پنکک

چرا باید از پنکک استفاده کنیم؟

چرا باید از پنکک استفاده کنیم؟

چرا باید از پنکک استفاده کنیم؟ یکی از مواردی که شاید گمان کنید بکارگیری آن در آرایش تاثیر چندانی ندارد پنکک می باشد. در این نوشته قصد داریم شما را با این محصول آرایشی آشنا کنیم و بگوییم چه تاثیراتی می تواند در آرایش و نمای کلی قیافه شما داشته باشد. بنابراین اگر شما هم به دنبال این هستید که آیا از این ماده آرایشی استفاده کنید یا خیر پیشنهاد می کنیم ابتدا این مطلب را مطالعه نمایید سپس تصمیم بگیرید. با بیوتی کده همراه باشید.

پنکک چیست؟

یک محصول آرایشی است که به صورت پودر خشک فشرده در یک پالت قرار می گیرد و با کمک یک براش یا یک پد روی صورت زده می شود. این محصول به دلیل وضعیت پودر مانند بودنش از روی صورت نمی ریزد و گوله گوله نمی گردد. برای اینکه آرایشتان را تمیز، مرتب و بی عیب و نقص نشان دهید و ناهمواری ها، جای جوش و آکنده را کاور کنید می توانید از بعضی محصولات آرایشی استفاده کنید که به پوشاندن عیوب ظاهری پوستتان کمک کند. اولین گزینه که تمام خانم ها به آن فکر می کنند کرم پودر است. اما کرم پودر کاربرد و تاثیر دیگری در زیبایی صورت دارد. بهترین وسیله آرایشی برای کاور کردن ناهمواری های صورت پنکک است. استفاده از این کالای آرایشی در کنار کرم پودر و البته کانسیلر می تواند اثر بسیار عالی داشته باشد. کرم پودر لکه های قهوه ای، کک و مک را می پوشاند و پنکک پوست را یکدست می کند. در نتیجه می توانید یک آرایش تمیز و بی نقص در پایان کار داشته باشید.

چرا باید از پنکک استفاده کنیم؟

چرا باید از پنکک استفاده کنیم؟

 

خرید اینترنتی بهترین پنکیک ایرانی

چه کسانی از پنکک استفاده نکنند؟

با اینکه مصرف پنکک به اشخاصی که پوست چرب دارند بیشتر سفارش می گردد اما در فروشگاه ها برای پوست های مختلف چرب، خشک و نرمال پنکک وجود دارد. این وسیله آرایشی دارای رنگ بندی تیره و روشنی است و شما می تواند بر طبق تن پوستی خودتان از آن بکارگیری کنید.

تلاش کنید حتما از پنکک در آرایش هایتان استفاده کنید. اما به میزان اندک. اگر صورت خودتان را با لایه های زیاد پنکک پوشش دهید یک صورت مصنوعی و آرایش غیر طبیعی حاصل تلاش شما خواهد شد.

پنکک به دلیل خاصیتی که دارد باید میزان چربی کمی در مواد اولیه اش باشد. در نتیجه برای اشخاصی که پوست معمولی دارند سفارش می گردد که با احتیاط مصرف شود. ابتدا آن را تست کنید که مصرف آن روی پوست صورتتان چه تاثیری دارد.پنکک باید از تست پوشانندگی سربلند بیرون آید.

خانم هایی که پوست خشک دارند و از پنکک نامناسب با پوستشان بکارگیری کنند روی صورتشان جلوه خوبی نخواهد داشت. روی پوست می ماسد و حالت پوسته پوسته روی صورت خلق می کند. در نهایت زیبایی ظاهرشان را کم می نماید. اگر خانمی با پوست خشک قصد داشت از این محصول آرایشی استفاده کند توصیه می کنیم حتما قبل از استفاده، صورت خود را آماده دریافت پنکک کند. به این معنا که ابتدا صورت خود را با کرم های مرطوب کنند و آبرسان مرطوب نمایید تا خشکی صورت کمی کاسته شود و آماده دریافت پنکک گردد.

چرا باید از پنکک استفاده کنیم؟

چرا باید از پنکک استفاده کنیم؟

چه کسانی از پنکک استفاده کنند؟

اما اشخاصی که دارای پوست چرب هستند بکارگیری از این وسیله آرایشی می تواند آرایش آن ها را بسیار گیرا تر کند. میزان چربی موجود در پوست های چرب زیاد است و حتی در اوقاتی که از کرم پودر بکارگیری نمی کنند صورت درخشانی دارند. برقی که بر اثر آرایش کردن روی صورت خلق می شود جلوه آرایش تان را مصنوعی می کند. پنکک می تواند آرایش را مات و طبیعی کند. اگر پوست صورتتان لکه های تیره مانند جای جوش، خال های سطحی، کک و مک ندارد می توانید حتی از کرم پودر بکارگیری نکنید. یک لایه از پنکک می تواند روی صورتتان غوغا کند. هم لکه های پوست که خیلی تیره نیستند را کاور کند هم ناهمواری های پوست را پر می کند و آخرین مزیت این است که آرایش صورتتان را مات و طبیعی می کند.

سعی کنید در انتخاب رنگ پنکک کمی وسواس تر باشید. از رنگ هایی استفاده کنید که نزدیک به تن پوستتان است. حالا اگر قصد دارید پوستتان را برنز کنید از پنکک یک درجه تیره تر و برای روشن تر شدن پوست صورتتان از یک پنکک یک درجه روشن تر از پوستتان بکارگیری کنید.

چرا باید از پنکک استفاده کنیم؟

چرا باید از پنکک استفاده کنیم؟

چه پنککی بخریم؟

همانطور که گفتیم استفاده از این محصول آرایشی به خانم های پوست چرب بیشتر پیشنهاد می شود اما برای پوست های خشک هم پنکک وجود دارد. این وسیله آرایشی به صورت چرب (سوپرا) و خشک (آکوا) موجود است. افرادی که پوست چرب دارند باید از محصولی که چربی اندکی دارد و خشک است بکارگیری کنند. در نتیجه پنکک آکوا برای خانم های پوست چرب کاربرد بهتری دارد. پوست همه افراد در طول روز چندبار چربی تولید می کند. این مقدار در افراد پوست چرب زیادتر خواهد بود. خشک و پودری بودن پنکک می تواند میزان چربی روی پوست را کنترل نماید.

اما اشخاصی که پوست خشک دارند باید از لوازم آرایشی بکارگیری کنند که حاوی چربی می باشند. در نتیجه پنکک سوپرا برای خانم های پوست خشک مناسب خواهد بود.

نکات مهم در استفاده از پنکک

یکی از کاربردهای پراهمیت این کالای آرایشی، قدرت فیکس کردن آرایشتان است. در استفاده از کانسیلر گفته می شود که برای اینکه ماندگاری آن را افزایش دهید روی کانسیلر از این محصول آرایشی پرکاربرد بکارگیری کنید.با اینکه مدت زمان بیشتری روی صورتتان باقی می ماند. یا در مورد رژ لب، اگر قبل از زدن رژ لب کمی پنکک روی لبتان بزنید و بعد از آن رژ لب را بکارگیری کنید مدت ماندگاری آن روی لب هایتان زیادتر می گردد.

خیلی از خانم ها برای آرایش سبک روزانه از یک کرم ضد آفتاب بکارگیری می کنند و روی آن پنکک می زنند. در این حالت سعی کنید بعد از زدن ضد آفتاب حدود بیست دقیقه صبر نمایید تا کاملا جذب پوستتان گردد بعد از این محصول آرایشی استفاده کنید. در ضمن هنگامی که از این وسیله آرایشی بکارگیری می کنید می توانید از مقدار اشعه مضر خورشید به صورتتان کم کنید.

این وسیله آرایشی دارای یک پد مخصوص هستند که باید با کمک آن، پودر را به صورتتان بزنید. اگر پد مخصوص در دسترس نبود می توانید از قلمو آرایشی یا براش هم استفاده کنید. سعی کنید پد آرایشی را هر چند وقت یک بار تعویض کنید که محل تجمع و رشد باکتری نشود و به پوست لطیف و حساس صورتتان آسیبی وارد نشود.

این کالای آرایشی در مرحله پایانی آرایش بکارگیری می گردد. اگر در اثر آرایش کردن دیگر بخش های صورت پودر یا رنگی باقی ماند با کمک این محصول بتوان آن را پوشاند.

در استفاده از لوازم آرایشی همیشه توصیه بر استفاده و خرید محصولات باکیفیت و اورجینال بوده است. در مورد وسایل و ابزارهای آرایشی که با پوست صورتتان سروکار دارد این قضیه اندکی مهم تر است.

پنکک نامرغوب و بدل علاوه بر اینکه آرایش جذاب و زیبایی را به شما نمی دهد بلکه می تواند به پوستتان هم لطمه جدی وارد کند.برای خرید یک محصول مطلوب و اصل باید به فروشگاه های معتبر آرایشی مراجعه کنید. محصول نامرغوب باعث ایجاد لکه های بیشتر سفید و قهوه ای روی پوستتان خواهد شد.

برای خرید پنکک مناسب و البته اصل می توانید به فروشگاه بیوتی کده مراجعه نمایید. مزیت هایی که با استفاده از این محصول از این برند به دست می آورید این است که می توانید رنگی متناسب با پوستتان انتخاب نمایید چون تنوع رنگی زیادی دارد. انتخاب رنگ مناسب با پوست آرایش را طبیعی می کند. پوشش مخلمی و ابریشمی به پوستتان می دهد و این نشان دهنده اصل و مرغوب بودن پنکک است. به خوبی روی پوست می نشیند و به چهره شما حالت طبیعی و زیبایی میدهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید