دانستنی های آرایشی

معنی‌‌ نماد و علامت های روی وسایل‌ آرایشی چیست‌‌ ؟

نماد و علامت های روی لوازم آرایشی

نماد و علامت های روی لوازم آرایشی : این وقت ها توجه افراد به خصوص خانم ها به آرم ها و علامت های موجود بر روی لوازم آرایشی زیادتر گشته است‌‌ ، بنابراین زمان و تفکر‌ فراوانی به طرح‌ریزی آنها اختصاص‌ داده می گردد . اطلاعات حاضر در قسمت پشت لوازم آرایشی خیلی‌ مورد‌‌ توجه قرار نگرفته است‌‌ و بسیاری از کاربران تنها روی این کالاها را می شناسند . امروزه این مبحث به چالش بزرگی تبدیل گشته است‌‌ چون قسمت پشت این لوازم شامل اطلاعات با ارزشی می باشد که همواره باید به آن توجه نمود . با ما همراه باشید در سایت رسمی فری لاو تا با معنا این نمادهای مهم آشنا‌‌ گردید .

نماد‌‌ سبز رنگ

نماد‌ سبز رنگ اکثراوقات با نماد بازیافت‌‌ اشتباه‌‌ خواهد شد . این علامت نمایش دهنده این خواهد بود‌ که شرکت موردنظر‌ قوانین مربوط به بازیافت‌‌ زباله‌‌های‌‌ بسته‌بندی‌ شده را رعایت می نماید . این مجموعه‌ سازندگان را ملزم می سازد تا محتویات‌ مورد‌‌ استعمال در بسته بندی را کاهش دهند ، ولی این سمبل‌ سبز رنگ حتما به معنی قابل‌‌ بازیافت‌‌ بودن‌‌ جامع تولیدات نخواهد بود‌ .

نماد و علامت های روی لوازم آرایشیحلقه‌‌ Mobius

این دایره به این معنی خواهد بود‌ که بسته بندی وسیله شایسته بازیافت‌‌ خواهد بود‌ گرچه حتما به این مفهوم نخواهد بود‌ که از وسیله های بازیافتی ساخته شده است‌‌ . این نماد‌ در برخی موارد در ترکیب‌‌ با یک عدد در بین‌ و یا حروف در زیر نماد بکارگیری خواهد شد که احتمال‌ بازیافت‌‌ مواد را نمایش می دهد‌‌ . این علائم نوع پلاستیک موجود در یک وسیله را آشکار می نماید .

نماد و علامت های روی لوازم آرایشی

نماد و علامت های روی لوازم آرایشی

نماد‌‌ e

علامت e بر روی وسیله به این معنا خواهد بود‌ که این محصول قوانین مربوط به پر‌کردن‌‌ را رعایت نموده است‌ . به علاوه ، این نماد به این معنی خواهد بود‌ که اندازه کالای درج‌‌ شده‌‌ روی برچسب به شکل کاملا دقیق و صحیح تخمین زده شده است ، برای مثال ، درصورتی‌که اتیکت‌ ثبت‌ شده بر روی ظرف‌ ۱۰۰ میلی لیتر است ، سازنده این اطمینان را می دهد‌‌ که ۱۰۰ میلی لیتر در ظرف‌ وجود دارد .

نماد و علامت های روی لوازم آرایشی

سمبل PAO

این نماد مقدار‌ زمان استعمال از وسیله پس از گشوده شدن را ارائه‌ می دهد‌‌ . حرف‌ M به معنی ماه خواهد بود . هنگام گشودن وسیله باید به عدد و حرف‌‌ آن توجه کنید ، برای مثال نشانه‌ ۱۲ M به این معنی خواهد بود‌ که این وسیله حتما بایستی در مدت زمان ۱۲ ماه مصرف گردد .

نماد و علامت های روی لوازم آرایشی

نماد و علامت های روی لوازم آرایشی

علامت شعله‌‌ آتش

نماد شعله‌‌ آتش بر روی وسیله های آرایشی به این معنی خواهد بود‌ که ترکیبات داخل این وسیله امکان برافروختگی خواهد داشت و نباید در برابر گرمای بسیار و شعله‌‌ آتش قرار بگیرند . این علامت اکثراً در وسیله های زیبایی‌‌ مو و ناخن رویت خواهد شد . وسیله هایی که این نماد را دارند حتما بایستی در یک جایگاه خشک و خنک و بدون‌‌ نور مستقیم خورشید محافظت گردند .

نماد و علامت های روی لوازم آرایشی

نماد خرگوش‌‌ در حال‌‌ پریدن

این علامت بر روی اسباب خودآرایی نمایش دهنده این خواهد بود‌ که در شیوه ساخت این کالا تست‌های‌ جانوری صورت نگرفته است‌‌ . علامت خرگوش‌‌ وسایلی را به رسمیت می شناسد که دارنده استاندارد‌‌ بین‌‌ المللی باشند .

نماد و علامت های روی لوازم آرایشی

نماد و علامت های روی لوازم آرایشی

 

شركت محصولات آرایشی فری لاو Free Love با بیش از دو دهه تجربه در تولید و واردات محصولات آرايشى و بهداشتى فعالیت داشته. فری لاو همواره در این فرآیند سعی داشته تا تا بهترين و با كيفيت ترين و سالم ترين محصولات و خدمات به مشتریان گرامی ارائه شود زیرا هميشه رضايت مشتریان در شرکت فری لاو ارجعيت داشته است. حمایت شما عزیزان از برند لوازم آرایش فری لاو و اعتبارى كه در اين چند سال به مجموعه فرى لاو هديه داده شده است، دلگرم کننده بوده و همراه یاری کننده ما در ارائه خدمات هر چه بهتر بوده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید