دانستنی های آرایشی

نکات مهم در مورد لوازم آرایشی

نکات مهم در مورد لوازم آرایشی

نکات مهم در مورد لوازم آرایشی : استفاده از لوازم‌ آرایش باکیفیت عالی نه‌تنها سلامت پوست بانوان را تضمین می‌کند بلکه باعث می‌شود از لوازم‌ آرایش به طور احسنت استفاده کنند و این امر یک خانم را از استفاده از لوازم آرایشی متعدد بی‌نیاز می‌کند. امروزه استفاده از لوازم‌آرایش مناسب و باکیفیت برای بانوان از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا استفاده از این لوازم نهایت هنر یک خانم را نشان می‌دهد و سبب می‌شود زیبایی او طبیعی‌تر جلوه کند. با بیوتی کده همراه باشید.

وسایلی که یک خانم زیبا برای استفاده از آنها جهت آرایش نیاز دارد شامل رژگونه، برس برجسته کننده، پوشاننده، فر مژه است و مهم نیست که چه تعداد از این اقلام در دسترس او باشد و مهم این است که این لوازم کیفیت مناسبی داشته باشند.

شکل ظاهری:

برخی از لوازم‌ آرایشی که در فروشگاه‌ها، دربسته بندی‌های شیک و چشم‌نواز موجود هستند،به همراه چند وسیله رایگان مانند اسفنج و برس ارائه می‌شوند ولی این لوازم جنبه ظاهری دارند و از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند.

کرم‌پودر یا کرم مایع آرایشی مناسب:

نکات مهم در مورد لوازم آرایشی

نکات مهم در مورد لوازم آرایشی

استفاده از اسفنجی که مناسب باشد سبب می‌شود آرایش صورت شما یکنواخت باشد و اسفنج‌ها با لبه‌های گرد به‌راحتی روی پوست حرکت می‌کنند. اگر پوست صورت شما حساس است سعی کنید اسفنجی که انتخاب می‌کنید لاتکس نباشد.

نکته مهم: لاتکس‌های آرایشی میزان مصرف مواد مرطوب‌کننده و کرم‌پودر را افزایش می‌دهد و استفاده از آن سخت است و با اولین شستشوی صورت مواد آرایشی پخش می‌شوند.

خرید بهترین کرم پودر ایرانی

کرم پودر پمپی فری لاو محصولی فوق العاده با پوشش‌دهی عالی و یکدست، دوام و ماندگاری بسیار بالا، حاوی ویتامین E برای حفظ رطوبت و تقویت پوست می‌باشد. این محصول کاملا طبیعی، بدون اسانس بوده و کنترل کننده چربی پوست است. این محصول ساخت کشور ایران است که توسط مواد اولیه اروپایی تولید می‌شود.

برند فری لاو یا (FREE LOVE) یک برند فوق العاده با کیفیت ایرانی است. محصولات این برند بر اساس آخرین استاندارد ها و روش‌ های تولید محصولات آرایشی و با استفاده از عالی‌ ترین سطح از کیفیت مواد اولیه اروپایی تولید می شود. یکی از محصولات فوق العاده این برند کرم پودر فری لاو است. کرم پودرهای این برند در مدل های متفاوتی تولید شده است. پوشش دهی عالی، فرمولاسیون طبیعی فاقد اسانس، نرم و سبک و مخملی، رنگدهی بالا از مزیت های این محصول است.

روش استفاده از رژگونه مناسب:

نکته مهمی که در استفاده از رژگونه باید توجه شود، برس رژگونه است که باید پرمو باشد و موهای آن گرد باشند تا به‌صورت یکنواخت و آسان روی صورت حرکت کند. مسیر حرکت آن روی صورت نباید به‌صورت حلقوی باشد و بهتر است به‌صورت مورب و مایل باشد تا یکنواخت روی صورت پخش شود. شست‌وشوی مداوم یکی از نکات حائز اهمیت در مورد آن است. بهتر است از برسی که موهای صاف دارد استفاده کنید.

روش استفاده از سایه چشم:

نکات مهم در مورد لوازم آرایشی

نکات مهم در مورد لوازم آرایشی

برس سایه چشم باید به‌گونه‌ای باشد که بتوان سایه چشم را به طور یکنواخت و لایه‌ای نازک روی پلک چشم پخش کرد. برای پخش کردن یا کشیدن سایه چشم انواع مختلفی از برس موجود است که می‌توان از آنها استفاده کرد اما برسی که پهن و نرم باشد مناسب‌ترین گزینه است. برس باریک موجود در بسته‌بندی‌های سایه چشم مخصوص کشیدن خط باریک در طول مژه‌هاست. مشکلی که این نوع برس‌ها دارند این است که دسته آنها کوتاه است و برای ترکیب رنگ‌ها مناسب نیستند.

روش استفاده از پودر پنکک به‌صورت حرفه‌ای:

نکات مهم در مورد لوازم آرایشی

نکات مهم در مورد لوازم آرایشی

برس پنکک باید به‌گونه‌ای باشد که پودر پنکک به‌صورت یکنواخت در نقاط مختلف پوست صورت پخش شود و برجستگی‌ها و فرورفتگی‌های صورت را بپوشاند. نکته مهم این است که این برس‌ها و اسفنج آنها در اوایل خوب کار می‌کنند اما پس از مدتی کیفیت خود را از دست می‌دهند و کار با آنها دشوار می‌شود. بهتر است این برس‌ها و اسفنج‌ها را هرچند بار بشویید زیرا محل رشد باکتری‌هاست.

خرید بهترین پنکک ایرانی

استفاده از لوازم آرایش خصوصا لوازم آرایش صورت تاثیر بسزایی در زیبایی و جلب توجه افراد و مخصوصا بانوان دارد. پایه‌ی آرایش را رنگ پوست و صافی و یک‌دست بودن آن تشکیل می‌دهد. با توجه به نیاز پوستتان و آن‌چه که بهتر روی پوستتان جوابگو است، باید یکی از مواد آرایشی پوست مثل کرم پودرهای مایع و جامد، پنکیک و یا موس‌های فشرده را انتخاب کنید. پنکیک در مقایسه با سایر محصولات از پوشش‌دهی بالاتری برخوردار است. بهتر است بدانید قبل از استفاده از پنکیک باید از یک کرم مرطوب کننده یا نرم کننده بر روی پوست بمالید تا پنکیک ماندگاری بالاتری داشته باشد و اصطلاحاً روی پوست بنشیند. پنکیک خشک و مات فری لاو بهترین پنکک ایرانی برای پوست چرب برق پوست را گرفته و مانع از مشخص شدن چربی و برق پوست میشود. این محصول به دلیل کاملا ایرانی بودن خود و سازگاری با پوست بانوان ایرانی و همچنین قیمت مناسب میتواند انتخاب مناسبی برای افراد باشد فری لاو بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی

خرید بهترین لوازم آرایشی ایرانی در فروشگاه بیوتی کده

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید