راهنمای خرید, کرم پودر

راهنمای انتخاب کرم پودر‌ مناسب‌ رنگ و نوع پوست‌

راهنمای انتخاب کرم پودر‌ مناسب‌ رنگ و نوع پوست‌ : شما به عنوان یک خانم ، تمایل دارید که خوشگل به نگرش برسید و از نظر ظاهری‌ حس عالی داشته باشید . هنگامی که شخصی به شما توجه می نماید ، چهره نخستین بخش از ظاهر‌ شما می باشد که مورد‌ دقت قرار خواهد گرفت . به همین علت ، صورت شما دایماً بایستی قشنگ و زیبا به نگرش برسد . برای اینکه رخ شما بسیار خوب ظهور نماید ، الزاماً باید خودآرایی و زیرسازی مناسبی را مورد‌ بکارگیری قرار دهید . ولی سوال مهمی که در این‌موضع پیش‌ می آید این خواهد بود که به‌چه‌نحو کرم پودر‌ مطلوب برای گونه پوست صورت خویش را گزینش کنیم ؟ با در نگرش گرفتن‌ پایه رنگ و دستور های اقسام کرم پودر‌های‌ حاضر ، گزینش کرمی برازنده با احتیاج های پوستی شما می تواند یک بحران حقیقی باشد‌ با ما همراه باشید در سایت رسمی فری لاو

همچنین کرم پودر‌ یکی از با ارزش ترین تولیدات آرایشی خواهد بود که می تواند قیافه رویایی و مبرا را برای شما به پیشکش بیاورد و یا در شکل خطا در گزینش گونه آن ، می تواند عملکرد تماماً وارون به همراه داشته باشد‌ .

بنابراین پیش از خریداری کرم پودر‌ عالی خواهد بود با مقداری بررسی به آگاهی و استنباط مناسبی از پوست‌ خویش برسید . چنانچه قصد دارید از قیافه کاملا طبیعی‌ و رخی زیبارو بهره‌مند باشید ، گزینش خوب کرم پودر‌ بایست نخستین گام شما باشد‌ ، با ما همراه باشید تا نکات خیلی مفیدی را برای رویارویی با این پرسش در اختیار‌ شما قرار دهیم .

خرید کرم پودر ایرانی فری لاو

کرم پودر پمپی فری لاو محصولی فوق العاده با پوشش‌دهی عالی و یکدست، دوام و ماندگاری بسیار بالا، حاوی ویتامین E برای حفظ رطوبت و تقویت پوست می‌باشد. این محصول کاملا طبیعی، بدون اسانس بوده و کنترل کننده چربی پوست است. این محصول ساخت کشور ایران است که توسط مواد اولیه اروپایی تولید می‌شود.

برند فری لاو یا (FREE LOVE) یک برند فوق العاده با کیفیت ایرانی است. محصولات این برند بر اساس آخرین استاندارد ها و روش‌ های تولید محصولات آرایشی و با استفاده از عالی‌ ترین سطح از کیفیت مواد اولیه اروپایی تولید می شود. یکی از محصولات فوق العاده این برند کرم پودر فری لاو است. کرم پودرهای این برند در مدل های متفاوتی تولید شده است. پوشش دهی عالی، فرمولاسیون طبیعی فاقد اسانس، نرم و سبک و مخملی، رنگدهی بالا از مزیت های این محصول است.

کرم پودر‌ چه کاری‌ (برای پوست‌ شما) انجام‌ می دهد‌ ؟

انتخاب یک کرم پودر‌ عالی که درواقع برای گونه و رنگ پوست‌ شما با قصد آرایشی قشنگ گزینش گشته است ، حتما باید یک پایه‌ مبرا برای مابقی عمل های آرایشی شما خلق نماید . به صورت مختصر ، یک کرم پودر‌ عالی بایستی :

✅ به یکنواخت گردیدن رنگ پوست‌ یاری کرده و ناهنجاری های حاضر در رنگدانه پوست‌ را بپوشاند .

✅ رنگ چهره و گردن را بصورت یکپارچه متناسب نماید .

✅ پایه مناسبی تشکیل دهد که از همه کالاهای آرایشی دیگر از جمله سایه چشم و رژگونه بر روی آن به راحتی بکارگیری گردد .

✅ مدت زمان‌ طولانی عاری از چروکیده شدن با ماندگاری زیاد برجای بماند .

راهنمای انتخاب کرم پودر‌ مناسب‌

راهنمای انتخاب کرم پودر‌ مناسب‌

هنگام خریداری کرم پودر‌ چه مواردی را حتما باید مورد توجه قرار داد ؟

تشخیص نوع‌ پوست‌ شما

تشخیص نوع‌ پوست‌ ، شاید بااهمیت ترین گام برای یاری به شما در گزینش فرمولاسیون کرم‌ پودری خواهد بود که میخرید . برای تعیین‌ کرم پودر‌ خوب ، در آغاز بایستی احتیاج ها و اقتضا های پوستتان را بدانید.

پوست چرب‌

درصورتی که پوست‌ چربی دارید بایستی از پن کیک کرم پودری و یا این که کرم پودر‌های‌ مایع‌ بدون چربی بکارگیری بکنید . این تولیدات دربردارنده پودر‌هایی‌ می باشند که چربی را جذب‌ کرده و پوستی صیقلی و مات‌ را به شما پیشکش می دهند . کرم پودر‌های‌ دربردارنده ماده‌ها معدنی هم برای پوست‌های‌ چرب‌ خیلی شایسته می باشند زیرا ذرات خشک ، به جاذبه نمناکی اضافی یاری کرده و مانع براقی بیشتر از حد پوست‌ میگردند .

پوست خشک

در صورتی‌که پوست‌ خشکی دارید خوب تر خواهد بود از کرم پودر‌ مایع‌ یا این که استیک آبرسان بکارگیری کنید . کرم پودر‌ها‌ با بافت‌ کرمی ، موجب آب رسانی به پوست‌ گشته و به اضافه اینکه دارای توانایی پوشش‌دهی بسیار بالایی هم می باشند .

پوست ترکیبی

اگر بخشی از پوستتان چرب‌ و قسمتی دیگر خشک می باشد بایستی بدانید که پوست صورت شما از گونه ترکیبی (مختلط) می باشد و بدبختانه با گرفتاری‌‌های‌ هر دو گونه پوست‌ (پوست چرب‌ و پوست‌ خشک) روبرو خواهید بود . در‌این مورد خوب تر خواهد بود از هر دو نوع کرم پودر‌ (مختص پوست‌‌های‌ خشک و چرب) بکارگیری کنید و از استفاده کرم پودر‌های‌ آکنده از چربی و یا این که محتویات نرم کننده (روغن‌های گیاهی ، پارافین ، شی‌باتر ، کره‌ کاکائو ، وازلین و اسیدهای چرب) پرهیز کنید .

پوست خیلی حساس

در گزینش کرم پودر‌ مناسب برای پوست‌‌های‌ خیلی حساس و مستعد‌ جوش باید دقت بسیاری به خرج‌ دهید . خوب تر خواهد بود از استفاده محصولاتی با ماده‌ها تشکیل‌ دهنده‌ی ویژه مانند الکل ، اسانس و رایحه که موجب تحریک‌ پوست‌ می گردند ، دوری نمائید . همینطور از تولیدات حاوی پارافین و روغن‌های‌ نفتی همانند گلیسرین , وازلین و پودر‌ تالک همچنین اجتناب نمائید .

تطبیق پایه رنگ کرم پودر‌ با رنگ پوست صورت شما

به چه صورت قادر خواهید بود کرم پودر‌ شایسته با رنگ پوست‌تان را گزینش بکنید ؟ عالی ترین راه برای درک این‌که آیا رنگ کرم پودر‌ ، شایسته پوست‌ شما خواهد بود یا نه ، این می باشد که آن را بر روی گردن و فک خویش تست بکنید . کرم پودر‌ با پایه رنگ خوب به شکل یکنواخت با رنگ پوست‌ شما در هم مخلوط خواهد شد و فرمان نمی‌دهد ظاهر‌ شما رنگ‌باخته یا اینکه بی‌روح به نگرش بیاید .

چنانچه پس از بکارگیری از کرم پودر‌ ، پوست‌تان مانند گچ سپید و یا این که تیره‌ گردد بایستی بدانید در گزینش کرم پودر‌ مرتکب‌ اشتباه گشته اید . تلاش نمائید دو‌رنگ‌ کرم پودر‌ یکی برای فصل‌زمستان و دیگری برای موعد تابستان داشته باشید و از ادغام این دو‌رنگ‌ مختلف نترسید ، زیرا رنگ پوست‌ در طول سال تغییر‌ کرده و در نواحی‌ گوناگون صورت میتواند مغایر گردد . در حالتی که در انتخاب رنگ کرم پودر‌ دودل می باشید عالی خواهد بود از پایه رنگ تیره‌تر بکارگیری بکنید چون‌که رنگ‌های روشن‌ اغلب زمان ها مصنوعی ، غیرواقعی و گچی به نگرش می رسند .

تعیین رنگ زمینه‌ پوست صورت

راهنمای انتخاب کرم پودر‌ مناسب‌

راهنمای انتخاب کرم پودر‌ مناسب‌

زمانی که به پوست‌ بی پیرایش خویش نگرش میکنید دقت کنید که آیا زمینه‌ی پوستتان زرین (زرد) و یا این که سرخ (صورتی رنگ) می باشد . در شرایطی که پوستی با زمینه‌ی زرین رنگ دارید آندرتون (رنگ زمینه‌ پوست) شما گرم خواهد بود و در شکل سرخ بودن‌ , امکان‌پذیر خواهد بود رنگ زمینه پوست‌تان سرد‌ باشد‌ . اگر رنگ پوست‌تان ترکیبی از هر دو‌رنگ‌ بود ، رنگ زمینه پوست شما از گونه خنثی می باشد .

راه دیگر برای شناسایی گونه رنگ زمینه‌ پوست صورت ، رنگ رگ‌ها‌ خواهد بود . در شرایطی‌که رگ‌‌‌ها‌ به رنگ آبی رنگ یا این که کبود باشند ، رنگ زمینه‌ پوست‌ شما سرد‌ خواهد بود و اگر رگ‌‌ها‌ متمایل به سبز باشند ، رنگ زمینه‌ پوست‌ شما گرم خواهد بود . بعداز درک گونه رنگ زمینه‌ پوست‌ وقت انتخاب کرم پودر‌ خوب میرسد . هنگامی که رنگ زمینه‌ پوست‌ خویش را تعیین کردید ، خریداری کرم پودر‌ خوب آسان تر خواهد بود‌ . اغلب کرم پودر‌های‌ حاضر در فروشگاه ها اتیکت گونه آندرتون سرد‌ یا گرم را دارند .

می خواهید کرم پودر‌ شما چه جلوه‌ ای داشته باشد‌ ؟

ممکن خواهد بود تا به حال‌ به این موضوع توجه نکرده باشید اگر چه کرم پودر‌ها‌ همچنین دارای جلوه‌ نهایی می باشند . به صورت متداول پس از بکارگیری از کرم پودر‌ جلوه‌ ای که روی پوست‌ شما به جا می‌گذارد درخشان‌ و براق‌ خواهد بود . در کرم پودر‌ها‌ برطبق نمای نهایی به جلوه‌های‌ مات‌ ، نیمه‌ مات‌ ، مرطوب و درخشان‌ دسته بندی می گردند که بسته‌ به قریحه و پسند ای که دارید قادر خواهید بود از بین آنها عالی ترین مورد‌ را برای خودتان گزینش کنید . منتها دقت داشته باشید که جلوه‌ نهایی به گونه پوست‌ شما هم ارتباط خواهد داشت .

استفاده از جلوه‌ نمناک یا درخشنده

زمانی که از این‌چنین کرم پودر‌ها‌ بکارگیری می‌کنید بایستی حواستان به دیگر بخش های پیرایش تان هم باشد‌ به این علت که اصلاً هیچ شخصی خوشش نمی آید در انتها روز‌ پوستش چرب‌ به نگرش برسد . سایه های درخشان ، رژ گونه‌های‌ تند و بسیار درخشان با این گونه کرم پودر‌ چشمگیر نمی‌شوند . برای این که ظاهر‌ خوبی با این‌طور کرم پودر‌ها‌ داشته باشید از یک رژ لب مات‌ به عنوان مکمل کننده قیافه نهاییتان بکارگیری بکنید .

راهنمای انتخاب کرم پودر‌ مناسب‌

راهنمای انتخاب کرم پودر‌ مناسب‌

استفاده از جلوه‌ مات‌

مناسب ترین کرم پودر‌ برای پوست‌ چرب‌ ، گونه مات‌ می‌باشند که موجب خوب تر به نظر رسیدن‌ ظاهر‌ نهایی آرایش می گردد . اکثر کسانی که پوست‌ چرب‌ دارند از براق بودن پوستشان گله دارند ، بدین حالت ذرات جاذب‌ حاضر در‌این گونه از کرم پودر‌ها‌ بدین اشخاص یاری می نماید تا ظاهر قابل‌ قبولی پیدا‌ نمایند . همینطور منفذهای باز پوست‌ از دیگر مشکلاتی خواهد بود که این افراد با آن روبرو می باشند . ازاین‌رو موقعی که از این کرم پودر‌های‌ مات‌ بکارگیری کنید ، منفذهای باز کمتر به نگرش میایند .

راهنمای انتخاب کرم پودر‌ مناسب‌

راهنمای انتخاب کرم پودر‌ مناسب‌

تست رنگ کرم پودر‌ پیش از خریداری

یادتان باشد‌ ما قبل از خریداری کرم پودر‌ حتماً آن را امتحان بکنید . هیچگاه کرم پودر‌ را روی دست‌تان تست نکنید چون‌که فرق فراوانی دربین رنگ پوست‌ چهره با دست وجود خواهد داشت . خوب خواهد بود برای این عمل‌ ، از پوست‌ گردن یا این که فک همکاری بگیرید . رنگ پوست‌ دست به رنگ پوست‌ صورت‌ هم‌جوار نخواهد بود . چند گونه رنگ هم‌جوار به رنگ پوست‌ صورت‌تان گلچین نمائید و با چند ضربه‌ی دست برروی استخوان فک ، طبیعی‌ترین رنگ را از بین آنها تهیه بکنید .

راهنمای انتخاب کرم پودر‌ مناسب‌

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید