پنکک

طریقه درست پنکک زدن

طریقه درست پنکک زدن : بسیاری از ما به صورت دقیق نمی‌دانیم که به چه‌نحو بایستی كرم‌ پودر‌ را به صورتمان بزنیم که غیر عادی یا پیر‌ ظهور نکند ، بسیاری از اشخاص به عوض اینکه رنگ پوست‌ را یکدست کنند با بکارگیری اشتباه از کرم‌ پودر‌ یا کانسیلر پوست‌‌ صورت‌ خود را غیرطبیعی و عیب های آن را زیادتر ظاهر می‌کنند در صورتی که کرم ‌پودر‌ زدن‌ هم فن های ویژه خودش‌ را داراست و احتیاج به مهارت خواهد داشت با ما همراه باشید در فری لاو استور

کامپکت پودر‌ یا فونداسیون پودری (کرم پودر) که با اسم پنکک شناخته‌ می گردد ، برای فیکس نمودن آرایش‌ پوست‌ و یکدست نمودن پوست‌ استفاده می گردد . یک کرم پودر‌ خشک و فشرده که در پایان خودآرایی ، برای صیقلی و یکدست نمودن به پوست‌ استفاده می گردد که نمایی مات‌ خلق می نماید و برای جاذبه چربی مازاد پوست و برق پوست‌ هم خیلی اثرگذار خواهد بود . برای پنکک زدن‌ به پوست‌ ، نکاتی وجود خواهد داشت که عالی خواهد بود این نکات را فرا بگیرید تا خودآرایی بهتری داشته باشید .

لوازم خودآرایی مورد‌ احتیاج برای بکارگیری در کنار‌ پنکک آرایشی

✅ کرم پودر‌ یا فونداسیون
✅ مرطوب کننده یا پرایمر
✅ براش بزرگ‌ یا اسفنج‌ آرایشی

طریقه درست پنکک زدن

طریقه درست پنکک زدن

خرید پنکک فری لاو

استفاده از لوازم آرایش خصوصا لوازم آرایش صورت تاثیر بسزایی در زیبایی و جلب توجه افراد و مخصوصا بانوان دارد. پایه‌ی آرایش را رنگ پوست و صافی و یک‌دست بودن آن تشکیل می‌دهد. با توجه به نیاز پوستتان و آن‌چه که بهتر روی پوستتان جوابگو است، باید یکی از مواد آرایشی پوست مثل کرم پودرهای مایع و جامد، پنکیک و یا موس‌های فشرده را انتخاب کنید. پنکیک در مقایسه با سایر محصولات از پوشش‌دهی بالاتری برخوردار است. بهتر است بدانید قبل از استفاده از پنکیک باید از یک کرم مرطوب کننده یا نرم کننده بر روی پوست بمالید تا پنکیک ماندگاری بالاتری داشته باشد و اصطلاحاً روی پوست بنشیند. پنکیک خشک و مات فری لاو بهترین پنکک ایرانی برای پوست چرب برق پوست را گرفته و مانع از مشخص شدن چربی و برق پوست میشود. این محصول به دلیل کاملا ایرانی بودن خود و سازگاری با پوست بانوان ایرانی و همچنین قیمت مناسب میتواند انتخاب مناسبی برای افراد باشد فری لاو بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی

مراحل پنکک زدن‌ به پوست‌ صورت‌

1 . ابتدا حتما باید صورت‌ را شسته و خشک نمائید تا به صورت کامل آماده‌ خودآرایی و پاکیزه باشد‌ .

2 . آن‌وقت به پوست‌ خودتان پرایمر بزنید تا جاذبه خودآرایی و ماندگاری آن زیادتر یابد . پرایمر برای این خواهد بود که خودآرایی به شکل جامع روی پوست‌ بنشیند و مرطوب‌ کننده جانشین پرایمر نخواهد بود اما چنانچه پرایمر نداشتید ، قادر خواهید بود از کرم مرطوب‌ کننده بکارگیری بکنید .

3 . اکنون الزاماً باید فونداسیون را به پوست‌ صورت‌ بزنید . این عمل را با دست ، اسفنج‌ یا براش ویژه کرم پودر‌ قادر خواهید بود اعمال کنید منتها در هر شکل الزاماً باید خیلی خوب روی پوست‌ محو‌ گردد.

4 . الان زمان پنکک زدن خواهد بود که بایستی با اسفنج‌ یا براش بزرگ‌ زده‌ گردد .

طریقه درست پنکک زدن

طریقه درست پنکک زدن

استفاده از پنکک با کمک‌ اسفنج‌

پنککی را گزینش نمائید که رنگ آن با رنگ پوست‌ شما متناسب باشد و سپس‌ آن را با اسفنج‌ به همه سطح‌ پوست‌ بزنید . در لحظه بکارگیری از اسفنج‌ ، حتماً پیش از زدن‌ به روی صورت‌ ، اندکی آن را تکان دهید تا پودر‌ مازاد روی پوست‌ نرود و پس‌ازآن به حالت ضربه‌ ای روی پوست‌ زده‌ و خیلی خوب ترکیب‌ کنید . با این فن افزون بر پوشانندگی پوست‌ ، از ماسیدگی روی چهره پیشگیری می شود و ظاهری یکدست خواهد داشت .

شما قادر خواهید بود با قلموهای خیلی پرپشت‌ پودر‌ پنکک را به چهره بزنید . پس از آمیخته نمودن قلمو به پودر‌ پنکک ، آن را تکان دهید و بعد از وسط صورت‌ آغاز به زدن‌ پنکک نمائید . در لحظه زدن‌ پنکک حرکت‌ دست شما ضربه‌ ای باشد‌ و آن‌گاه حرکت‌ خویش را به صورت جارویی تغییر‌ دهید تا به حالت یک دست روی همه پوست‌ چهره و گردن پخش‌ گردد .

طریقه درست پنکک زدن

طریقه درست پنکک زدن

نکات اساسی برای پنکک زدن‌ به شکل ماهرانه

1 . حتماً پنکک زدن‌ را از میانه چهره آغاز نمائید و لایه‌ای‌ که می زنید ، ظریف باشد‌ تا سبب چین و چروک‌ و خط افتادن روی پوست صورت نشود .

2 . پنکک زدن‌ ، بایستی وضعیت ضربه‌ زدن‌ بر روی پوست صورت داشته باشد‌ . چه با اسفنج‌ و چه با براش ، نباید پنکک را بر روی پوست صورت بکشید شاید حتما باید به آرامی ضربه‌ بزنید ، این عمل سبب ثابت‌ و فیکس گردیدن خودآرایی روی پوست‌ می گردد و از سمتی ، پوشش زیادی برای پوست صورت در پی خواهد داشت .

3 . سفارش کارشناسان آرایشی این می باشد که برای خودآرایی های غلیظ‌ و سنگین‌ ، پنکک را به همه پوست صورت بزنید و برای خودآرایی های سبک‌ و یومیه ، روی بخش هایی از چهره که زیادتر عرق‌ می نمایند و درخشان می گردد ، یعنی بخش T چهره (پیشانی ، دماغ و چانه) .

4 . اگر پنکک را به همه پوست‌ می زنید ، الزاماً باید چک نمائید که قسمتی از آن جا نمانده باشد‌ و درصورتی‌که به بخش های ویژه ای از پوست صورت می زنید ، الزاماً باید آن را به صورت کامل محو‌ نمائید تا مرزی از آن مشاهده نشود.

5 . برخی افراد ترجیح‌ می دهند که از پنکک به تنهایی و بی کرم پودر‌ بکارگیری کنند ، که سفارش می دهیم حتماً زیر‌ آن و 10 دقیقه قبل‌ ، مرطوب‌ کننده خوب بزنید تا پنکک روی پوست‌ بنشیند .

6 . درصورتی‌که پوست‌ شما حاوی چربی می باشد ، پنکک می تواند از پاک‌ شدن‌ کرم پودر‌ و درخشان گشتن پیرایش خودداری نماید ، بنابراین آن را از خاطر نبرید .

7 . به طور حتم پنککی با رنگ مشابه رنگ پوست خویش بکارگیری نمائید برای‌اینکه اشکال روشن‌ تر‌ از‌ پوستتان ، سبب می گردد چهره خاکستری‌ رنگ به نظر‌ برسد .

طریقه درست پنکک زدن

طریقه درست پنکک زدن

اصلاح نمودن آرایش‌ صورت‌

از پنکک می توان‌ برای اصلاح‌ و تثبیت‌ و یکدست انجام‌دادن خودآرایی بکارگیری نمود به‌طورمثال چنانچه زیرسازی شما تیره‌ گشته است‌ قادر خواهید بود از پنکک روشن‌ تر بکارگیری نمائید تا رنگ زیرسازی را اندکی روشن‌ کنید .

بعضی مصرف های دیگر پنکک

از دیگر مصرف های پنکک مات‌کردن‌ اقسام رژ لب شفاف و پرحجم نمودن مژهها خواهد بود . برای مات‌کردن‌ رژ لب براق خود، قادر خواهید بود پس از زدن‌ رژ لب روی لب ، اندکی پودر صورت توسط یک ابر خشک روی آن بزنید تا رژ لب شما مات‌ گردد . برای پرحجم گشتن مژه ها ، هم با بکارگیری از یک براش ظریف اندکی پنکک به مژههای خودتان بزنید و روی آن را ریمل بزنید تا مژه ها حجیم تر به نظر برسد .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید