رنگ مو

انتخاب رنگ مو متناسب با چهره

انتخاب رنگ مو متناسب با چهره

انتخاب رنگ مو متناسب با چهره : آیا متوجه شده اید که اغلب یک تغییر ظریف در تن رنگ موهای شما می تواند ویژگی های صورت شما را برجسته تر کند و پوست شما را درخشان و سالم نشان دهد؟ به همین ترتیب، گاهی اوقات، پس از تغییر رنگ بسیار ملایم، متوجه می‌شوید که مثل همیشه شاداب نیستید. به احتمال زیاد، مشکل این است که رنگ موهای فعلی شما برای پوست شما مناسب نیست. بیایید ببینیم چگونه می توانید از این مشکل رایج جلوگیری کنید و بهترین رنگ مو را برای رنگ پوست خود پیدا کنید. با ما همراه باشید در بیوتی کده

خرید بهترین مارک رنگ مو ایرانی

فری لاو بهترین رنگ موی با کیفیت با قیمت مناسب و تنوع رنگ بسیار زیاد مناسب برای افراد سخت پسند و خوش سلیقه می باشد رنگ مو فری لاو رنگ مو دائمی است که قادر است رنگ موجود موها رو تغییر داده، تیره تر یا روشن تر کند. قدرت پوشش رنگ مو فری لاو برای موها عالی بوده و در هر شرایطی کاملا پایدار است. رنگ مو فری لاو بهترین مارک رنگ مو ایرانی حاوی روغن آرگان، روغن هسته ی انگور، روغن بادام، ویتامین C ، روغن نارگیل نرم کننده و حالت دهنده ی مو می باشد که باعث درخشندگی مو شده و از خشک شدن و شکنندگی مو جلوگیری می کند. این محصول حجم ۱۰۰ میل داشته و نسبت درصد ترکیب ۱ به ۱/۵ است. برای رنگ مو های معمولی اکسیدان ۶ درصد و رنگ موهای روشن کننده ۱ به ۲ اکسیدان ۹ درصد فری لاو می باشد.

چگونه رنگ پوست خود را پیدا کنید؟

انتخاب رنگ مو متناسب با چهره

انتخاب رنگ مو متناسب با چهره

ابتدا باید دریابید که پوست شما به کدام دسته ته رنگ تعلق دارد – گرم، خنک یا خنثی. حتی روشن ترین پوست ها نیز می توانند ته رنگ های متفاوتی داشته باشند. چند روش برای تعیین آن وجود دارد و برای بهترین نتیجه، توصیه می کنیم همه آنها را با هم ترکیب کنید.

  • آیا راحت برنزه می شوید؟

اگر پوست شما پس از قرار گرفتن در معرض آفتاب قرمز می شود و مستعد آفتاب سوختگی است، ته رنگ سردی دارید. اگر به راحتی برنزه می شوید، ته رنگ پوست شما گرم یا خنثی است. از آنجایی که این مورد در مورد زنان با پوست های بسیار عمیق صدق نمی کند، توصیه می کنیم از ترکیبی از همه روش ها استفاده کنید.

  • رنگ رگ های شما

در نور روز به رگ‌های مچ دست خود نگاه کنید: اگر سبز به نظر می‌رسند به این معنی است که پوست شما گرم است. اگر رگ ها آبی یا بنفش هستند، رنگ پوست شما سرد است. کسانی که نمی توانند به طور قطع بگویند رگ هایشان آبی تر است یا سبزتر، ته رنگ پوستی خنثی دارند.

  • پوست شما در مقایسه با چیزی خنثی است

یک تی شرت سفید بپوشید یا فقط یک ورق کاغذ را در کنار صورت خود قرار دهید و در اتاقی با نور خوب به آینه نگاه کنید (نور طبیعی بهترین است). اگر صورت شما زرد به نظر می رسد، رنگ های گرم غالب است. اگر گلگون است، احتمالاً ته رنگ سردی دارید. اگر هیچدام از دو مورد نبود احتمالاً ته رنگ پوست شما خنثی است.

خرید بهترین مارک اکسیدان ایرانی

اکسیدان به عنوان تسریع کننده فعالیت شیمیایی در رنگ مو به کار میرود اکسیدان ها انواع مختلفی دارند: اکسیدان شماره 1 یا %6 یا 20 حجمی: رنگ را فقط به طور جزئی باز می‌کند و قدرت دو یا سه درجه روشن کنندگی را دارد اکسیدان شماره 2 یا %9 یا 30 حجمی قدرت بازکنندگی و روشن‌کنندگی بالا روی موهای سفید را دارد و قدرت سه تا 5 درجه روشن کنندگی را دارد اکسیدان شماره 3 یا %12 یا 40 حجمی که فقط برای دکلره استفاده می شود و قدرت روشن‌کنندگی بالا با کمترین میزان رنگ را دارد اکسیدان فری لاو دارای کراتین و نرم کننده بوده و از حساسیت و خشکی و شکنندگی مو جلوگیری میکند و باعث تقویت نرمی و لطافت موها شده و زیبایی را به موها و چهره شما هدیه میدهد و بهترین مارک اکسیدان ایرانی می باشد و همچنین فری لاو یکی از پرفروش ترین مارک های لوازم آرایشی در ایران می باشد.

کدام رنگ مو برای رنگ پوست شما بهترین است؟

انتخاب رنگ مو متناسب با چهره

انتخاب رنگ مو متناسب با چهره

قاعده کلی این است که ته رنگ پوست سرد با رنگ موی سرد جذاب تر به نظر می رسد، در حالی که ته رنگ پوست گرم با رنگ موی گرم بهتر به نظر می رسد. به این ترتیب، هماهنگی رنگ مو با رنگ پوست، چهره شما را برجسته می کند و ویژگی های شما را نمایان می کند.

با این حال، گاهی اوقات انتخاب یک تن مخالف می تواند تضاد قابل توجهی ایجاد کند. به عنوان مثال، یک پوست کک‌مکی بسیار روشن و خنک با سایه موی مسی گرم فوق‌العاده به نظر می‌رسد. بیایید روش های مختلف را برای یافتن مناسب ترین رنگ مو برای رنگ پوست خود با هم مقایسه کنیم.

پوست روشن با ته رنگ گرم

دختران با پوست روشن اغلب به طور طبیعی بلوند هستند و اگر این توصیف برای شما صدق می کند، توصیه می کنیم برای هماهنگی با پوست گرم خود، به رنگ موی بلوند عسلی و طلایی نگاه کنید. موهای خود را بیش از نیم تن تیره تر رنگ نکنید – این کار باعث می شود که موهای شما شسته شده به نظر برسند.

کسانی که موهایی به طور طبیعی تیره تر و پوست روشن با ته رنگ گرم دارند، می توانند بین رنگ موهای قهوه ای سرد و قهوه ای گرم یکی را انتخاب کنند. رنگ‌های سبزه‌ای گرم مانند شکلات شیری، کاراملی یا قهوه‌ای طلایی رنگ‌های گرم را در پوست شما تکمیل می‌کنند و بر چشم‌های فندقی و سبز تأکید دارند.

رنگ قهوه ای خاکستری سرد تضادی با رنگ پوست گرم ایجاد می کند و رنگ چشم آبی یا خاکستری را برجسته می کند. رنگ‌های سردتر معمولاً سریع‌تر محو می‌شوند، بنابراین ممکن است برای حفظ سایه از شامپوی نقره‌ای استفاده کنید.

پوست روشن با ته رنگ خنثی

پوست روشن با ته رنگ خنثی با رنگ موهای گرم و سرد به همان اندازه خوب به نظر می رسد. با این حال، اگر قصد دارید جوان تر و درخشان تر به نظر برسید، سایه های گرم تری را انتخاب کنید. به طور کلی، رنگ‌های موی گرم‌تر و روشن‌تر، یک اثر ضد پیری فوری ایجاد می‌کنند.

پوست روشن با ته رنگ سرد

در انتخاب رنگ مو برای پوست های کم رنگ باید دقت بیشتری داشته باشید. نمی توانید با رنگ های خاکستری و یخی برای تکمیل رنگ پوست چینی اشتباه کنید. همچنین، سایه های سرد قرمز و بنفش تیره برای این رنگ چهره جذاب به نظر می رسد. در حالی که رنگ های برنجی و زرد می توانند پوست شما را کدر نشان دهند، این بدان معنا نیست که نمی توانید رنگ موی گرم برای موهایتان استفاده کنید. بلوند توت فرنگی و مسی می توانند تضاد زیبایی ایجاد کنند و چهره شما را تقویت کنند. ما توصیه می کنیم از رنگ شناس خود بخواهید که یک سایه نمونه روی صورت شما قرار دهد تا به شما در تصمیم گیری کمک کند.

انتخاب رنگ مو متناسب با چهره

انتخاب رنگ مو متناسب با چهره

پوست متوسط با ته رنگ گرم

قهوه ای عسلی با برخی از هایلایت های کاراملی بهترین گزینه برای پوست متوسط گرم است. این رنگ مو باعث برنزه شدن شما می شود و پوست شما را درخشان و سالم نشان می دهد.

پوست متوسط با ته رنگ خنثی

بدون شک، دخترانی که رنگ پوست خنثی دارند، می توانند هر رنگ موی ممکنی از جمله سایه های پر جنب و جوش مانند موهای صورتی، آبی، سبز، زرد یا حتی رنگین کمانی را انتخاب کنند. تنها چیزی که قبل از آزمایش باید در نظر بگیرید کیفیت و وضعیت موهای شماست.

انتخاب رنگ مو متناسب با چهره

انتخاب رنگ مو متناسب با چهره

پوست متوسط با ته رنگ سرد

رنگ های سرد بهترین گزینه برای تقویت این رنگ هستند: همه چیز از dirty blonde گرفته تا شکلاتی پررنگ برای شما مفید است. در رنگ پوست های سرد اغلب قرمزی پوست قابل مشاهده است. اگر این موضوع برای شما آشناست، بهتر است از رنگ موی قرمز و بنفش واقعی خودداری کنید.

پوست تیره با ته رنگ گرم

برای پوست های تیره رنگ موهای جذاب زیادی وجود دارد. با این حال، اگر می خواهید ته رنگ گرم پوست خود را تقویت کنید، رنگ موهای گرم و غنی را انتخاب کنید. در حالی که ریشه‌ها را عمیق‌تر و طبیعی‌تر نگاه می‌دارد، به سراغ بالیاژ طلایی یا امبر بروید – این رنگ مو به‌ویژه برای رنگ‌های پوست زیتونی جذاب است.

پوست تیره با ته رنگ خنثی

اگر پوست شما تیره با ته رنگ خنثی است، رنگ های سرد و گرم به یک اندازه به چهره شما می آیند. سعی کنید هر دو رنگ خاکستری و طلایی را آزمایش کنید، اما در حالت ایده آل، در همان سطح عمق موهای طبیعی خود بمانید.

پوست تیره با ته رنگ سرد

رنگ پوست تیره نیز می تواند رنگ های سرد قابل توجهی داشته باشد. رنگ موی مناسب برای این رنگ، رنگی است که به رنگ طبیعی صاحب آن نزدیک است: قهوه ای تیره سرد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا متوجه شوید رنگ پوست شما چیست؟ و مهم‌تر از آن، برای یافتن سایه مناسب رنگ مو به شما کمک کرده باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید