین و مهمترین نکته در نظر گرفتن درصد اکسیدان است . هر چه درصد اکسیدان بیشتر باشد درجه روشن کنندگی آن افزایش می یابد . هر چه مو ضخیم تر و تیره تر باشد باید از اکسیدان های با درصد بالا استفاده نمود.

هنگام خرید به تاریخ انقضا توجه کنید.

درب محصول باید بسته باشد.

برای رنگ کردن ابرو از اکسیدان 3% استفاده کنید.

از یک برند اکسیدان و رنگ مو استفاده کنید.

رنگ مو و واریانسیون را با هم ترکیب نموده سپس اکسیدان اضافه نمایید .

از اندازه مناسب برای اکسیدان و طبق دستورالعمل نوشته شده استفاده کنید.

خصوصیات بهترین اکسیدان آرایشی

خصوصیات بهترین اکسیدان آرایشی

مزایای اکسیدان خوب برای مو

فعالسازی

هنگام ترکیب اکسیدان و رنگ مو ، اکسیدان باعث فعال شدن رنگ مو و دادن بهترین نتیجه می شود.

یکدستی

با ترکیب اکسیدان و رنگ مو و ایجاد ترکیب خمیری یکدست ، رنگ بصورت یکنواخت از ریشه تا انتهای ساقه می رسد .

رنگدهی

هیدروژن پروکساید موجود در اکسیدان باعث باز شدن کوتیکول موها شده در نتیجه باعث رنگدهی به مو می شود.

از بین بردن رنگ

باز شدن کوتیکول مو باعث از بین رفتن پیگمنت های مو شده و رنگ طبیعی مو را از بین می برد.

اثربخشی

استفاده از اکسیدان باعث درخشندگی و شفافیت رنگ مو می شود.

اکسیدان به دو صورت کرمی و مایع در بازار موجود می باشد. عملکرد هردو یکسان می باشد اما نوع کرمی برای استفاده خانگی مناسب می باشد.

اکسیدانهای حاوی کراتین باعث سرعت بخشیدن مراحل شیمیایی مو می شوند. تنوع در رنگبندی موها باعث نشاط و بالا رفتن روحیه شما خواهد شد . تنها مشکل از بین رفتن بافت کوتیکول مو است که تحت تاثیر فرمولاسیون رنگ و اکسیدان قرار می گیرد این امری اجتناب ناپذیر است زیرا از مراحل رنگ پذیری مو محسوب می شود. روشهایی برای حل این مشکل وجود دارد که وجود کراتین در فرمولاسیون این محصول ، باعث جبران این آسیب می شود.

مراحل استفاده از اکسیدان خوب برای مو

خصوصیات بهترین اکسیدان آرایشی

خصوصیات بهترین اکسیدان آرایشی

در ابتدا برای ترکیب اکسیدان و رنگ مو از کاسه پلاستیکی استفاده کنید. نباید از ظرف فلزی استفاده کنید. قبل از استفاده از اکسیدان از دستکش لاتکس استفاده کنید.

مرحله اول

نسبت اکسیدان به رنگ مو باید مشخص شود. این نسبت 1به 1، 1 به 1.5، 1 به 2 برای خیلی روشن کردن است . با توجه به برند این نسبت ها متفاوت است ، پس به دستورالعمل بسته بندی توجه نمایید تا بهترین نتیجه را داشته باشید.

مرحل دوم

موها را تقسیم بندی نموده و از پشت سر و با فاصله 2 سانت از ریشه شروع به رنگ کنید .

کلام آخر

برای زیبایی چهره ، رنگ مو تاثیر چشمگیری داشته و زیبایی را دو چندان می کند. بنابراین خانمها و آقایان به رنگ کردن موها می پردازند . یکی از محصولات مهم در رنگ پذیری اکسیدان است . در نتیجه برای رسیدن به رنگ موی دلخواه  استفاده از اکسیدان با کیفیت لازم است.

در هنگام خرید اکسیدان به برند آن توجه کنید تا به نتیجه مطلوب برسید. برندهای مختلف ایرانی و خارجی به تولید اکسیدان می پردازند که هر کدام ویژگی ها و مزایای خود را دارد.

 

خرید بهترین لوازم آرایشی ایرانی در فروشگاه بیوتی کده

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید