ترفندهای آرایشی

چطور برای مهمانی‌ آرایش‌ کنیم ؟

چطور برای مهمانی‌ آرایش‌ کنیم ؟ ترفند‌های‌ یک آرایش‌ چهره قشنگ و آسان برای مهمانی‌ آرایش‌ نمودن برای میهمانی عمل راحتی نخواهد بود زیرا شما قصد دارید قشنگ ، خوش‌منظر و گیرا باشید و همچنین پیرایش شما تا پایان شب هم ماندگار بماند . چنانچه بی‌نهایت درخشان باشید مانند یک گوی دیسکو دهه هفتاد دیده می شوید و چنانچه هم خیلی‌ کم خودآرایی نمائید ، انگار‌ هنوز حاضر نشده اید ! مورد دیگر این که درصورتی‌که خودآرایی اشتباهی را گزینش بکنید پیش از آنکه میهمانی حتی آغاز گردد ، پیرایش شما ریخته می شود و تماما چهره تان را لک می نماید . ما در این نوشته نکاتی آسان درباره این که به‌چه‌طریق برای ضیافت خودآرایی کنیم که تا پایان شب محافظت گردد صحبت می کنیم با ما همراه باشید در سایت رسمی فری لاو

۱- از پیش طرح‌ریزی نمائید

پیش از آن که به نکات آرایشی بپردازیم ، در آغاز به همه اشخاصی که چند دقیقه پیش از عازم‌شدن به مهمانی ، با یک ریمل خالی‌ جلوی آینه می مانند و متحیر به خودشان نگاه‌ می کنند که به چه دلیل از پیش طرح‌ریزی نکرده بودند ، توصیه خواهیم کرد که پیش از میهمانی پوشاک ، کفش‌ و همگی وسایل آرایشی و بهداشتی‌ مورد‌ احتیاج خود‌ را حاضر کنند.

۲- چهره خویش را برای خودآرایی مهیا نمائید

چطور برای مهمانی‌ آرایش‌ کنیم ؟

چطور برای مهمانی‌ آرایش‌ کنیم ؟

برای روبراه نمودن چهره در آغاز آن را با آب گرم شستشو دهید و پس‌ازآن خشک نمائید . درصورتی‌که پوست صورت شما خشک خواهد بود حدود ۲۰ دقیقه پیش از خودآرایی ، اندکی مرطوب‌ کننده مصرف بکنید تا وقت بسنده برای جذب‌ آن را داشته باشید .

۳- از کرم پایه‌ بکارگیری نمائید

عالی ترین شیوه برای این که خودآرایی شما تثبیت گردد ، بکارگیری از کرم پایه‌ خواهد بود . کل چهره خودتان را با این کرم و به یاری انگشتان خودتان پوشش دهید . این عمل سبب خواهد شد سطحی‌ صاف‌ و یکدست برای خودآرایی داشته باشید که از ربایش پیرایش بر پوست صورت خودداری می نماید و پایداری آن را بیشتر می سازد .

۴- برای کرم پایه‌ از رنگ مات‌ بکارگیری نمائید

چطور برای مهمانی‌ آرایش‌ کنیم ؟

چطور برای مهمانی‌ آرایش‌ کنیم ؟

مساله ی دیگر برای خودآرایی چهره ساده‌ و قشنگ برای میهمانی این خواهد بود که کرم پایه‌ ی رنگ مات‌ را با بکارگیری از ابر و براش آرایشی بر روی پوست صورت خودتان بمالید . اوایل آن را بر روی میانه چهره خودتان زده‌ و پس‌ازآن توسط براش ، آن را به سوی بخش های خارجی توزیع نمائید . یک پوشش‌ مطلوب بازدارنده از التهاب و برق پوست می گردد و لک‌های‌ چهره شما را پوشش میدهد . منتها در بکارگیری از آن افراط نکنید زیرا صورت شما را غیرواقعی می نماید .

خرید اینترنتی کرم پودر فری لاو

۵- در شکل نیاز از کانسیلر بکارگیری نمائید

برای کامل کردن خودآرایی پایه‌ و برطرف کردن لکه‌های‌ رنگ مانند‌ تیرگی اطراف چشم تا التهاب گونه‌ها‌ از کانسیلر بکارگیری نمائید . از خاطر نبرید که کانسیلر با رنگ سبز برای التهاب گونه‌ و رنگ صورتی برای تیرگی اطراف چشم مطلوب خواهد بود و رنگ زرد قادر است حتی پوست‌ شما را روشن‌ تر نمایش دهد‌ .

۶- خط چشم ، سایه ی چشم

چطور برای مهمانی‌ آرایش‌ کنیم ؟

چطور برای مهمانی‌ آرایش‌ کنیم ؟

قادر خواهید بود از هر رنگ سایه ای که تمایل دارید و مناسب لباس شماست برای میهمانی بکارگیری نمائید ، فقط‌ از یاد نبرید که سایه چشم انتخابی شما حتما باید ضدآب باشد‌ . تولیدات ضد آب پایداری زیادی دارند و به سادگی پخش‌ نمی گردند . چنانچه سایه ی شما بسیار درخشان می باشد در بکارگیری از آن تفریط نکنید . یک درخشندگی اندک قشنگ تر از زیاده روی در مصرف آن خواهد بود .

۷- ریمل

پیش از بکارگیری از ریمل ، در شروع با فرمژه به مژههای خویش حالت‌ دهید؛ درصورتی‌که فرمژه را به یاری سشوار اندکی گرم کرده و پس‌ازآن بکارگیری نمائید حالت‌ مژهها ثبات زیادی خواهد داشت . از تثبیت‌ کننده ی ریمل بکارگیری نمائید و آن را از بن تا نوک‌ مژه بکشید . از خاطر نبرید که دوبار از آن بکارگیری بکنید ، هرچه قطور تر گردد ماندگاری آن زیادتر می گردد .

۸- ژل ابرو

یکی دیگر از مساله های بااهمیت برای داشتن یک خودآرایی چهره آسان و قشنگ برای میهمانی ، داشتن ابروهایی بی‌عیب و نقص است؛ زیرا توجه‌ را به چشمان شما معطوف‌ می نماید . موهای اضافه‌ را با بکارگیری از موچین‌ بردارید و به یاری مداد یا ژل ابرو ترجیحا ضد آب به آن حالت‌ دهید . رنگهای تیره‌ سبب می گردد ابرو وضعیت غیرطبیعی به خود‌ بگیرد پس بیش از حد ابروهای خود را تیره نکنید.

۹- رنگ لب

چطور برای مهمانی‌ آرایش‌ کنیم ؟

چطور برای مهمانی‌ آرایش‌ کنیم ؟

رژلبهای ۲۴ ساعته بیشتر‌ از‌ رژهای معمولی ماندگاری دارند ، ازاین‌رو ناچار نخواهید بود پیوسته آن را تمدید‌ بکنید . رنگی را گزینش نمائید که شایسته رنگ پوشاک شما باشد‌ و یا سرخ کلاسیک‌ را گزینش نمائید که برای هر میهمانی شایسته خواهد بود . برای این که ماندگاری رژ لب شما زیادتر گردد پیش از بکارگیری ، لب‌های‌ خودتان را نمناک نمائید ، پس‌ازآن کرم پایه‌ روی آن بزنید و سپس از رژلب بکارگیری نمائید .

خرید اینترنتی رژ لب فری لاو

۱۰- اجازه‌ دهید خودآرایی میهمانی شما اندکی متمایز باشد‌

خودآرایی میهمانی حتما باید خوب باشد‌ و شما حس خوبی در مورد‌ آن داشته باشید؛ منتها می تواند اندکی زیادتر تر‌از‌حد متداول باشد‌ . به طورمثال قادر خواهید بود از رژلب تند تر یا خودآرایی چشم متفاوت‌ تر بکارگیری بکنید . این تحول کوچک‌ سبب می گردد قیافه ی شما خاص‌ تر مشاهده گردد .

 

شركت محصولات آرایشی فری لاو Free Love با بیش از دو دهه تجربه در تولید و واردات محصولات آرايشى و بهداشتى فعالیت داشته. فری لاو همواره در این فرآیند سعی داشته تا تا بهترين و با كيفيت ترين و سالم ترين محصولات و خدمات به مشتریان گرامی ارائه شود زیرا هميشه رضايت مشتریان در شرکت فری لاو ارجعيت داشته است. حمایت شما عزیزان از برند لوازم آرایش فری لاو و اعتبارى كه در اين چند سال به مجموعه فرى لاو هديه داده شده است، دلگرم کننده بوده و همراه یاری کننده ما در ارائه خدمات هر چه بهتر بوده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید