رژ لب

انتخاب رژلب مناسب برای مراسم مختلف

انتخاب رژلب مناسب برای مراسم

انتخاب رژلب مناسب برای مراسم مختلف : یکی از محصولات آرایشی که در میان خانم‌ها از محبوبیت خاصی برخوردار است رژلب است. یکی از دلایل این محبوبیت رنگ‌های متفاوت این محصول آرایشی است و خانم‌ها می‌توانند باتوجه‌ به سلیقه خود برای مراسم مختلف آن را انتخاب کنند. با بیوتی کده همراه باشید.

در واقع باید گفت یکی از پایه‌های مهم آرایش در بانوان رژلب است. در زمان‌های گذشته استفاده از رنگ قرمز آن بسیار رایج بود و از محبوبیت خاصی برخوردار بود. اما امروزه باتوجه‌ به تولید رنگ‌های گوناگون مانند سابق به آن توجه نمی‌شود. انتخاب رنگ رژلب باید متناسب با رنگ پوست، رنگ مو و شکل لب باشد. اما چیزی که مهم است رنگی است که باید از آن در مراسم خاصی استفاده کنید. در ادامه مطلب اطلاعاتی در مورد انتخاب رنگ مناسب رژلب برای مراسم گوناگون ارائه می‌شود.

معمولاً افراد بهتر است از رنگ‌های متعادل رژلب استفاده کنند زیرا استفاده از رنگ‌های تند و یا خیلی تیره باعث می‌شود آرایش شما زیبا به نظر نرسد.

انتخاب رژلب مناسب برای مراسم

انتخاب رژلب مناسب برای مراسم

 

خرید اینترنتی بهترین رژ لب ایرانی از فروشگاه بیوتی کده

خرید اینترنتی رژ لب ارزان : رژ لب فری لاو بهترین مارک رژ لب ایرانی می باشد انواع رژ لب جامد در رنگ های مختلف مناسب برای همه سلیقه ها و برای ست کردن از بهترین برند ایرانی با قیمت مناسب ، فری لاو بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی می باشد. لب‌‌های‌ شما بر ظاهر زیبای صورت بی‌اندازه موثر می باشد ، رژلب یکی از لوازم آرایشی است که می‌تواند خوشگلی لب را مضاعف نماید . از این روی می‌توان رژلب را پر استفاده ترین وسیله‌ی آرایشی برای بانوان در کل دنیا نامید . برای انتخاب‌ رنگ رژ لب خوب بایستی به جنس و رنگ پوست صورت دقت نمود . مارک آرایشی فری لاو وسایل آرایش خود‌ را زیر نظر لیسانس ایتالیا تولید‌ می‌نماید و به عنوان یکی از برترین مارک های فعال‌ در حیطه آرایشی و بهداشتی‌ است . در معرفی‌ رژ لب فری لاو جامد‌ ، منحصر‌ به فرد‌ ترین خصوصیت که می‌توان به آن اشاره‌ نمود کاملا مات‌ بودن‌ آن می باشد و ماندگاری خیلی زیادی خواهد داشت. این رژ لب جامد‌ هیچگونه احساس‌ خشکی و کشیدگی روی لب شما خلق نمی کند .

رژ لب‌‌های‌ جامد‌ فری لاو ، بدلیل ماندگاری خیلی زیادی که دارند به رژلبهای 24 ساعته شناخته می شوند .

این محصول بافت بسیار نرمی داشته و سبک است همچنین ماندگاری بالایی دارد. رژ لب جامد‌ فری لاو دارای 18 رنگ متنوع‌ می‌باشند که همیشه با داشتن این همه‌ رنگ گوناگون ، رنگ رژ هایتان تکراری‌ نخواهند شد ، شما قادر خواهید بود رنگ رژ خودتان را با لباس‌ ، رنگ مو ، سایه چشم و کیف‌ خودتان ست نمائید ، اصلاً محدودیتی‌ در انتخاب‌ و خرید‌ رژلب خودتان از زاویه رنگی نخواهید داشت .

 

مصاحبه کاری و یا قرار کاری

در مصاحبه و یا قرار کاری سعی کنید از رنگ‌های ملایم و سبک رژلب استفاده کنید زیرا این رنگ‌ها ظاهر شما شیک‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دهد.

مراسم دعوت شام

درصورتی‌که به یک مهمانی برای شام دعوت شده‌اید سعی کنید از رژلبی استفاده کنید که دارای دوام بیشتری است. رنگ‌های قرمز ملایم و کم‌رنگ و یا قهوه‌ای ملایم بهترین گزینه‌ها برای این‌گونه مراسم هستند.

مهمانی دوستانه

درصورتی‌که خود را برای یک جمع دوستانه آماده می‌کنید از رژلب براق، هلویی و تم‌های نارنجی استفاده کنید.

انتخاب رژلب مناسب برای مراسم

انتخاب رژلب مناسب برای مراسم

 

قرار عصر در کافه

درصورتی‌که می‌خواهید با دوستان خود به یک کافه بروید از رژلب‌هایی با رنگ کالباسی تیره و یا صورتی استفاده کنید. این رنگ‌ها زیبایی آرایش شما را در نور طبیعی بعد ظهر بیشتر می‌کند.

آرایش روزانه

آرایش روزانه باید به‌گونه‌ای باشد که در عین سادگی درخشندگی چهره را چندبرابر کند. استفاده از رنگ‌های کالباسی برای آرایش روزانه متناسب است.

آرایش شب

برای آرایش شب پیشنهاد می‌شود از طیف رنگ‌های تیره استفاده شود. رنگ‌های آلبالویی، قهوه‌ای، زرشکی و… جزو رنگ‌هایی هستند که می‌توانید از آن‌ها در ساعات شب استفاده کنید.

رنگ مناسب برای عکاسی

رنگ‌های مات و تیره گزینه مناسبی برای مواقعی هستند که شما می‌خواهید عکس بگیرید. استفاده از این رنگ رژلب دو دلیل دارد. یک اینکه به دلیل دوام بالای این رنگ رژلب نیاز نیست شما هر دقیقه رژلب خود را ترمیم کنید. دلیل دوم اینکه رنگ‌های تیره و مات نور فلش را منعکس نمی‌کنند.

سایر نکات انتخاب رنگ رژلب

انتخاب رژلب مناسب برای مراسم

انتخاب رژلب مناسب برای مراسم

 

✅ همان‌طور که در ابتدا گفته شد رنگ پوست، فرم لب‌ها، رنگ مو و یا حتی رنگ چشم در انتخاب رژلب تأثیرگذار است. درصورتی‌که پوست شما روشن است از رنگ‌های قرمز، صورتی روشن و هلویی می‌توانید استفاده کنید. اگر پوستتان تیره است می‌توانید از رنگ‌های قرمز گیلاسی، توتی و یا بنفش روشن استفاده کنید.

✅ درصورتی‌که فرم لب‌های شما باریک است از رژلب روشن پیشنهاد می‌شود استفاده کنید. رنگ موها نیز به نوبه خود در انتخاب رنگ رژلب بی‌تأثیر نیست. رنگ‌های قرمز روشن، قهوه‌ای و صورتی برای افراد با رنگ چشم قهوه‌ای انتخاب مناسبی هستند.

✅ اگر رنگ رژلب با پوست صورت و یا فرم و رنگ صورت شما متناسب نباشد صورت شما پیر یا خسته نشان داده می‌شود. سعی کنید رنگ رژلب خود را با رنگ لباسی که می‌پوشید هماهنگ کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید