رژ لب

دلیل استفاده خانم‌ها از رژلب جامد

دلیل استفاده خانم‌ها از رژلب جامد

دلیل استفاده خانم‌ها از رژلب جامد : یکی از لوازم آرایشی بسیار مهم و دوست‌داشتنی که بسیاری از خانم‌ها در کیف و یا میز لوازم‌آرایش خود چند عدد از آن و با رنگ‌های متنوع دارند و علاقه خاصی هم به آن دارند رژلب جامد است. برخی از رژلب‌ها ماندگاری بالایی دارند و در کل ۲۴ ساعت می‌توانند زیبایی بخش لب‌های یک خانم باشند. با بیوتی کده همراه باشید.

به‌طورکلی استفاده از رژ لب جامد و به‌خصوص رنگ‌های مات آن سبب می‌شود آرایش بانوان زیباتر به نظر برسد. اما نکته حائز اهمیت در مورد رژلب جامد مات این است که درصورتی‌که شما آن را به‌صورت روزانه استفاده کنید و به مدت زیادی روی لب بماند باعث خشکی پوست لب می‌شود و بهتر است بعد از پاک‌کردن آن از روی لب، لب‌ها را با وازلین، عسل و بالم لب که آب‌رسان هستند نرم نگه دارید و پوست لب را تقویت کنید.

دلیل استفاده خانم‌ها از رژلب جامد

دلیل استفاده خانم‌ها از رژلب جامد

یکسری ترفندها وجود دارد که به‌وسیله آنها می‌توانید ماندگاری رژلب‌های معمولی را بدون آسیب‌رسانی به پوست لب دوچندان کنید. یکی از این ترفندها استفاده از کرم‌پودر یا پنکک است و بدین صورت است که کل لب را به کرم‌پودر مات آغشته کنید و سپس با یک رژلب معمولی نواحی داخل لب را پر کنید. این کار سبب افزایش ماندگاری رژلب می‌شود.

خرید اینترنتی بهترین رژ لب ایرانی از فروشگاه بیوتی کده

خرید اینترنتی رژ لب ارزان : رژ لب فری لاو بهترین مارک رژ لب ایرانی می باشد انواع رژ لب جامد در رنگ های مختلف مناسب برای همه سلیقه ها و برای ست کردن از بهترین برند ایرانی با قیمت مناسب ، فری لاو بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی می باشد. لب‌‌های‌ شما بر ظاهر زیبای صورت بی‌اندازه موثر می باشد ، رژلب یکی از لوازم آرایشی است که می‌تواند خوشگلی لب را مضاعف نماید . از این روی می‌توان رژلب را پر استفاده ترین وسیله‌ی آرایشی برای بانوان در کل دنیا نامید . برای انتخاب‌ رنگ رژ لب خوب بایستی به جنس و رنگ پوست صورت دقت نمود . مارک آرایشی فری لاو وسایل آرایش خود‌ را زیر نظر لیسانس ایتالیا تولید‌ می‌نماید و به عنوان یکی از برترین مارک های فعال‌ در حیطه آرایشی و بهداشتی‌ است . در معرفی‌ رژ لب فری لاو جامد‌ ، منحصر‌ به فرد‌ ترین خصوصیت که می‌توان به آن اشاره‌ نمود کاملا مات‌ بودن‌ آن می باشد و ماندگاری خیلی زیادی خواهد داشت. این رژ لب جامد‌ هیچگونه احساس‌ خشکی و کشیدگی روی لب شما خلق نمی کند .

رژ لب‌‌های‌ جامد‌ فری لاو ، بدلیل ماندگاری خیلی زیادی که دارند به رژلبهای 24 ساعته شناخته می شوند .

این محصول بافت بسیار نرمی داشته و سبک است همچنین ماندگاری بالایی دارد. رژ لب جامد‌ فری لاو دارای 18 رنگ متنوع‌ می‌باشند که همیشه با داشتن این همه‌ رنگ گوناگون ، رنگ رژ هایتان تکراری‌ نخواهند شد ، شما قادر خواهید بود رنگ رژ خودتان را با لباس‌ ، رنگ مو ، سایه چشم و کیف‌ خودتان ست نمائید ، اصلاً محدودیتی‌ در انتخاب‌ و خرید‌ رژلب خودتان از زاویه رنگی نخواهید داشت .

یکی از کارهای خلاقانه خانم‌ها ترکیب چند رژلب با رنگ‌های مختلف و حاصل آن به‌دست‌آوردن یک رنگ خاص است. در واقع این یکی از ویژگی‌های رژلب جامد قابلیت ترکیب رنگ‌های متنوع آن با هم است. شرکت‌های مختلف تولید لوازم آرایشی به این علاقه بانوان پی برده و شروع به تولید یک نوع رژلب جامد کرده‌اند که می‌توان آنها را به‌راحتی با هم ترکیب کرد.

دلیل استفاده خانم‌ها از رژلب جامد

دلیل استفاده خانم‌ها از رژلب جامد

رژلب پالتی نوعی رژلب است که در زمینه ترکیب چند رژلب به خانم‌ها کمک می‌کند تا به‌راحتی این کار را انجام دهد. رژلب پالتی دارای یک ظرف است که در آن چند رنگ مختلف از رژلب موجود است و به‌وسیله یک براش مخصوص می‌توان رنگ‌های مختلف را ترکیب و استفاده نمود.

اما نکته مهمی که در استفاده از رژلب پالتی باید به آن دقت شود این است که بعد از هر بار استفاده از براش آن باید آن را شستشو داد زیرا محل تجمع انواع باکتری و آلودگی است. استفاده از یک رژلب که کار آرایش را آسان کند در رأس تمام انتخاب‌های یک خانم در فروشگاه‌های لوازم‌آرایش قرار دارد. نوعی رژلب جامد تولید می‌شود که مانند خط لب است ولی مقداری قطورتر است و استفاده از آن آسان‌تر می‌باشد.

دلیل استفاده خانم‌ها از رژلب جامد

دلیل استفاده خانم‌ها از رژلب جامد

رژلب جامد مدادی که از نوک‌تیز آن برای خط لب و از پهنای آن برای لب استفاده می‌شود به‌نوعی کار را برای خانم‌ها آسان کرده است. تراش آن کمی بزرگ‌تر از رژلب‌های معمولی است. سعی کنید از رژلبی استفاده کنید که کیفیت بالایی دارد تا به پوست لب آسیبی وارد نشود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید