رنگ مو

آموزش تغییر رنگ مو تیره به روشن برای موهای شرابی و قهوه ای

آموزش تغییر رنگ مو تیره به روشن

آموزش تغییر رنگ مو تیره به روشن برای موهای شرابی و قهوه ای : تغییر رنگ مو تیره به روشن یکی از محبوب ترین روند های تغییر رنگ مو در حال حاظر است. زیر اکثر خانوم ها بر این باورند که رنگ موی بلوند آنها را زیباتر جلوه می دهد و این رنگ برای آقایان جذاب تر است. پس اگر میخواهید در ظاهر خود یک تغییر بزرگ ایجاد کنید با ما همراه باشید در بیوتی کده

خرید بهترین مارک رنگ مو ایرانی

فری لاو بهترین رنگ موی با کیفیت با قیمت مناسب و تنوع رنگ بسیار زیاد مناسب برای افراد سخت پسند و خوش سلیقه می باشد رنگ مو فری لاو رنگ مو دائمی است که قادر است رنگ موجود موها رو تغییر داده، تیره تر یا روشن تر کند. قدرت پوشش رنگ مو فری لاو برای موها عالی بوده و در هر شرایطی کاملا پایدار است. رنگ مو فری لاو بهترین مارک رنگ مو ایرانی حاوی روغن آرگان، روغن هسته ی انگور، روغن بادام، ویتامین C ، روغن نارگیل نرم کننده و حالت دهنده ی مو می باشد که باعث درخشندگی مو شده و از خشک شدن و شکنندگی مو جلوگیری می کند. این محصول حجم ۱۰۰ میل داشته و نسبت درصد ترکیب ۱ به ۱/۵ است. برای رنگ مو های معمولی اکسیدان ۶ درصد و رنگ موهای روشن کننده ۱ به ۲ اکسیدان ۹ درصد فری لاو می باشد.

چگونگی تغییر رنگ مو قهوه ای به بلوند

روند تغییر رنگ موی تیره به رنگ موی بلوند کمی طولانی تر از متد های دیگر است. اما نگران نباشید هر شخصی با هر رنگ مویی میتواند موهای بلوند داشته باشد ، فقط کافیست کمی صبر داشته و از متد درست وارد عمل شود. در این روند باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید که در ادامه آنها را آورده ایم.

نکته اول : تغییر رنگ موی تیره به روشن

اگر قبلا موهای خود را رنگ نکرده اید به این معنی است که روند کار برای شما ساده تر خواهد بود و هزینه کمتری خواهد داشت ، اما اگر قبلا موهای خود را رنگ کرده اید باید ابتدا آن رنگ را از بین ببرید.

آموزش تغییر رنگ مو تیره به روشن

آموزش تغییر رنگ مو تیره به روشن

نکته دوم : پیدا کردن سالن آرایشی مناسب

بدترین حالت ممکن این است که شما اینکار را به دست یک آرایشگر کم تجربه و ناشی بسپارید زیرا عواقب این اشتباه آسیب شدیدی به موهای شما وارد و همچنین هزینه های شما را چندین برابر میکند. پس بهتر است با کمی تحقیق بهترین سالن را انتخاب کنید و از خساست در اینکار دوری کنید.

آموزش تغییر رنگ مو تیره به روشن

آموزش تغییر رنگ مو تیره به روشن

 

خرید بهترین مارک اکسیدان ایرانی

اکسیدان به عنوان تسریع کننده فعالیت شیمیایی در رنگ مو به کار میرود اکسیدان ها انواع مختلفی دارند: اکسیدان شماره 1 یا %6 یا 20 حجمی: رنگ را فقط به طور جزئی باز می‌کند و قدرت دو یا سه درجه روشن کنندگی را دارد اکسیدان شماره 2 یا %9 یا 30 حجمی قدرت بازکنندگی و روشن‌کنندگی بالا روی موهای سفید را دارد و قدرت سه تا 5 درجه روشن کنندگی را دارد اکسیدان شماره 3 یا %12 یا 40 حجمی که فقط برای دکلره استفاده می شود و قدرت روشن‌کنندگی بالا با کمترین میزان رنگ را دارد اکسیدان فری لاو دارای کراتین و نرم کننده بوده و از حساسیت و خشکی و شکنندگی مو جلوگیری میکند و باعث تقویت نرمی و لطافت موها شده و زیبایی را به موها و چهره شما هدیه میدهد و بهترین مارک اکسیدان ایرانی می باشد و همچنین فری لاو یکی از پرفروش ترین مارک های لوازم آرایشی در ایران می باشد.

نکته سوم : تصویر رنگ موی مورد نظر را به همراه داشته باشید

تصاویر نکات بسیاری را در خود محفوظ دارند که میتوانند به آرایشگر کمک کنند که منظور شما را به خوبی درک کند. برای همین بهتر است همیشه تصویر مورد نظر را همیشه به همراه داشته باشید.

نکته چهارم : باید صبور باشید

اگر میخواهید تغییر رنگ موی تیره به پایه روشن بدون هیچ اشکالی صورت گیرد باید صبور باشید. اگر موهای شما در پایه های بسیار تیره است نباید انتظار این را داشته باشید که با یک جلسه موهای شما بلوند شود. همچنین اگر بخواهید روند کار را کوتاه تر کنید ممکن است به موهای خود آسیب وارد کنید.

آموزش تغییر رنگ مو تیره به روشن

آموزش تغییر رنگ مو تیره به روشن

چگونه رنگ مو مشکی را روشن کنیم؟

آیا به دنبال درک بهتر از چارچوب زمانی تغییر رنگ مو هستید، ما ترتیب آنرا داده ایم. با ما همراه باشید!

اگر رنگ موی شما قهوه ای روشن است باید :

تغییر رنگ موی تیره به روشن به سرعت اتفاق نمی افتد ، شما باید رنگ موی خود را تا ۲ درجه روشن تر کنید و به زیر پایه های رنگ مو بلوند بروید تا با چند جلسه رفتن به سالن های آرایشی بتوانید رنگ موی دلخواه خود را به دست آورید.

اگر رنگ موی شما قهوه ای تیره است باید :

شاید رنگ مویی در پایه های زیرین بلوند رضایت شما را جلب کند ، اما اگر فقط بلوند پلاتین ( بلوند مایل به سفید ) مد نظر شما است باید چندین جلسه را در سالن آرایشی ، صرف روشن کردن موی تیره خود کنید. در این حین برای حفظ سلامت مو و جلوگیری از ریزش آن باید بعد از هر بار رنگ کردن مو یک هفته به مو های خود استراحت بدهید.

چگونگی محافظت از موها بعد از تغییر رنگ مو به بلوند

پس از رسیدن به رنگ مو ایده آل خود ، مطمئن شوید که TLC های اضافی که مو نیاز دارد را ، به آن میرسانید. به طور مثال با استفاده از شامپو ، نرم کننده و ماسک مو میتوانید به مراقبت از موهای خود کمک کنید.

آموزش تغییر رنگ مو تیره به روشن

آموزش تغییر رنگ مو تیره به روشن

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید