پنکک, راهنمای خرید

روش شناسایی پنکک خوب در ده دقیقه

روش شناسایی پنکک خوب در ده دقیقه

روش شناسایی پنکک خوب در ده دقیقه : اگر از خانم هایی که به صورت حرفه ای آرایش می کنند بپرسیم که از بین پنکک، رژ لب، ریمل، کانسیلر، کرم پودر و… کدام وسیله آرایشی است که می تواند تاثیر آرایش را بالا ببرد قطعا به پنکک اشاره خواهند کرد. تکنیک های آرایش در اینکه یک نوع آرایش بسیار زیبا و دلنشین خواهد بود و برخی دیگر حتی زیبایی فرد را زیر سوال می برد بسیار تاثیر گذار است. اما نکته ای که قبل از این باید یادآوری کنیم استفاده از لوازم آرایشی مرغوب است. همه می گویند لوازم آرایش اصل بخر، لوازم آرایشی که مناسب پوست است را خریداری کن تا بتوانید آرایش منحصر به فردی را به خودتان هدیه کنید. در این مقاله می خواهیم نکاتی را مطرح کنیم تا با کمک آن بتوانید پنکک مناسب و باکیفیت خریداری کنید پس با ما همراه باشید در بیوتی کده

خرید پنکک فری لاو

استفاده از لوازم آرایش خصوصا لوازم آرایش صورت تاثیر بسزایی در زیبایی و جلب توجه افراد و مخصوصا بانوان دارد. پایه‌ی آرایش را رنگ پوست و صافی و یک‌دست بودن آن تشکیل می‌دهد. با توجه به نیاز پوستتان و آن‌چه که بهتر روی پوستتان جوابگو است، باید یکی از مواد آرایشی پوست مثل کرم پودرهای مایع و جامد، پنکیک و یا موس‌های فشرده را انتخاب کنید. پنکیک در مقایسه با سایر محصولات از پوشش‌دهی بالاتری برخوردار است. بهتر است بدانید قبل از استفاده از پنکیک باید از یک کرم مرطوب کننده یا نرم کننده بر روی پوست بمالید تا پنکیک ماندگاری بالاتری داشته باشد و اصطلاحاً روی پوست بنشیند. پنکیک خشک و مات فری لاو بهترین پنکک ایرانی برای پوست چرب برق پوست را گرفته و مانع از مشخص شدن چربی و برق پوست میشود. این محصول به دلیل کاملا ایرانی بودن خود و سازگاری با پوست بانوان ایرانی و همچنین قیمت مناسب میتواند انتخاب مناسبی برای افراد باشد فری لاو بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی

انتخاب پنکک مناسب برای شما

روش شناسایی پنکک خوب در ده دقیقه

روش شناسایی پنکک خوب در ده دقیقه

قطعا پوستتان را می شناسید. اینکه پوستتان چرب است یا خشک و یا نرمال؟ شناسایی نوع پوست در انتخاب نوع پنکک بسیار موثر است. چرا که هر پنککی برای یک نوع پوست طراحی و تولید می شود. پنکک پوست چرب با پنککی که برای پوست خشک تعریف شده است از نظر مواد اولیه بسیار متفاوت می باشد. بهترین پنکک برای پوست خشک نوعی است که حاوی میزان کمی چربی است. این چربی باعث می شود به خوبی روی پوست خشک جذب شود و پوست را دچار خشکی مفرط نکند.

پنکک آکوا پنککی است که بیس آن آب می باشد. این نوع پنکک فاقد چربی است و برای پوست های چرب بهترین انتخاب می باشد. این نوع پنکک می تواند چربی موجود در پوست را کنترل کند و به خوبی روی پوست بنشیند.

اگر بعد از استفاده از پنکک پوست صورتتان خشک تر شد، آرایش روی صورتتان ماسید، صورتتان پوسته پوسته شد، پوستتان شروع به خارش کرد بدانید که پنکک مناسبی برا پوستتان خریداری نکردید.

خرید پنکک باید از تست کاور و پوشانندگی سربلند بیرون بیاید. پنکک های مرغوب و اصل می توانند به خوبی تمام ناهمواری ها و حتی لکه های قهوه ای صورت را بپوشاند اما در مقابل پنکک های فیک و تقلبی این میزان کاور را ندارند، به مدت بسیار کمی روی صورتتان باقی ماند و می تواند به پوست لطیف و حساس صورتتان هم آسیب بزند. پنکک هایی که کاور بالا دارند می توانند چین و چروک های پوست، لکه های قهوه ای، ناهمواری ها و فرورفتگی های آن را بپوشاند. اگر بتوانید یک پنکک خوب خریداری کنید تقریبا از استفاده کرم پودر و کانسیلر بی نیاز خواهید شد.

روش شناسایی پنکک خوب در ده دقیقه

روش شناسایی پنکک خوب در ده دقیقه

انتخاب پنکک براساس نوع بافتی که دارد. اگر یک پنکک استاندارد را دیده باشید متوجه می شوید که یک بافت نرم و ابریشمی دارد و می تواند به خوبی روی پوستتان بنشیند. این ویژگی در پنکک های تقلبی وجود ندارد. پنکک استاندارد دارای میزان رطوبت و چربی کنترل شده ای است که میزان آن بر اساس انواع پوست مشخص می شود. اگر دقت کرده باشید پنکک های تقلبی بافتی بسیار سفتی دارند که به این معنا است که بسیار خشک می باشد. این نوع پنکک ها دوام زیادی روی پوست ندارد و خیلی زود از روی پوستتان می ریزد. این نوع پنکک ها علاوه بر اینکه روی صورت شما چهره زیبایی را برجای نمی گذارد بلکه باعث به وجود آمدن لک و جوش روی صورتتان می شود. در صورت استفاده مداوم از پنکک تقلبی به صورت شما آسیب وارد خواهد شد.

اگر میخواهید پنکک روی صورتتان بسیار موثر باشد باید آن را از بین رنگ های طبیعی و متناسب با تناژ پوستتان انتخاب کنید. با این کار می دانید چهره آرایش شده شما همیشه طبیعی خواهد بود. در صورتی که بخواهید کمی آرایشتان را تیره تر کنید می توانید از پنکک یک یا درجه تیره تر استفاده کنید. باز هم در این حالت چهره شما از حالت طبیعی خارج نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

پنکک و تاثیرات شگفت انگیز آن در آرایش

دقت کنید پنککی که خریداری میکنید دارای یک پد مخصوص آرایشی باشد تا با کمک آن بتوانید صورتتان را به پنکک آغشته کند. اگر پنکک پد نداشت یک براش یا قلمو مخصوص خریداری کنید تا بتوانید پنکک را به طور کامل روی پوستتان بخوابانید. برای پنکک های آکوآ که بر پایه آب استوار است باید پد مخصوص داشته باشد. این نوع پنکک ها باید با کمک پد مرطوب رو پوست کشیده شود تا اثراتش به خوبی نمایان شود.

اگر در خرید پنکک و انتخاب آن با قیمت های بسیار پایین و ارزان مواجه شدید کمی دست نگه دارید. چند فاکتور برای تعیین قیمت یک لوازم آرایشی به خصوص پنکک وجود دارد. نوع بسته بندی پنکک و برند آن، مواد اولیه به کار رفته در آن و اینکه پنکک شما از بین برندهای ایرانی است یا خارجی می تواند قیمت آن را مشخص کند. هر چه میزان کیفیت مواد اولیه به کار رفته در پنکک مرغوب تر باشد قیمت پنکک هم بالاتر خواهد رفت. اما اگر برند شما خارجی است این نکته را در نظر بگیرید که قیمت بالای آن شاید به دلیل هزینه های واردات و گمرکی است نه به خاطر مواد اولیه درجه یک. پیشنهاد می شود از برندی خریداری کنید که شناخته شده است و به آن اطمینان دارید.

وجود برندهای متفاوت کار را برای انتخاب سخت می کنند و تشخیص پنکک اصل از تقلبی آن کار دشواری است. می توانید یکی از لوازم آرایشی را از یک برند خریداری کنید و اگر دارای کیفیت استانداری بود و به آن اطمینان کردید بقیه لوازم آرایشی مانند پنکک را نیز از همان برند خریداری کنید.

فری لاو جزء برندهای معتبر و معروف ایرانی است که می تواند لوازم آرایشی مرغوبی از قبیل رژ لب، پنکک، کرم پودر و… را با قیمت مناسب و کیفیت عالی عرضه کند. می توانید به صورت اینترنتی خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید و پس از استفاده به آن و کیفیتی که ارائه می کند اطمینان کنید.

مطالب مرتبط

1 نظر در “روش شناسایی پنکک خوب در ده دقیقه

  1. negar1385 گفت:

    تکنیک های فوق العاده ای برای تشخیص پنکک خوب بود … با تشکر از سایت خوب تون

دیدگاهتان را بنویسید