اسپری بدن

مشخصات بهترین اسپری خوشبو کننده بدن مردانه و زنانه ، برند فری لاو free love

قیمت و خرید اسپری بدن فری لاو

قیمت و خرید اسپری بدن فری لاو : برای افزایش بوی خوش بدن و لباس‌های خود از چه نوع محصولاتی استفاده می‌کنید؟ آیا به خوشبو بودن خود اهمیت می‌دهید؟ با توجه به تنوع محصولات از بادی اسپلش گرفته تا عطر و ادکلن های مختلف و اسپری‌های خوشبو کننده در بازار، این محصولات به منظور افزایش بوی خوش شما طراحی شده‌اند. در فروشگاه اینترنتی بیوتی کده صفحه اصلی دسته بندی اسپری‌های خوشبو کننده بدن بهترین رایحه‌های ادکلن‌های معروف جهان قرار دارد. در ادامه، با ما همراه شوید در بیوتی کده

تعریف اسپری خوشبو کننده

اسپری‌های خوشبو کننده، نوعی اسپری هستند که همانند ادکلن‌ها با غلظت کمتر از آنها، دارای خوشبو کننده یا فراگرنس (عصاره‌های بویایی) می‌باشند که به شما کمک می‌کنند تا خود را با بوی خوشبو محاصره کنید. قیمت اسپری‌ها نسبت به عطرها و ادکلن‌ها بسیار مناسب‌تر است.

پرفروش ترین اسپری بدن ایرانی و بهترین اسپری بدن زنانه و مردانه با قیمت مناسب

خرید اینترنتی بهترین اسپری و خوش بو کننده بدن مردانه و زنانه فری لاو با خاص ترین مدل و رایحه ها با قیمت مناسب از فروشگاه رسمی BEAUTYKADEH

تفاوت اسپری خوشبو کننده با ادکلن و عطر

در وبلاگ فروشگاه و مقاله‌ای کامل، تفاوت اسپری‌های خوشبو کننده بدن و لباس با ادکلن‌ها و عطرها و دلایل خرید این اسپری‌ها تشریح شده است. به طور خلاصه، اسپری‌ها نسبت به عطرها و ادکلن‌ها قیمت مناسب‌تری دارند، اما معمولاً پشتوانه بویایی و ماندگاری کمتری دارند. با این حال، خرید اسپری‌ها نسبت به ادکلن‌ها به صرفه‌تر است.

تفاوت اسپری‌های خوشبوکننده فری لاو با دیگر مدل‌ها

در مقایسه با اسپری‌های دیگر، اسپری‌های خوشبوکننده فری لاو از ماندگاری بسیار بیشتری برخوردارند و حتی قدرت پخش بوی بیشتری دارند. رایحه‌های گیرا، قدرت پخش بوی بالا و ماندگاری فوق‌العاده از جمله ویژگی‌های این اسپری‌ها است. می‌توان با اطمینان اظهار کرد که ماندگاری و پخش بوی این اسپری‌ها نسبت به ادکلن‌های کپی و درجه‌های 2 و 3 در بازار بسیار بیشتر و مناسب‌تر است.

همه چیز در مورد اسپری خوشبوکننده بدن

قیمت و خرید اسپری بدن فری لاو

بیشتر بخوانید: تفاوت اسپری بدن با اسپری ضدتعریق

انواع اسپری‌های خوشبوکننده

اسپری‌های خوشبوکننده بر اساس کاربردهای مختلف به سه دسته تقسیم می‌شوند. برخی از این اسپری‌ها پودری هستند و برای لباس مناسب نیستند، برخی مایع هستند و هم برای بدن و هم برای لباس قابل استفاده هستند، و برخی نیز به عنوان خوشبوکننده عمل نمی‌کنند و تنها از بد بو شدن بدن جلوگیری می‌کنند که به آنها اسپری‌های ضد تعریق معروف است.

زمان مناسب برای استفاده از اسپری خوشبوکننده

اگرچه این محصولات برای خوشبوکردن بدن طراحی شده‌اند، اما استفاده نادرست می‌تواند منجر به نتایج ناخواسته شود و حتی باعث بدبو شدن بدن شود. در اینجا نکته‌ای وجود دارد که در استفاده از این اسپری‌ها بسیار مهم است. استفاده از این محصولات بر روی لباس‌هایی که اثر عرق گرفته باشد، نتیجه عکس خواهد داشت و استفاده از آن بر روی بدن غیرتمیز نیز نتایج ناخواسته به دنبال دارد.

بهتر است این محصولات را به عنوان اسپری خوشبوکننده بر روی بدن استفاده کنید تا بر روی لباس. این عمل باعث اثر گذاری بیشتر و ماندگاری بیشتر این محصولات می‌شود. همچنین مهم است بدانید که تمام تولیدات برند فری لاو  شامل این اسپری‌ها، بدون ترکیبات شیمیایی بوده و هیچ آسیبی به لباس‌ها یا پوست بدن نخواهند زد. این محصولات حتی ضدحساسیت نیز هستند.

نحوه استفاده از اسپری بدن

قیمت و خرید اسپری بدن فری لاو

نکات مهم در استفاده از اسپری‌های خوشبوکننده

علاوه بر اهمیت زمان استفاده از این محصولات، نکات دیگری نیز وجود دارند که بر کیفیت استفاده از آنها تأثیرگذار هستند. رعایت این نکات به افزایش ماندگاری، بهتر بودن رایحه، و حتی قدرت پخش این محصولات کمک خواهد کرد. این نکات به شرح زیر می‌باشند:

  • قبل از استفاده از اسپری، قوطی را خوب تکان دهید تا مواد و رایحه درون قوطی به صورت یکنواخت مخلوط شوند و بوی آن بهتر باشد.
  • اسپری را از فاصله حداقل 15 سانتیمتری و حداکثر 30 سانتیمتری از بدن و لباس‌هایتان پاشید. فاصله کم باعث ایجاد لکه و عدم پخش مناسب بو می‌شود و فاصله زیاد نیز باعث عدم رسیدن به لباس و بدن می‌شود و مقدار زیادی از اسپری را هدر می‌دهد.
  • بعد از حمام و زمانی که بدنتان کمی مرطوب است (نه زیاد)، اسپری‌ها بیشترین اثرگذاری را دارند. استفاده از آنها در این مواقع باعث افزایش ماندگاری آنها می‌شود.
  • هرگز از اسپری و ادکلن به صورت همزمان یا از دو مدل مختلف از آنها همزمان استفاده نکنید.
  • به علت اهمیت بسیار زیاد، از اسپری‌ها بر روی لباس‌های بوگرفته یا بدن عرق کرده خود استفاده نکنید. این عمل باعث خوشبو شدن نمی‌شود بلکه باعث بوی نامطبوع می‌شود.
نحوه استفاده از اسپری بدن

قیمت و خرید اسپری بدن فری لاو

ویژگی‌های اسپری‌های خوشبوکننده بدن و لباس فری لاو

حال که اطلاعات کامل در مورد این خوشبوکننده‌های بی‌نظیر را به دست آوردید، حالا نیاز است تا برتری این محصولات نسبت به سایر محصولات در بازار و ویژگی‌های جذاب آنها را نیز بشناسید. اسپری‌های فری لاو دارای رایحه‌هایی از بهترین ادکلن‌های ساخت برترین برندهای جهان هستند و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند. اگر قادر به خرید و پرداخت هزینه بالای این ادکلن‌ها نیستید، می‌توانید از اسپری‌های مشابه با همان بو و رایحه استفاده کنید.

ماندگاری بالا از ویژگی‌هایی است که اسپری‌های موجود در لیست بالا برخوردارند. این محصولات حتی در مناطق شمال کشور با شرایط آب و هوایی متفاوت تا حدود 16 ساعت ماندگاری دارند، و این مدت زمان کافی است تا با قدرت پخش بوی خود، شما را همیشه خوشبو نگه دارند. این اسپری‌ها توانایی پخش بوی به اندازه‌ای دارند که حتی یک پاف از آنها می‌تواند یک اتاق با ابعاد 10 متری را پر کند.

قدرت پخش بوی این اسپری‌های خوشبوکننده برند فری لاو ، با توجه به مقایسه با برندها و ادکلن‌های درجه دو و سه، بسیار بیشتر و مناسب‌تر است. همچنین حجم مناسب این اسپری‌ها امکان استفاده طولانی مدت را برای شما فراهم می‌کند.

خرید اسپری خوشبوکننده بدن و لباس فری لاو

در صورتی که با رایحه اسپری بدن یا ادکلن‌ها آشنایی ندارید، خرید آنها از طریق اینترنت چالش‌برانگیز خواهد بود. زیرا امکان تشخیص بوی آنها و تجربه رایحه برخی از محصولات اینترنتی ممکن نیست. اما اگر رایحه‌ای را می‌شناسید، انتخاب اسپری خوشبوکننده از برند فری لاو با تضمین رایحه‌های جهانی معروف و محبوب، به شما امکان خرید آنلاین را می‌دهد بدون نیاز به تست حضوری.

همه چیز در مورد اسپری خوشبوکننده بدن

قیمت و خرید اسپری بدن فری لاو

اسپری خوشبوکننده بدن مردانه و زنانه فری لاو

برند فری لاو بیش از 15 رایحه مختلف از اسپری‌های خوشبوکننده برای بدن و لباس تولید کرده است. بیشتر این محصولات برای خانم‌ها و دخترانه طراحی شده‌اند، در حالی که چند مدل از آنها مناسب آقایان نیز هستند و از ادکلن‌های مردانه ساخته شده‌اند.

خرید اینترنتی لوازم آرایشی ایرانی

 

دیدگاهتان را بنویسید