راهنمای خرید, رژ لب

تشخیص رژ لب اصل

تشخیص رژ لب اصل

تشخیص رژ لب اصل : استفاده از رژلب باکیفیت مناسب و ساخته شده از مواد مناسب می‌تواند علاوه بر دوچندان کردن زیبایی یک خانم، سلامتی او را تضمین کند. رژلب‌هایی که معمولاً با نام تقلبی شناخته می‌شوند معمولاً از مواد بی‌کیفیت، سمی ساخته می‌شوند. رژلب‌های تقلبی باعث حساسیت‌های پوستی، اختلال در غدد درون‌ریز و سرطان می‌شوند. در این مقاله سعی داریم راه‌های تشخیص رژلب تقلبی از اصل را بررسی کنیم با بیوتی کده همراه باشید.

خصوصیات یک رژلب اصل چه هستند؟

رژلب اصلی دارای یک سری ویژگی‌های خاص است که آن را از نوع تقلبی متمایز می‌کند. سعی کرده‌ایم این خصوصیات را شناسایی کنیم و آن‌ها را برای افزایش آگاهی بانوان ارائه دهیم. شناخت این ویژگی‌ها به بانوان کمک می‌کند تا در هنگام خرید رژلب به‌دقت آن را بررسی کنند تا محصول تقلبی را خریداری نکنند. در ادامه به این موارد اشاره می‌کنیم.

  ماندگاری بالا

یکی از راه‌های تشخیص رژلب اصل ماندگاری بالای آن است. رژلب اصل حداقل حدود ۵ ساعت ماندگاری دارد. البته خوردن غذا و نوشیدن می‌تواند باعث کم‌رنگ‌شدن آن شود. رنگ رژلب اصل پس از استفاده به‌تدریج کم می‌شود درصورتی‌که این اتفاق نیفتد باید به اصل بودن آن شک کرد.

رژلب اصل پخش نمی‌شود

رژلب اصل بر عکس رژلب تقلبی پخش نمی‌شود و از خط لب‌ها رد نمی‌شود. رژلب‌هایی که از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند نیز پخش می‌شوند و در اصطلاح می‌ریزند.

تشخیص رژ لب اصل

تشخیص رژ لب اصل

 

خرید اینترنتی بهترین رژ لب ایرانی از فروشگاه بیوتی کده

خرید اینترنتی رژ لب ارزان : رژ لب فری لاو بهترین مارک رژ لب ایرانی می باشد انواع رژ لب جامد در رنگ های مختلف مناسب برای همه سلیقه ها و برای ست کردن از بهترین برند ایرانی با قیمت مناسب ، فری لاو بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی می باشد. لب‌‌های‌ شما بر ظاهر زیبای صورت بی‌اندازه موثر می باشد ، رژلب یکی از لوازم آرایشی است که می‌تواند خوشگلی لب را مضاعف نماید . از این روی می‌توان رژلب را پر استفاده ترین وسیله‌ی آرایشی برای بانوان در کل دنیا نامید . برای انتخاب‌ رنگ رژ لب خوب بایستی به جنس و رنگ پوست صورت دقت نمود . مارک آرایشی فری لاو وسایل آرایش خود‌ را زیر نظر لیسانس ایتالیا تولید‌ می‌نماید و به عنوان یکی از برترین مارک های فعال‌ در حیطه آرایشی و بهداشتی‌ است . در معرفی‌ رژ لب فری لاو جامد‌ ، منحصر‌ به فرد‌ ترین خصوصیت که می‌توان به آن اشاره‌ نمود کاملا مات‌ بودن‌ آن می باشد و ماندگاری خیلی زیادی خواهد داشت. این رژ لب جامد‌ هیچگونه احساس‌ خشکی و کشیدگی روی لب شما خلق نمی کند .

✅ رژ لب‌‌های‌ جامد‌ فری لاو ، بدلیل ماندگاری خیلی زیادی که دارند به رژلبهای 24 ساعته شناخته می شوند .

این محصول بافت بسیار نرمی داشته و سبک است همچنین ماندگاری بالایی دارد. رژ لب جامد‌ فری لاو دارای 18 رنگ متنوع‌ می‌باشند که همیشه با داشتن این همه‌ رنگ گوناگون ، رنگ رژ هایتان تکراری‌ نخواهند شد ، شما قادر خواهید بود رنگ رژ خودتان را با لباس‌ ، رنگ مو ، سایه چشم و کیف‌ خودتان ست نمائید ، اصلاً محدودیتی‌ در انتخاب‌ و خرید‌ رژلب خودتان از زاویه رنگی نخواهید داشت .

 

رنگ و بافت رژلب عامل تشخیص نوع اصل از تقلبی

✅ رژلب اصل و باکیفیت دارای رنگ‌دانه‌هایی است که کامل روی لب‌ها می‌نشیند. درصورتی‌که رژلب شما پس از استفاده به‌صورت لکه و یا خط‌دار روی لب‌هایتان مشخص می‌شود، اصل نیست.

✅ رژلب اصل چربی و درخشندگی متعادلی دارد و بیش از حد براق و چرب نیستند. رژلب تقلبی و بی‌کیفیت به دلیل استفاده از مواد نفتی در آن بسیار براق و چرب هستند.

تشخیص رژ لب اصل

تشخیص رژ لب اصل

سفت بودن یا نرم بودن رژلب

رژلب مناسب و اصل دارای سه ماده روغن، رنگ‌دانه و موم به نسبت متعادل است. برای تست این موضوع ابتدا مقداری از آن را روی دست خود بمالید، درصورتی‌که سفت به نظر آید نشان‌دهنده تقلبی و بی‌کیفیت بودن آن است. رژلب اصل بافت نرمی دارد و به‌راحتی می‌توان از آن برای لب‌ها استفاده کنید.

رژلب اصل یک آب‌رسان مؤثر است

یک رژلب خوب و باکیفیت درصورتی‌که به نسبت مناسبی از روغن و موم در آن استفاده شده باشد یک آب‌رسان عالی برای لب‌ها است. یکی از راه‌های شناخت اصل بودن همین موضوع است. درصورتی‌که پس از استفاده لب‌هایتان خشک شود نشانه بی‌کیفیت بودن رژلب است.

تشخیص رژ لب اصل

تشخیص رژ لب اصل

عطر و بوی رژلب

رژلب اصل و باکیفیت عطر خاصی ندارد و یا یک بوی نسبتاً ملایم دارد. این در حالی است که رژلب تقلبی بویی شبیه به پلاستیک می‌دهد. درصورتی‌که این بو از رژلبتان به مشام می‌رسد رژلب شما تقلبی است.

نکات دیگر

علاوه بر مواردی که در بالا گفته شد رژلب اصل دارای یک سری ویژگی دیگر است که شما قبل خرید باید با آن‌ها آشنا باشید. این ویژگی و نکاتی که گفته می‌شود به شما در خرید یک رژلب باکیفیت و اصل کمک می‌کند.

قیمت ارزان و غیرواقعی

 بسیاری از تولیدی‌های رژلب تقلبی از روی نمونه‌های اصلی برندهای معتبر کپی می‌زنند. قبل از خرید رژلب به این موردتوجه کنید. درصورتی‌که رژلبی را در بازار مشاهده کردید که از مارک یا برند معروفی است ولی قیمت آن ارزان‌تر از حد معمول است، شک نکنید که تقلبی است.

جعبه و بدنه رژلب

✅ برندهای معروف رژلب از جعبه‌های بسیار شکیل که اسم برند روی آن حک شده استفاده می‌کنند. این جعبه‌ها دارای هولوگرام و شماره سریال خاص خود هستند. باتوجه‌ به این موضوع شما با شماره سریال حک شده به‌راحتی می‌توانید شرکت و کشور سازنده را ردیابی کنید.

✅ بیشتر برندهای معتبر رژلب نام شرکت را علاوه بر روی جعبه روی بدنه نیز حک می‌کنند. همچنین نوع فونت استفاده شده و اندازه آن مشخص‌کننده اصالت یک محصول می‌تواند باشد. در بسیاری از نمونه‌های تقلبی نام برند حتی به‌ اشتباه و با غلط املایی درج شده است.

✅ اندازه بدنه رژلب‌هایی که اصل هستند کاملاً یکی است ولی در نمونه‌های تقلبی از یک نوع رژلب شاهد این عدم یکسان بودن اندازه‌ها هستیم.

تشخیص رژ لب اصل

تشخیص رژ لب اصل

خرید رژلب با برچسب تولید محدود ممنوع

درصورتی‌که هنگام خرید یک محصول آرایشی مانند رژلب با برچسب تولید محدود (limited edition) مواجه شدید از خرید این محصول خودداری کنید. محصولات آرایشی تولیدکنندگان معتبر هرگز از چنین برچسبی استفاده نمی‌کنند. مشاهده این برچسب بر روی یک محصول به‌نوعی شما را برای خرید آن راغب می‌کند. اما بهتر است بدانید که این یک حربه از سوی تولیدکنندگان محصولات تقلبی است.

سخن پایانی

باتوجه‌ به موارد گفته شده در بالا تشخیص یک رژلب تقلبی یا فیک از اصل برای شما آسان شده است. سعی کنید تمام محصولات آرایشی خود را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید. اکثر فروشگاه‌های معتبر به‌صورت آنلاین و حضوری محصولات خود را برای فروش ارائه می‌دهند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید