پنکک

پنکک و تاثیرات شگفت انگیز آن در آرایش

پنکک و تاثیرات شگفت انگیز آن

پنکک و تاثیرات شگفت انگیز آن در آرایش : برای اینکه خودآرایی چهره خود را تمیز‌ و مرتب‌ نمایش دهید و ناصافی ها ، جایگاه جوش‌ و آکنه را پوشش دهید از چه ابزار آرایشی بکارگیری می نمائید ؟ نخستین انتخاب که همگی دخترخانم ها به آن فکر‌ می کنند کرم پودر‌ می باشد . ولی کرم پودر‌ مصرف و اثربخشی دیگری در زیبایی‌ صورت‌ خواهد داشت . عالی ترین وسیله‌ آرایشی برای پر کردن ناصافی های چهره پنکک است‌ . بکارگیری از پنکک در پهلو کرم پودر‌ می تواند اثرگذاری بسیاری داشته باشد‌ . کرم پودر‌ لک های قهوه ای ، کک و مک را پوشش می دهد و پنکک پوست‌ را صاف می نماید . در نتیجه‌ قادر خواهید بود یک خودآرایی تمیز‌ و یکدست در پایان کار‌ داشته باشید با ما همراه باشید در فری لاو استور

خرید پنکک فری لاو

استفاده از لوازم آرایش خصوصا لوازم آرایش صورت تاثیر بسزایی در زیبایی و جلب توجه افراد و مخصوصا بانوان دارد. پایه‌ی آرایش را رنگ پوست و صافی و یک‌دست بودن آن تشکیل می‌دهد. با توجه به نیاز پوستتان و آن‌چه که بهتر روی پوستتان جوابگو است، باید یکی از مواد آرایشی پوست مثل کرم پودرهای مایع و جامد، پنکیک و یا موس‌های فشرده را انتخاب کنید. پنکیک در مقایسه با سایر محصولات از پوشش‌دهی بالاتری برخوردار است. بهتر است بدانید قبل از استفاده از پنکیک باید از یک کرم مرطوب کننده یا نرم کننده بر روی پوست بمالید تا پنکیک ماندگاری بالاتری داشته باشد و اصطلاحاً روی پوست بنشیند. پنکیک خشک و مات فری لاو بهترین پنکک ایرانی برای پوست چرب برق پوست را گرفته و مانع از مشخص شدن چربی و برق پوست میشود. این محصول به دلیل کاملا ایرانی بودن خود و سازگاری با پوست بانوان ایرانی و همچنین قیمت مناسب میتواند انتخاب مناسبی برای افراد باشد فری لاو بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی

پنکک یک وسیله‌ آرایشی خواهد بود که به صورت پودر‌ خشک ولی فشرده در اختیار بانوان قرار خواهد گرفت . پنکک به سبب ماهیت‌ پودر‌ مانند‌ بودنش از روی چهره نمی ریزد و گوله گوله نخواهد شد . با اینکه استفاده پنکک به اشخاصی که پوست صورت چرب‌ دارند افزون‌تر پیشنهاد خواهد شد ولی در فروشگاه ها برای پوست‌های‌ متفاوت چرب‌ ، خشک و معمولی پنکک وجود خواهد داشت . این وسیله‌ آرایشی دارای رنگ بندی تیره‌ و روشن خواهد بود و شما می توانید برطبق تن رنگ پوستتان از آن بکارگیری بکنید . تلاش بکنید حتما از پنکک در خودآرایی هایتان بکارگیری نمائید . منتها به اندازه کم . درصورتی‌که صورت‌ خودتان را با بستر های بی‌شمار پنکک پوشش دهید یک چهره غیرواقعی و خودآرایی غیرجذابی به شما می دهد .

پنکک و تاثیرات شگفت انگیز آن

پنکک و تاثیرات شگفت انگیز آن

اثرگذاری پنکک به علت خاصیتی که دارا است الزاماً باید مقدار چربی اندکی در ماده‌های آغازین اش باشد‌ . در نهایت برای افرادی که پوست صورت معمولی دارند پیشنهاد می گردد که با مواظبت استفاده نمایند . نخست آن را امتحان نمائید که استفاده آن روی پوست‌ صورتتان چه اثرگذاری خواهد داشت . چنانچه زن هایی که پوست‌ خشک دارند و از پنکک ناسازگار با پوستشان بکارگیری می کنند روی صورتشان ظهور مطلوبی ندارد . روی پوست صورت می ماسد و وضعیت لایه‌لایه روی چهره تولید می نماید . در نهایت خوشگلی صورتشان را کمتر خواهد نمود .

منتها افرادی که دارای پوست صورت چرب‌ هستند بکارگیری از این وسیله آرایشی می تواند خودآرایی آنها را خیلی خوشگل تر کند . مقدار چربی حاضر در پوست‌های‌ چرب‌ بسیار خواهد بود و حتی در تایم هایی که از کرم پودر‌ بکارگیری نمی کنند هم چهره براقی دارند . برقی‌ که بر اثر‌ پیرایش نمودن روی چهره تولید می گردد ظهور پیرایش تان را تصنعی می نماید . پنکک می تواند پیرایش را مات‌ و طبیعی‌ نماید . چنانچه پوست‌ صورتتان لک های تیره‌ مثل جای‌ جوش‌ ، خالهای غیرعمیق ، کک و مک ندارد‌ قادر خواهید بود حتی از کرم پودر‌ بکارگیری نکنید . یک بستر از پنکک می تواند روی صورتتان اعجاز نماید . هم لک های پوست‌ که زیاد تیره‌ نیستند را پوشش دهد هم ناصافی های پوست صورت را پر می نماید و آخرین‌ برتری این خواهد بود که خودآرایی صورتتان را مات‌ و طبیعی‌ می نماید .

تلاش بکنید در گزینش رنگ پنکک قدری مدبرانه تر اقدام نمائید . از رنگهایی بکارگیری بکنید که هم‌جوار به تنالیته پوستتان می باشد . اکنون درصورتی‌که قصد دارید پوستتان را برنز‌ بکنید از پنکک یک درجه‌ تیره‌ تر و برای روشن‌ تر گشتن پوست‌ صورتتان از یک پنکک یک درجه‌ روشن تر از پوستتان بکارگیری نمائید .

اقسام پنکک برای پوست‌های‌ گوناگون

پنکک و تاثیرات شگفت انگیز آن

پنکک و تاثیرات شگفت انگیز آن

همان گونه که مطرح شد بکارگیری از پنکک به زن هایی با پوست‌ صورت چرب‌ افزون‌تر پیشنهاد خواهد شد ولی برای پوست صورت های خشک هم پنکک وجود خواهد داشت . این وسیله‌ آرایشی به شکل چرب‌ (سوپرا) و خشک (آکوا) موجود‌ خواهد بود . افرادی که پوست صورت چرب‌ دارند حتما باید از پنککی که چربی اندکی دارا است و خشک می باشد بکارگیری کنند . در نهایت پنکک آکوا برای بانو هایی با پوست‌ صورت چرب‌ استفاده بهتری خواهد داشت . پوست‌ همگی اشخاص در طول روز‌ چندبار چربی تولید می نماید . این مقدار در اشخاص با پوست صورت چرب‌ زیادتر خواهد بود . خشک و پودری بودن‌ پنکک می تواند مقدار چربی روی پوست‌ را کنترل‌ نماید. منتها افرادی که پوست‌ خشک دارند حتما باید از ماده‌های آرایشی بکارگیری کنند که حاوی‌ چربی می باشند . در نهایت پنکک سوپرا برای زن هایی با پوست‌ صورت خشک خوب خواهد بود‌ .

اقسام پنککها یک پد اختصاصی به همراه دارند که حتما باید با یاری آن ، پودر‌ را به صورتتان بزنید . درصورتی‌که پد ویژه به همراه پنکک نبود قادر خواهید بود از قلمو آرایشی یا براش هم بکارگیری نمائید . تلاش بکنید پد آرایشی را هر‌ از گاهی عوض بکنید که محل‌ تجمع‌ و نمو میکرب نشود و به پوست‌ لطیف‌ و خیلی حساس صورتتان صدمه ای نرساند .

پنکک و تاثیرات شگفت انگیز آن

پنکک و تاثیرات شگفت انگیز آن

پنکک در آخرین‌ مرحله‌ پیرایش نمودن بکارگیری می گردد . درصورتی‌که در اثر‌ پیرایش نمودن دیگر بخش های چهره پودر‌ یا رنگی باقی‌ ماند با یاری پنکک بتوان آن را پوشش داد . خیلی از زن ها برای خودآرایی روزمره از یک کرم ضد آفتاب‌ بکارگیری می کنند و روی آن پنکک می زنند . در این وضعیت تلاش نمائید پس از زدن‌ ضد آفتاب‌ حدود 20 دقیقه صبر نمائید تا به صورت کامل جذب‌ پوست صورت گردد آن‌وقت از پنکک بکارگیری بکنید . هنگامی که از این وسیله آرایشی بکارگیری می نمائید قادر خواهید بود از تابش اشعه آفتاب‌ به صورتتان کم بکنید .

یکی از استفاده های پراهمیت پنکک ، توان فیکس کردن آرایشان خواهد بود . در بکارگیری از کانسیلر مطرح می گردد که برای اینکه ماندگاری آن را بیشتر نمایید روی کانسیلر پنکک بزنید در این صورت زمان زیادی روی صورتتان باقی‌ می ماند . یا در مورد‌ رژ لب ، چنانچه پیش از زدن‌ رژ لب مقداری پنکک روی لبتان بزنید و پس از آن رژ لب را بکارگیری نمائید مقدار ماندگاری آن روی لب هایتان بیشتر خواهد شد.

در بکارگیری از وسیله های آرایشی همواره سفارش بر مصرف و خریداری کالاهای با وضعیت کیفی خوب خواهد بود . درباره اسباب و وسیله های آرایشی که با پوست‌ صورتتان درگیر‌ می باشد این موضوع اندکی با اهمیت تر خواهد بود . پنکک نامطلوب و بدل افزون بر اینکه پیرایش زیبا و ظاهر زیبا را به شما نمی دهد‌ بساکه می تواند به پوستتان هم صدمه وارد بکند .برای خریداری یک پنکک خوب و اصل حتما باید به مغازه های معتبر آرایشی بروید . یکی از استانداردترین مارک های اسباب آرایشی که قادر خواهید بود ابزار با وضعیت کیفی خوب را با مظنه خوب و مناسب تهیه نمائید فری لاو خواهد بود . با خریداری از این مارک قادر خواهید بود از وضعیت کیفی وسیله و بها خوب آن خاطرجمع باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید